-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування)
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Період оскарження:
11.11.2021 18:15 - 23.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін і доповнень до тендерної документації.
Номер:
c009883fec9f4ac7bc643ee4bf23103f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-11-003478-c.a1
Назва:
Вимога щодо внесення змін і доповнень до тендерної документації.
Вимога:
Вимагаємо внести зміни та доповнення в документацію, надати роз’яснення та відповіді на поставлені запитання по суті:
1) Код закупівлі за ЄЗС 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Конкретна назва закупівлі – (прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади у грудні 2021 року), що цілком логічно для грудня місяця, але ця послуга відноситься до коду 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу. Ви порушуєте порядок визначення предмету закупівлі. Вимагаємо привести у відповідність. На що нам, як учаснику, орієнтуватись? Прибираємо вулиці від сміття, чи від снігу?
2) Додаток 3. Технічне завдання. На наше переконання, завдання як таке відсутнє. Зазначена в першій частині техзавдання Загальна площа прибирання – 699 386,86 м2 та в п’ятій частині - Очікуваний об`єм побутових відходів – 500 м3, є зовсім не достатньою інформацією для визначення вартості послуг в АВК-5 як того вимагає розділ III документації. Внесіть в техзавдання:
- види робіт (операцій), що підлягають виконанню;
- кратність виконання робіт (операцій);
- площі прибирання окремо по кожному об’єкту;
- назву і кількість об’єктів;
- характер місць загального користування;
- площі прибирання від снігу;
- площі посипання пісчано-сольовою сумішшю;
- спосіб посипання суміші (ручний, механізований, тощо);
- необхідний об’єм суміші і локація його складування;
- хто забезпечує сумішшю – замовник чи Виконавець;
- які вимоги до складу (пропорцій) пісчано-сольвих сумішей (розсолів).
3) Дайте роз’яснення, що таке двоколісний трактор з навісним обладнанням?
4) Чи є у замовника розуміння і визначеність щодо порядку виконання послуг і видів робіт у складі послуг? Чи правильно ми розуміємо зміст вимог документації в частинах:
- Згідно частині 3 техзавдання необхідність проведення робіт ініціює виконавець при настанні певних погодних умов (хуртовина, буревій, тощо), але початок робіт потрібно попередньо погодити із замовником;
- Згідно частині 6 техзавдання прибирання ініціює замовник у формі заявки до виконавця;
- Згідно частині 14 техзавдання та пункту 6.3.6 проекту договору виконавець забезпечує виконання термінових заявок замовника;
- Згідно пункту 6.3.10 проекту договору надання послуг проводиться згідно плану робіт на тиждень, наданому виконавцем замовнику на узгодження. Тобто ініціатором робіт є все-таки виконавець, але звідки йому відомо про види, об’єми і адреси виконання робіт які він повинен включити в план виконання, адже документація не містить цих даних?.
На нашу думку, зазначені положення документації протирічать одна одній, являються підгрунтям для зловживань замовником на різних етапах проведення закупівлі і виконання договору. Просимо привести у відповідність одна-одній зазначені положення документації.
5) Чи правильно ми розуміємо умову закупівлі про те, що очікувана вартість у 800,0 тис. розрахована на період надання послуг в грудні місяці з 14 по 31 число включно, оскільки підписання договору з переможцем можливе не раніше 13 грудня при чесній конкуренції (при відсутності дискримінації з Вашої сторони та, як наслідок, відсутності оскаржень).
6) Окрім задоволення вищезазначених вимог, просимо надати роз’яснення щодо ситуації з прибиранням взагалі. Мова йде не про риторику чисто/нечисто, а про ефективність Вашої діяльності як замовника та розпорядника бюджетних коштів. Дане питання виникло на підставі аналізу історії проведених (проводяться) Вами закупівель та підписаних сумнівних переговорок, а також безпідставно відмінених процедур по прибиранню на 2021 рік, а саме:
- UA-2020-11-13-002608-a;
- UA-2021-02-15-001124-a;
- UA-2021-03-19-007168-c;
- UA-2021-04-21-002699-b;
- UA-2021-06-07-010316-b;
- UA-2021-06-08-000262-a;
- UA-2021-07-21-007871-b;
- UA-2021-10-08-002287-a;
- UA-2021-11-11-003478-c.
Все той же аналіз дає всі підстави для висновку про те, що всі Ваші дії та вся перерахована чехарда підпорядковані інтересам одного виконавця. Чи не так? Чи є шанси у учасника який надав найкращу ціну бути визначеним переможцем цих торгів?
7) По суті, просимо відповідально віднестись до зазначених вимог і максимально задовольнити потенційного учасника, а не електронну систему закупівель. Оскарження документації та результатів аукціону унеможливлює завершення даної процедури в поточному році.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.11.2021 19:46
Вирішення:
Замовником внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено