• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту невиробничого призначення: «Будівництво центру надання адміністративних послуг по вул. Соборна 16 в м. Сквира Київської області»

Завершена

850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Період оскарження: 11.11.2021 21:26 - 17.11.2021 17:00
Вимога
Залишено без розгляду

Невідповідність законодавству

Номер: 4340dd208fd84384ac1c1e56fbcc0aab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-11-003778-b.a2
Назва: Невідповідність законодавству
Вимога:
Згідно ст. 19 ЗУ "Про архітектурну діяльність" виконання проектних робіт не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт. ПКД виготовляється під керівництвом ГІП, який призначається наказом по підприємству, який несе особисту відповідальність за всі проектні рішення, який підписує титульні листи та рамки всіх розділів, в тому числі і кошторисну документацію. Тобто це означає, що при розробці комплексної ПКД достатньо одного фахівця з сертифікатом будь якого профілю. Всі накази Мінрегіону, якими полюбляють маніпулювати стосовно сертифікатів, не мають юридичної сили, якщо вони суперечать Закону України. Також зазначаємо, що згідно ДСТУ кошторисна документація на проектні роботи не містить по своїй формі печатки та підпису інженера-кошторисника. По формі ставиться печатка підприємства, підписи керівника, ГІПа та виконавця. Кошториси, які є частиною Договору, можуть складатися навіть керівниками. Сертифікат кошторисника обов'язковий тільки у випадку виконання кошторису без проекту, по дефектному акту, коли не має креслень, а також у підрядних організацій. Враховуючи вищевикладене, просимо привести документацію у відповідність до законодавства (прибравши вимоги про надання кваліфікаційних сертифікатів і дипломів про освіту).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги до учасників спрощеної закупівлі не суперечать чинному законодавству.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.11.2021 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: a54af045047a4436b63a70ba4a43b25b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-11-003778-b.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник, вимога щодо надання акту обстеження і ескізної пропозиції є дискримінаційною. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано. ". Дана вимога є дискримінаційною та суперечить вимогам статей 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки при огляді об’єкту учасник буде змушений ідентифікувати себе, тобто Замовник буде мати орієнтовний перелік потенційних учасників, що дасть можливість прогнозувати хід аукціону та порядок проведення закупівлі! Окрім цього постійно діюча адміністративна колегія АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надала роз'яснення щодо незаконності встановлення такої вимоги Замовником. Замовник даною вимогою порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель а, саме запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Відповідно до оголошення дана вимога встановлена як зазначає Замовник для : «з метою ознайомлення з об’єктом проектування…» проте відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Тобто Закон встановлює вимогу до Замовника, щодо повноти відображення всієї інформації та характеристик робіт у технічній специфікації, відповідно обов’язок щодо повноти інформації щодо об’єму предмету закупівлі покладена на Замовника, таким чином вимога щодо огляду об’єкту встановлена через те, що Замовник не в повній мірі надає всю інформацію щодо технічної специфікації чим порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» і цим самим ставить потенційних Учасників в незручне та проблематичне становище при підготовці пропозиції! Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу шляхом виключення зазначеної вимоги та привести Оголошення у відповідність до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо увагу Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги буде здійснено звернення до Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимоги до учасників спрощеної закупівлі не суперечать чинному законодавству.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.11.2021 14:48