• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

котли

Торги не відбулися

315 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 150.00 UAH
Період оскарження: 12.11.2021 11:34 - 14.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга про порушення в процесі закупівлі

Номер: 5e1c06f053254ef19abc9b167ee3d05c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-12-006037-a.a2
Назва: Скарга про порушення в процесі закупівлі
Скарга:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Дата розгляду скарги: 07.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.11.2021 16:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.12.2021 09:13
Дата виконання рішення Замовником: 10.12.2021 10:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: замовником внесено зміни відповідно до рішення від 07.12.2021 №27134
Автор: ФОП "СТРУТИНСЬКА ТЕТЯНА ПЕТРІВНА", Тетяна Струтинська +380970871959 kovalchuk0588@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога (про усунення порушень в процесі закупівлі)

Номер: b2a6fe48941446dc985b5a149e304ca8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-12-006037-a.a1
Назва: Вимога (про усунення порушень в процесі закупівлі)
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Хмелівської сільської ради Роменського району Сумської області (ЄДРПОУ: 44082791) було оголошено закупівлю ID UA-2021-11-12-006037-a на котли ДК 021:2015: 44621200-1 Котли. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь, як ФОП у даних торгах згідно встановленого законом порядку. 1. Що стосується Сертифікату ISO 37001:2016 – Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування! Ви мабуть дійсно займаєтесь корупцією, так як вимагаєте в технічній специфікації документи, які жодним чином не стосуються технічних характеристик обладнання та його властивостей. Ви вимагаєте в технічному завданні на продукцію сертифікат на «протидію корупції», що є взагалі абсурдним?. Вимагайте його де завгодно в тендерній документації, але не в технічних вимогах. 2. Щодо зазначення ТУ виробника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕП-ЦЕНТР" у Вашій технічній специфікації! Згідно ст.23 п.4 Закону України "Про публічні закупівлі" - "Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"". В ТУ України за назвою в числах вказують на конкретного виробника та на конкретного суб’єкта господарювання за кодом ЄДРПОУ 36823198 (в нашому випадку - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕП-ЦЕНТР"), а тому просимо внести зміни щодо ТУ У та зазначити "або еквівалент" (а не аналог), а також вимагаємо надати обґрунтоване посилання на такого виробника та марку котла. Якщо необхідне обґрунтування не буде надане в змінах до ТД будемо вважати це за Ваше бажання порушити Законодавство України. 3. Що стосується сертифікату ISO 45001:2018 - Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування! Щодо охорони здоров’я то звертаємо Вашу увагу, що охорона здоров’я в період пандемії жодним чином не впливає на технічні вимоги на процес, марку, габаритні розміри, вагу, тощо і технічну специфікацію взагалі. Вимагаємо анулювання данні дискримінаційні вимоги в технічному завданні, щодо нас, як ФОП, який займається лише поставкою обладнання та не можуть організовувати в себе на підприємстві охорону здоров’я під час виробництва, так як виробництвом ми не займаємось. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою в Антимонопольний суд України з метою забезпечення наших конституційних прав. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Розглянути дану вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки та/або скасувати процедуру закупівлі, як таку, що суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі»(ст.5 ч.4, ст.22 ч.4, ст.23 ч.4).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Метою стандарту ISO 37001 є формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальність та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організації. Тому його наявність жодним чином не може дискримінувати учасників закупівлі. Наявність цього сертифікату тільки позитивно вплине на дії учасника щодо забезпечення та відображення технічних характеристик предмету закупівлі. Зазначимо, що Ваш опус «Ви мабуть дійсно займаєтесь корупцією» є безпідставним та носить характер психологічного впливу на дії Замовника. 2. У примітці Додатку4 ТД вказано: "всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент„." Тому Ваша вимога вже врахована в ТД. Конкретний виробник, а тим більше код ЄДРПОУ виробника в ТД не вказаний. Використання марки котла зроблено для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки. 3. Наявність сертифікату ISO 45001:2018 також жодним чином не протирічить пункту 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги». Крім цього, відповідно до вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).» Тобто зазначений сертифікат підтверджує створення належної процедури забезпечення якості та безпечність виконання технічних умов. Таким чином, виходячи з вищенаведеного, тендерна документація відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та відсутні підстави для скасування процедури закупівлі ID UA-2021-11-12-006037-a.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 4f3465f054654d71a75643062f9fb4c9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-12-006037-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» знаходиться на кваліфікації, після розкриття тендерних пропозицій Замовник опублікував про відміну торгів. Однак, 23.12.2021року Замовник відмінив закупівлю у зв’язку з неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили (з поясненням: Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не має можливості у 2021 році укласти договір з переможцем не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. (Частина п'ята статті 33 Закону)).
Дата розгляду скарги: 13.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.12.2021 18:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.01.2022 15:17
Дата виконання рішення Замовником: 19.01.2022 10:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Ромни 19.01.2022 року Керуючись статтями 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), «Положенням про уповноважену особу», що затверджене наказом начальника відділу, на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 13.01.2022 № 675 ВИРІШИВ: 1. Скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "котли", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-12-006037-a. 2. Інформацію про скасування оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття такого рішення. Уповноважена особа Олександр Юсов
Автор: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Роман Олександрович Лісовий +380963000376 kzto777@gmail.com http://kzto.prom.ua