-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
789 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 949.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 949.20 UAH
Період оскарження:
11.11.2021 21:45 - 25.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірність визнання переможця закупівлі
Номер:
48cf3d1d293a46b0b6f174c4ca9c0929
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-11-017831-a.a1
Назва:
Неправомірність визнання переможця закупівлі
Вимога:
ПП «АЯКС 54», користуючись правом встановленим положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», надсилає вимогу щодо дотримання принципів проведення процедур закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Ми, як учасник процедури закупівлі, вважаємо, що Уповноваженою особою КП «ЦПКіВ ім. Т.Г.Шевченка» під час кваліфікації та оцінки поданих пропозицій учасників згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» було порушено принципи проведення процедур закупівель під час кваліфікації та оцінки пропозицій учасників.
Так, рішенням Уповноваженої особи всупереч вимог Закону України «Про публічні закупівлі» було обрано переможцем процедури закупівлі пропозицію учасника ТОВ «Охоронне агенство «Таргет».
Повідомляємо Вас, що тендерна пропозиція ТОВ «Охоронне агенство «Таргет», не відповідає вимогам та підлягає відхиленню згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Замовник, в розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», а саме п. 5.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників згідно ст.16 Закону» вимагає від учасників наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та копії аналогічних договорів, засвідчені учасником.
Водночас, таке формулювання явно не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки його частина 2 статті 16 зазначає саме факт «виконання», а не «укладення» договору.
Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Так, якщо мова йде про надання послуг чи виконання робіт – підтвердженням буде відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт. Крім того слід пам’ятати, що виконання може бути здійснено і неналежним шляхом. Наприклад, з простроченням строків і сплатою штрафних санкцій, і такий досвід навряд чи потрібен замовнику.
Аналогічної думки притримався і Верховний суд в постанові від 09.08.2018 у справі № 913/159/17 № 913/159/17
ТОВ «Охоронне агенство «Таргет» в складі своєї тендерної пропозиції не надало підтвердження виконання аналогічного договору, а тільки факту юридичного правочину – укладення договору.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «Охоронне агенство «Таргет» підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2021 17:10
Вирішення:
Шановний Учасник, тендерною документацією встановлена вимога щодо надання «копії аналогічних договорів, засвідчені учасником». Вимоги щодо виконаних чи не виконаних договорів тендерною документацією не встановлено. Учасником ТОВ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "ТАРГЕТ" надано копії аналогічних догорів, тому причин для відхилення тендерної пропозиції немає.
Статус вимоги:
Не задоволено