-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
45230000-8 Послуги з благоустрою внутрішньоквартальної території за адресою: вул. Велика Діївська, буд. 40, під’їзди № 1, № 2, № 16 та № 17
Завершена
951 851.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 518.51 UAH
мін. крок: 1% або 9 518.51 UAH
Період оскарження:
12.11.2021 11:22 - 24.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про скасування протоколу уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівлі АДМІНІСТРАЦІЇ НОВОКОДАКСКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 03.12.2021 № 444.
Номер:
c6a1d60eb2f44a03bdde0ddc3d388111
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-12-005534-a.c1
Назва:
ВИМОГА
про скасування протоколу уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівлі АДМІНІСТРАЦІЇ НОВОКОДАКСКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 03.12.2021 № 444.
Вимога:
Фізична особа підприємець МЕДОЛИЗ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ, вимагає скасувати протокол уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівлі АДМІНІСТРАЦІЇ НОВОКОДАКСКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 03.12.2021 № 444.
Пов'язані документи:
Учасник
- довідка медичні книжки (1).pdf.xml 06.12.2021 13:10
- довідка медичні книжки (1).pdf 06.12.2021 13:10
Дата подачі:
06.12.2021 13:10
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учасник ФОП "МЕДОЛИЗ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ", поважаючи Вашу особисту думку, викладену у вимозі щодо Протоколу уповноваженої особи з питань організації та проведення закупівель від 03 грудня 2021р. № 444, повідомляю таке.
1. Стаття 169 Кодекс законів про працю України визначає що власник або уповноважений ним орган зобов'язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. Перелік професій, працівники яких підлягають медичному оглядові, термін і порядок його проведення встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 21.05.2007 N 246 який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23 липня 2007 р. за N 846/14113 “Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій” пунктом 1.3. зазначено, що обов'язкові попередній (під час прийняття на роботу) і періодичні (протягом трудової діяльності) медичні огляди проводяться для працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та щорічно для осіб віком до 21 року. Спільним наказом МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ, ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ ПО НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ N 263/121 від 23.09.94 Зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 25 січня 1995 р. за N 18/554 Про затвердження Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі. Також ПЕРЕЛІК професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559.
Проте жодним нормативним документом роботодавцю не заборонено організувати проведення медичних оглядів працівників, які не підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, тим більш що на підтвердження цього Вами було надано копію медичної книжки працівника, професія якого (як і решти працівників) також не входить до зазначеного Вами ПЕРЕЛІКУ.
Тендерною документацією замовника було встановлено вимогу щодо надання копій медичних книжок на працівників, зазначених в довідці. При цьому в довідці необхідно було зазначити інформацію про чисельність лише того персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі.
Отже, у разі виникнення сумнівів щодо правильного розуміння певних вимог тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (частина 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»). На жаль, Ви не скористалися таким правом та, відповідно, не виконали вимоги замовника в частині надання копій медичних книжок працівників в повному обсязі.
2. Щодо іншої причини для відхилення Вашої пропозиції повідомляю таке.
Тендерною документацією Замовника серед інших встановлено наступну вимогу до учасника:
«Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим частини 14 ст. 29 Закону, про що учасником надається відповідне погодження у вигляді довідки в довільній формі.»
Частиною 16 статті 29 Закону передбачено – якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Очевидно, що надання наведеного погодження не входить до кола вимог пов’язаних з підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям або права підпису.
Отже іншою причиною для відхилення Вашої пропозиції є підстава передбачена абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не передбачає застосування частини 16 статті 29 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено