• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Накладка ізолююча (полімеркомпозиційна) 6-ти отвірна для рейок типу Р-65

Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

1 154 140.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 11 541.40 UAH
Період оскарження: 12.11.2021 10:11 - 26.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Зміна суми тендеру

Номер: 60f26bbc1c4a4ba6b4b60389b85a6eef
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-12-000625-b.a1
Назва: Зміна суми тендеру
Вимога:
Наше підприємство є виробником даної продукції з 1996 року, поставляти накладки стикові ізолюючі на підприємства АТ «Укрзалізниця» почало з 2001 року і жодного разу не мало ні яких зауважень з приводу якості продукції. Ми маємо намір взяти участь в цій закупівлі. Однак, зважаючи на те, що сировина, з якої виготовляються накладки стикові ізолюючі, не виробляється в Україні і закуповується за кордоном, а в даний час у зв'язку з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19 у всьому світі, різко зросли ціни на сировину і логістику, а також на енергоносії, ми не маємо можливості прийняти участь у закупівлі у зв’язку з низькою початковою сумою тендеру. У зв'язку з вищесказаним, просимо розглянути можливість збільшення початкової суми тендеру (1 154 140 грн без ПДВ), як мінімум на 15 (п‘ятнадцять) відсотків. У разі не можливості збільшення початкової суми тендеру, вимагаємо зменшити кількість комплектів накладок на стільки, щоб вартість одного комплекту накладок була не меншою ніж 4550,00 грн без ПДВ. Другий абзац пункту 3) розділу 4.1. Проекту договору (Додаток 4 Тендерної документації) вимагаємо викласти у наступній редакції: Покупець здійснює розрахунок на 15-ти банківських днів з дати реєстрації Постачальником, складеної відповідно до Податкового кодексу України, податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 15-ти банківських днів з дати отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі формується, виходячи з ліміту фінансування, передбаченого на предмет закупівлі та окремих макроекономічних показників (індекс росту цін виробників промислової продукції). Тендерна документація складена згідно нормативних документів АТ «Укрзалізниця».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.11.2021 10:45