-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт опалювального пункту Борівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. Чернівецької селищної ради по вул. Перемоги, 20/2 с. Борівка Могилів-Подільського району Вінницької області
Завершена
1 455 762.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 557.62 UAH
мін. крок: 1% або 14 557.62 UAH
Період оскарження:
11.11.2021 16:08 - 20.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено
В И М О Г А щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів ПП «ВОК-ПЛЮС» та усунення порушень норм діючого законодавства, допущених Замовником під час оцінки пропозиції ПП «ВОК-ПЛЮС» під час закупівлі робіт через систему електронних Державних закупівель «ProZorro»
Номер:
417bb1b69fef4150bddcac2eefc09a1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-11-014217-a.a1
Назва:
В И М О Г А щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів ПП «ВОК-ПЛЮС» та усунення порушень норм діючого законодавства, допущених Замовником під час оцінки пропозиції ПП «ВОК-ПЛЮС» під час закупівлі робіт через систему електронних Державних закупівель «ProZorro»
Вимога:
До Відділу освіти
Чернівецької селищної ради
вулиця Вінницька,3
смт. Чернівці, 24100,
Могилів-Подільського району
Вінницької області
ЄДРПОУ 44077622
ПП OLIMP
ЄДРПОУ 31915301
вул. Савіна,17а
м. Ямпіль,24500
Могилів-Подільського району
Вінницької області
В И М О Г А
щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів ПП «ВОК-ПЛЮС» та усунення порушень норм діючого законодавства, допущених Замовником під час оцінки пропозиції ПП «ВОК-ПЛЮС» під час закупівлі робіт через систему електронних Державних закупівель «ProZorro»
11.11.2021 року Відділом освіти Чернівецької селищної ради було опубліковано оголошення UA-2021-11-11-014217-а про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Найменування предмету закупівлі: «Капітальний ремонт опалювального пункту Борівського закладу загальноосвітньої середньої освіти І-ІІІ ст. Чернівецької селищної ради по вул.. Перемоги, 20/2 с.Борівка Могилів Подільського району Вінницької області» (Код ДК021: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
Пропозиції учасників мали бути надані до 25.11.2021 року до 00.00 год.
25.11.2021 року (15:23 год.) відбувся аукціон по вищевказаній закупівлі.
Участь в аукціоні приймали 2 (два) учасника, серед яких і Приватне підприємство «OLIMP».
30 листопада 2021 року Замовником закупівлі було визначено переможцем закупівлі по предмету: Код ДК021: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт опалювального пункту Борівського закладу загальноосвітньої середньої освіти І-ІІІ ст. Чернівецької селищної ради по вул.. Перемоги, 20/2 с.Борівка Могилів Подільського району Вінницької області) ПП «ВОК-ПЛЮС» (далі також учасник-переможець), попри невідповідність пропозиції останнього умовам закупівлі (Протокол №71 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.11.2021 року).
ПП «OLIMP» не погоджується із вказаним рішенням Замовника, вважає його протиправним та таким, що порушує умови закупівлі з підстав, що наведено нижче.
Так, Замовником, поряд із іншим, визначалось, що для участі в електронних торгах учасник повинен, до закінчення терміну прийому пропозицій, прикріпити у системі електронних торгів в електронному (сканованому з оригіналів документів) форматі * pdf в складі своєї пропозиції наступні документи які повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), зокрема:
1. Пунктом 3 Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження вимагалось надання оригіналу, або належним чином завіреної копії ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, а якщо ні, то повідомити про це письмово посилаючись на чинне законодавство України. При цьому, п.2 Технічного завдання зазначено клас наслідків на об’єкті СС1, тобто виходячи з класу наслідків робіт на об’єкті отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законодавством, а, отже, учасником за умовами закупівлі мала бути надана письмова довідка із посиланням на чинне законодавство України. Проте, в порушення зазначеної вимоги ПП «ВОК-ПЛЮС» під час подання власної пропозиції а саме до 25.11.2021 року до 00.00 год. вищевказану довідку надано не було, чим порушено умови закупівлі.
2. Пунктом 4 Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження вимагалось надання Скан-копія дозвільного документу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (у разі виконання робіт підвищеної небезпеки). Учасником –переможцем надано Дозволи №094.16.05 та №093.16.05, що містить право учасника використовувати устаткування підвищеної небезпеки, зокрема, посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа (п.17 Додатку 3 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 р.№1107). Права на виконання робіт з розробки грунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,25 м.куб. з навантаженням на автомобілі – самоскиди в учасника-переможця немає. При цьому, беручи як аналогію застосування Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції ПП «Олімп», яким до складу власної пропозиції надано Дозвіл №034.17.05, яким ПП «Олімп» надано право, поряд із іншим здійснювати експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 р.№1107, та відносно якого однією із підстав відхилення пропозиції стало відсутність, на думку Замовника, дозволу саме на виконання робіт з розробки грунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,25 м.куб. з навантаженням на автомобілі – самоскиди, просимо Замовника пояснити неоднакове застосування норм діючого законодавства під час оцінки пропозицій учасників закупівлі.
3. Пунктом 6 Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження вимагалось надання Копії документів, що підтверджують підготовку з питань охорони праці та техніки безпеки (копії протоколів уповноваженої організації перевірки знань та приймання екзаменів, копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці) працівників учасника, зазначених у довідці. Проте, в порушення зазначеної вимоги ПП «ВОК-ПЛЮС» під час подання власної пропозиції не було надано до її складу протоколів уповноваженої організації перевірки знань та приймання екзаменів. Оскільки у вимозі не звучало «або», то у такому разі документи, наведені через кому мали бути додані усі, а відсутність частини з них вказує на порушення умов закупівлі.
4. Згідно форми Довідки, про досвід виконання аналогічного договору, вимога про надання якої передбачена умовами закупівлі ставилась вимога надання інформації про суму Договору у грн.. Учасник – переможець надав до складу власної пропозиції Довідку № 5 від 18.11.2021 року зі змісту якої вбачається виконання умов Договору №382 від 22.09.2020 року на суму 799122,56 грн. В той же час, за змістом відгуку, наданого Замовником виконання робіт по вищевказаному договору Договір було виконано на суму 669455,44 грн., що вказує на надання учасником-переможцем неправдивих відомостей.
5. У відповідності до Технічного завдання (вимог) передбачено «Пусконалагоджувальні роботи». Вказані роботи належать до робіт підвищеної небезпеки. При цьому учасник- переможець у відповідності до дозволів №093.16.05 і №094.16.05 не наділений правом виконання таких робіт і немає субпідрядної організації, яка мала б дозвіл на «Пусконанлагоджувальні роботи».
Відсутність та/або неналежне оформлення вищевказаних документів вказує на порушення з боку ПП «ВОК-ПЛЮС» умов закупівлі, а з боку Замовника – ігнорування таких порушень.
Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про Публічні Закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно ст.5 Закону України «Про Публічні Закупівлі» одними із основних принципів здійснення закупівель, поряд із іншими, є недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Визначення переможцем закупівлі ПП «ВОК-ПЛЮС» з порушенням умов закупівлі вказує на порушення з боку Замовника вищевказаних принципів.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст.ст. 1,5,29,33 та ін. Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЮ:
1. Розглянути дану вимогу
2. Надати інформації про пропозицію ПП «ВОК-ПЛЮС» з урахуванням вищевказаного
3. Усунути порушення норм діючого законодавства, допущені під час оцінки пропозиції ПП «ВОК-ПЛЮС» під час закупівлі робіт по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт опалювального пункту Борівського закладу загальноосвітньої середньої освіти І-ІІІ ст. Чернівецької селищної ради по вул.. Перемоги, 20/2 с.Борівка Могилів Подільського району Вінницької області» (Код ДК021: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)з урахуванням відомостей, відображених у даній Вимозі.
4. Відмінити закупівлю.
Примітка: Додатково маємо повідомити те, що за умови надання незмістовних відписок на дану вимогу, ПП «OLIMP» буде змушено звернутись до правоохоронних органів.
Дата подачі:
02.12.2021 17:51
Вирішення:
Нада відповідь на вимогу ПП Олімп , вимога відхилена
Статус вимоги:
Відхилено