-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги (послуги з фізичної та технічної охорони)
Завершена
306 943.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 534.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 534.72 UAH
Період оскарження:
11.11.2021 13:37 - 25.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена
вимоги щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
27cb29a62f2e4c38a1cb31bd1b1b5785
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-11-008692-a.a1
Назва:
вимоги щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник.
Пунктом 1.2.6 Тендерної документації передбачено надання Учасником інформацію стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми № 1 ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції (у випадку залучення субпідрядників для виконання робіт аналогічну інформацію надати від субпідрядника).
Вищезгадані документи надаються щодо кожного працівника, зазначеного у довідках про наявність працівників.
Учасник повинен надати лист - згоду про те, що персональні відомості відносно осіб надаються у складі тендерної пропозиції за умови отримання їх згоди на це, відповідно до вимог Закону «Про захист персональних даних».
Вимога щодо надання учасником квартального звіту за формою 1ДФ обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі та є дискримінаційним по відношенню, до нашого підприємства.
Таким чином, Замовником порушуються принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників (штучне обмеження кола учасників); запобігання корупційним діям зловживанням.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Замовник не обґрунтував необхідності встановлення в Документації вищевказаної умови саме в наведеній вище редакції. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники які зможуть надати саме квартальний звіт за формою 1ДФ з відміткою органу державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді, що є дискримінаційним до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника
Таку позицію поділяє Антимонопольний комітет, що знайшло своє відображення в рішенні від 10.04.2018 № 3280-р/пк-пз, від 21.02.2020 № 3407-р/пк-пз.
На підставі наведеного вимагаємо виключити дану вимогу з документації.
Тендерною документацією Подільського міськрайонного центру зайнятості встановлена вимога надати сертифікати (медичні довідки) встановленого зразка про проходження працівниками (охоронниками), зазначеними в довідках, наданих на виконання пунктів 1.2.1.; 1.2.2. цього Додатку до ТД, наркологічного, психіатрічного та загального медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Постанови КМУ від 06.11.1997 №1238, Постанови КМУ від 27.09.2000 № 1465 та додатку 3 до п.13 «Інструкції про проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів» затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.01.2002 №12, Додатку 8 до п.2.16 «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій”, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 №246)» (дійсні на кінцеву дату розкриття), дійсні протягом не менше як 90 днів після кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
В той же час, вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки охоронець – це фахівець відповідної кваліфікації, що виконує охорону об’єкта, заходи, особи. Для здійснення такої діяльності потрібне підтвердження професійних навичок та відповідний стан здоров’я.
Відповідно до статті 169 Кодексу Законів про працю України медичний огляд обов’язковий для працівників, зайнятих на: важких роботах; роботах зі шкідливими або небезпечними умовами праці; роботах, для виконання яких необхідний професійний добір.
Перелік шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язковий попередній (періодичні) медичний огляд працівників міститься у додатку 4 до наказу МОЗ України «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» від 21.05.2007 № 246. Перелік робіт, для виконанні яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників можна знайти в додатку 5 до наказу МОЗ України «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» від 21.05.2007 № 246.
Наказом Міністерства охорони здоров'я України 21.05.2007 N 246, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 липня 2007 р. за N 846/14113 затверджено Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій (далі - Порядок) .
Пунктом 1.3. Порядку регламентовано, що обов'язкові попередній (під час прийняття на роботу) і періодичні (протягом трудової діяльності) медичні огляди проводяться для працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі.
Оскільки до роботи залучаються охоронники, які будуть охороняти об"єкти, то у них є наявна - Медична довідка для отримання дозволу (ліцензії) на об"єкт дозвільної системи, для отримання якої вони проходять в наркологічному диспансері медичний огляд з отриманням висновків лікарсько-консультативної комісії, що медичних протипоказів на придбання, зберігання вогнепальної зброї не виявлено. Ця довідка видається терміном на 3 роки, а тому отримувати нові довідки для охоронників є умовою, що значно обмежує коло учасників даної тендерної процедури.
Пов'язані документи:
Замовник
- Перелік змін.docx 19.11.2021 10:10
- Тендерна документація на фізичну та технічну охорону (нова редакція).doc 19.11.2021 10:10
Дата подачі:
17.11.2021 09:39
Вирішення:
В тендерну документацію внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено