-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, утилізації та видалення (знищення) окремих видів відходів, що утворилися в процесі господарської діяльності філії «Каховська ГЕС імені П.С. Непорожнього» ПрАТ «Укргідроенерго»)
Завершена
20 250.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 210.00 UAH
мін. крок: 1% або 210.00 UAH
Період оскарження:
11.11.2021 15:03 - 17.11.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
25a0ee9418cb4a3eb33b792306ebd9d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-11-011605-a.b1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Ознайомившись з Протоколом №366 від 29.11.2021 року, в якому йдеться про дискваліфікацію ТОВ НВП “КОР-МЕТ”, хочемо зазачити про те, що у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ НВП “КОР-МЕТ” надало Ліцензію видану Міністерством екології та природних ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання), Ліцензію Укртрансбезпеки наказ №781 від 24.09.2018 р. (перевезення небезпечних відходів) та довідку про залучення субпідрядників, згідно якої залучаються субпідрядні організації на такий вид послуг, як утилізація відходів, також додактово були надані Ліцензіїї на поводження з небезпечними відходами, черед якизх такі операції, як збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження, утилізація ТОВ НВП “НОВІНТЕХ”, ТОВ “СП “СВИНЕЦЬ”, ТОВ “ЕКОВДМ”, ТОВ “РОКОБАН”. Отже, учасник ТОВ НВП “КОР-МЕТ” підтвердив можливість надати послуги згідно оголошення до закупівлі UA-2021-11-11-011605-a.
ТОВ НВП “КОР-МЕТ” має право на залучення субпідрядних організацій, згідно Закону України ”Про публічні закупівлі”. Тим паче, в тендерній документації (Технічне завдання) було зазначена умова “У разі здійснення утилізації, зберігання та знешкодження окремих видів відходів не на потужностях Виконавця, Виконавець надає копії договорів з контрагентами, які мають відповідні документи на виконання цих операцій.”.
Отже, згідно вищезазначеного, повідомляємо про неправомірну дискваліфікацію ТОВ НВП “КОР-МЕТ” та вимагаємо не порушувати ЗУ ”Про публічні закупівлі” та принципи здійснення публічних закупівель та не дискримінувати учасників закупівлі!
Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ НВП “КОР-МЕТ”, оприлюднивши відповідний протокол на торговому майданчику.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 30.11.2021 15:56
Дата подачі:
30.11.2021 15:56
Вирішення:
Шановний учасник. Розглянувши Вашу вимогу за ідентифікатором UA-2021-11-11-011605-a.b1, повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 7 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до ч. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Згідно із ч. 4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Отже, Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено вичерпний перелік підстав коли учасник може звернутися до Замовника із вимогою.
Вимога учасника ТОВ НВП «КОР-МЕТ» не підпадає під жодну з підстав які викладені вище.
Додатково інформуємо:
Відповідно до ч.ч.3,4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Отже, Замовник може на свій розсуд вимагати документи, які б не дискримінували учасників, яле які Замовник відповідно до законодавства вважає за необхідне вимагати від учасників у складі пропозиції.
Згідно умов даної закупівлі (підпункт 9.1.11. пункту 9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) Учасники у складі пропозиції обов’язково мали надати документи про підтвердження наявності ліцензії, що дозволяє виконувати роботи відображені в технічному завданні, зокрема ліцензію на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація, знешкодження).
У період уточнення інформації учасники не зверталися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі ( ч. 7 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Отже посилання ТОВ НВП «КОР-МЕТ» щодо порушення Замовником принципу «недискримінація учасників та рівне ставлення до них» не може бути прийнято до уваги.
В той же час учасником ТОВ НВП «КОР-МЕТ» у складі пропозиції надано ліцензію на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання).
Згідно ч.11. ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч.13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо, зокрема: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
У відповідності до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вимога учасника спрощеної закупівлі ТОВ НВП «КОР-МЕТ» не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.12.2021 15:18