-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій (Капітальний ремонт (заміна дверних та віконних блоків) у приміщеннях Київської міської клінічної лікарні №1 по вул. Харківське шосе, 121, м. Київ)
Детальний опис вказано в Додатках
Завершена
2 625 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 125.00 UAH
Період оскарження:
05.09.2017 12:08 - 17.09.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження протоколу
Номер:
4ed297a78fb2477da1f6f92257fe650c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-05-000686-a.c1
Назва:
Оскарження протоколу
Вимога:
Оскарження
Протоколу (рішення) № 39 від 26.09.2017р. засідання тендерного комітету Київської міської клінічної лікарні №1
05.09.2017 Київською міською клінічною лікарнею №1 (далі по тексту – Замовник) опубліковано на веб-порталі електронної системи публічних закупівель http://prozorro.gov.ua оголошення про проведення закупівлі за предметом: «45421100-5 - Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій за адресою:02091, Україна, Київ, Київ, Харківське шосе. 121». Очікувана вартість закупівлі – 2’625’000.00 грн. (з ПДВ).
ТОВ «ПРОМБУД – ПЛАСТ» були подані Замовнику пропозиції для участі у зазначеній процедурі закупівлі та запропоновано найнижчу ціну на предмет закупівлі – 1’900’000,00 грн. з ПДВ.
Однак, Протоколом (рішенням) засіданням Комітету Замовника від 26.09.2017 №39 (далі по тексту – Рішення) Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ПРОМБУД – ПЛАСТ».
В Рішенні Замовник визначив:
1. На копіях сторінок статуту (9,10,14-18) відсутні підпис уповноваженої особи Учасника та печатка учасника.
Якщо у замовника виникли сумнiви щодо правдивості наданої інформації - ми готовi надати оригiнал статуту для вивчення. А також зазначимо, що Статут не вимагався Тендерною документацією замовника. Надання даного документу та прикріплення його на майданчик було власною ініціативою Учасника. Законом України «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями», який набув чинності 19 липня встановлено, що печатка не є обовязковою. Стаття 58-1 Господарського кодексу України доповнено наступним положенням: «Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий
підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом.» Додатково повідомляємо, що вимога, щодо обов’язкової наявності відбитку підпису на документі
тягне за собою адміністративну відповідальність у вигляді штрафу в розмірі від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
2. Ціна тендерної пропозиції Учасника не відповідає розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни).
Цiна пропозицii надана учасником мiстить у собi вартiсть проведення експертної оцiнки кошторисної документації та кошти на технічний нагляд. Усi цi витрати прописано в Зведеному кошторисi i вiн становить 1 900 000 грн. Ціна тендерної пропозиції розраховувалась керуючись ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" , тому договiрна цiна вiдрiзняється i не мiстить у собi, так звані iншi витрати
3. Не всі сторінки розрахунків за статтями витрат договірної ціни підписані уповноваженою особою Учасника та відповідальним виконавцем кошторисної документації.
Усi сторiнки конторису, що мають бути подписанi мicтять печатку та пiдпис вiдповiдальноi особи.
4. Наданий Учасником графік виконання будівельно- монтажних робіт не охоплює всього обсягу робіт, які потребують виконання на об’єкті Замовника та відображені в дефектних актах, а саме, проведення демонтажних робіт.
Графiк будiвельно-монтажних робiт наданий Учасником, розроблений у вiдповiдностi з чинними ДБН України. Детальна iнформацiя з видами i обсягами робiт вказана у кошторисi доданого до торгів.
Таким чином, ТОВ "Промбуд-Пласт", вважає дискваліфікацію необгрунтованною, а вказане Рішення Замовника, яким дискваліфіковано учасника з найнижчою ціною є не об’єктивним та упередженим.
Нагадуємо, що економiя вiд запропонованноi цiни торгiв становить 725 000 ГРН. !!!
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження протоколу 06.10.2017 17:48
Дата подачі:
06.10.2017 17:48
Вирішення:
На вимогу № UA-2017-09-05-000686-a.c1 повідомляємо наступне.
Рішенням тендерного комітету від 26.09.2017 р. № 39 тендерну пропозицію ТОВ «Промбуд - Пласт» було відхилено, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт (заміна дверних та віконних блоків) у приміщеннях Київської міської клінічної лікарні №1 по вул. Харківське шосе, 121, м. Київ (ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)» (далі – Тендерна документація).
Підстави відхилення були викладені в зазначеному протоколі, зокрема:
1) на копіях сторінок статуту (9, 10, 14-18) відсутні підпис уповноваженої особи та печатка ТОВ «Промбуд - Пласт».
Зазначена невідповідність свідчить про недотримання учасником загальних вимог до оформлення документів, згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації.
Закон України «Про публічні закупівлі» та положення Тендерної документації не містять жодних заборон для подання учасниками у складі їх тендерної пропозиції будь-яких додаткових документів, які вони вважають за необхідне подати на підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам. У такому випадку, замовник розглядає додатково податні документи у сукупності з іншими документами тендерної пропозиції, керуючись загальними вимогами Тендерної документації щодо їх оформлення та змісту.
З урахуванням вимог Закону України «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями» замовником у Тендерній документації зазначено, що учасники оформляють документи за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі її використання) учасника, а також, завіряють копії документів підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі її використання) учасника. Оскільки, згідно пункту 1.2 Статуту та інших поданих документів вбачається використання ТОВ «Промбуд - Пласт» печатки, то її відсутність на копіях поданих документів, а також відсутність підпису уповноваженої особи, є порушенням вимог Тендерної документації;
2) ціна тендерної пропозиції ТОВ «Промбуд - Пласт» не відповідає розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни).
Зазначена невідповідність свідчить про недотримання учасником вимог абз. 2 пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації.
Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до п. 6.2 розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості робіт» та включаючи всі розрахунки всіх витрат на виконання робіт, в т.ч тих робіт, що виконуватимуться субпідрядними організаціями, а також витрат на проведення експертизи кошторисної документації, враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого предмету закупівлі. Ціна тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
До ціни пропозиції (договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни.
Отже, ТОВ «Промбуд - Пласт» надано розрахунок договірної ціни, що не відповідає ціні тендерної пропозиції та зведеному кошторисному розрахунку;
3) не всі сторінки розрахунків за статтями витрат договірної ціни підписані уповноваженою особою ТОВ «Промбуд - Пласт» та відповідальним виконавцем кошторисної документації.
Маються на увазі всі без винятку сторінки розрахунків (від першої до останньої сторінки) які мають бути підписані уповноваженою особою ТОВ «Промбуд - Пласт» та відповідальним виконавцем кошторисної документації.
Зазначена невідповідність свідчить про недотримання учасником вимог абз. 16 пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації;
4) наданий ТОВ «Промбуд - Пласт» графік виконання будівельно-монтажних робіт не охоплює всього обсягу робіт, які потребують виконання на об’єкті Замовника та відображені в дефектних актах, а саме, проведення демонтажних робіт.
Графік виконання будівельно-монтажних робіт, серед іншого, має містити найменування видів робіт, які учасник планує виконувати на об’єкті замовника. Перелік робіт визначено замовником в дефектних актах, що є додатками до Тендерної документації. Наданий ТОВ «Промбуд - Пласт» графік виконання будівельно-монтажних робіт не охоплює всього переліку робіт визначених в дефектних актах.
Зазначена невідповідність свідчить про недотримання учасником вимог пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації, в частині належної підготовки календарного графіка виконання робіт.
Додатково повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовників проведення об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Зокрема, на тендерний комітет покладено обов’язок по забезпеченню об’єктивного та чесного вибору переможця (частина 3 статті 11 Закону). Замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі її невідповідності умовам тендерної документації (пункт 4 частини 1 статті 30 Закону).
Нажаль, тендерна пропозиція ТОВ «Промбуд - Пласт» не відповідає умовам тендерної документації з підстав зазначених вище, а тому, замовник змушений був її відхилити.
Викладені у вимозі обставини та факти не дають підстав стверджувати про наявність будь-якого конфлікту між інтересами замовника та будь-якого з учасників процедури закупівлі, про існування факторів, що могли вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
Також, вважаємо за необхідне зауважити, що відповідно до вимог статті 23 Закону до закінчення строку подання тендерної пропозиції до замовника через електронну систему закупівель від ТОВ «Промбуд - Пласт» не надходило жодного звернення за роз’ясненнями щодо змісту тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено