• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт силового трансформатору 2 Т типу ТДТГ - 15000/150, зав. № 76441, 1966 р.в. на ПС150/35/10 кВ «Баштанка»

Завершена

1 165 784.66 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 828.92 UAH
Період оскарження: 11.11.2021 13:37 - 17.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога на неправомірне визначення переможця

Номер: a910ada72e0440bfb86de451e4ebf80a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-11-008693-a.c1
Назва: Вимога на неправомірне визначення переможця
Вимога:
ВИМОГА «11» листопада 2021 року АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО"» (далі — Замовник) було оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю послуг з капітального ремонту силового трансформатору 2 Т типу ТДТГ - 15000/150, зав. № 76441, 1966 р.в. на ПС150/35/10 кВ «Баштанка» шляхом відкритої спрощеної процедури закупівлі. Очікувана вартість 1 165 784,66UAH, код закупівлі UA-2021-11-11-008693-a. В торгах взяло участь два учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НІЦ «ЗТЗ-СЕРВІС» (ЄДРПОУ 13605779), надалі – Товариство та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕНЕРДЖІ СЕРВІС" (ЄДРПОУ 43651515). Рішенням № 88 від 03 грудня 2021 року учасника ТОВ «СМАРТ ЕНЕРДЖІ СЕРВІС» (далі – Переможець) було визначено переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи - Капітальний ремонт силового трансформатору 2 Т типу ТДТГ - 15000/150, зав. № 76441, 1966 р.в. на ПС150/35/10 кВ «Баштанка» та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі. Однак, пропозиція ТОВ «СМАРТ ЕНЕРДЖІ СЕРВІС» (далі – Переможець) не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, що висуваються для підтвердження фінансової спроможності учасника торгів, а також технічним вимогам. Тому рішення Замовника № 88 від 03.12.2021р. має бути скасовано з огляду на наступне. 1. Документацією Замовника визначено кваліфікаційні критерії до учасників, зокрема вимогу надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності учасника, яка підтверджується фінансовою звітністю. ТОВ "СМАРТ ЕНЕРДЖІ СЕРВІС" надав у складі пропозиції баланси, звіти про фінансові результати за 2020 рік та за 9 місяців 2021 року. Вказані документи не тільки не підтверджують факту наявності фінансової спроможності вказаного учасника торгів, але й складені всупереч вимогам діючого законодавства, які висуваються до оформлення фінансової звітності учасника господарських відносин. Фінансова звітність Переможця за 2020 рік, яку складено в електронному вигляді та надано до органів статистики і податкових служб, свідчить про відсутність на балансі Замовника основних засобів, найманих працівників та грошових коштів, достатніх для виконання робіт, що є предметом торгів Замовника. Крім того, баланс, звіт про фінансові результати Переможця за 9 місяців 2021 року не може вважатися документом фінансової звітності, який би підтверджував фінансову спроможність учасника у зв’язку з наступним. Фінансова звітність повинна містити лише доречну інформацію, яка впливає на прийняття рішень користувачами, дає змогу вчасно оцінити минулі, теперішні та майбутні події, підтвердити та скоригувати їхні оцінки, зроблені у минулому. Фінансова звітність повинна бути достовірною. Відповідно до п. 6 ст. 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV (далі - Закон) фінансова звітність та консолідована фінансова звітність за міжнародними стандартами складаються на підставі таксономії фінансової звітності за міжнародними стандартами. Підприємства складають і подають фінансову звітність та консолідовану фінансову звітність до органів державної влади та надають її іншим користувачам на їхню вимогу на основі таксономії фінансової звітності за міжнародними стандартами в єдиному електронному форматі. Згідно п. 1-1 розд. V Закону першим звітним періодом, за який підприємства, що зобов'язані застосовувати міжнародні стандарти, подають фінансову звітність на підставі таксономії за міжнародними стандартами в електронній формі, є 2020 рік. Тобто, починаючи з 01.01.2021р. вся фінансова звітність підприємств складається та подається до державних органів та інших користувачів в електронному вигляді. Відповідно до п.2 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 року №419 (далі – Порядок №419), фінансова звітність подається органам, до сфери управління яких належать підприємства, трудовим колективам на їх вимогу, власникам (засновникам) відповідно до установчих документів, а також згідно із законодавством - іншим органам та користувачам, зокрема органам державної статистики. Фінансова звітність та консолідована фінансова звітність складаються за національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку або міжнародними стандартами фінансової звітності або національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку в державному секторі відповідно до законодавства. Національним положенням (стандартом), затвердженим Наказом Мінфіну України від 07.02.2013 р. № 73 з урахуванням змін та доповнень визначені загальні вимоги до фінансової звітності, мета, склад, принципи складання фінансової звітності та вимоги до визнання і розкриття її елементів. Так, фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Баланс (звіт про фінансовий стан) відображає на певну дату його активи, зобов’язання і власний капітал. Згідно п.5 Порядку № 419 підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком. Відповідно до абз. 7 п. 5 Порядку №419, проміжна фінансова звітність, яка охоплює відповідний період (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців) наростаючим підсумком, також подається підприємствами органам, зазначеним у п. 2 Порядку. Відповідно до п. 46.2 ст. 46, ст.48 ПКУ Податкового кодексу України фінансова звітність або звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати) подаються до контролюючих органів як невід’ємна частина Податкової декларації з податку на прибуток підприємств в електронній формі. Податкова звітність, складена з порушенням норм ст. 48 ПКУ, не вважається податковою декларацією, крім випадків, встановлених п. 46.4 ст. 46 ПКУ. Як вбачається з наданого Переможцем проміжного балансу за дев’ять місяців 2021 року, його не було складено в електронному вигляді. Докази надання балансу до органів державної статистики та податкових органів відсутні, у зв’язку з чим цей документ складено в порушення вимог податкового законодавства та не має ознак документа фінансової звітності. Таким чином, надані Переможцем документи, а саме баланси, звіти про фінансові результати за 2020 рік та за дев’ять місяців 2021 року не підтверджують його фінансову спроможність виконати роботи, що є предметом торгів. 2. Крім того, Замовником було визнано Переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає технічним вимогам Замовника в частині надання документів щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Частина 5 Технічних вимог Замовника вимагає від учасника торгів надання документів щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання договору, аналогічного тому, що має бути укладений з переможцем, а саме довідку (в довільній формі), скріплену підписом керівника та завірену печаткою Учасника про виконані роботи за договорами підряду з капітального ремонту силових трансформаторів напругою 110 кВ або з вищим класом напруги у період з 2017р. по 2021р. в умовах діючого об’єкту електроенергетики. Додатково надаються сканкопії з оригіналів листів-відгуків (підтвердження) у кількості не менше 1 (одного) від контрагентів щодо виконання у повному обсязі договорів, зазначених в довідці. Переможцем торгів надано ксерокопію листа-відгуку ПАТ «Кіровоградобленерго» від 23.07.2021р. замість сканкопії з оригіналу, що суперечить вищенаведеним вимогам. 3. Пропозиція Переможця також не відповідає технічним вимогам Замовника в частині надання документів, зазначених в п.9 Технічних вимог. Так, п.9 Технічних вимог передбачено обов’язок учасника торгів надати у складі пропозиції на підтвердження якості комплекту гумових ущільнень оригінал або завірену виробником копію сертифікату якості виробника на партію гуми марок: 7-ИРП-1233, 7-ИРП-1352, 7-В-14, а також протоколу вхідного контролю якості гуми, використаної для виготовлення комплекту ущільнень. Надати у складі пропозиції підтвердження від виробника на постачання Комплекту гумових ущільнень ЕТКБ. Переможцем було додано до пропозиції лише листа виробника ТОВ «ВКП «СІАЛ ДЖЕТ Україна» від 15.11.2021. Сертифікат якості виробника та протокол вхідного контролю якості гуми у документах Переможця відсутні. 4. Документи Переможця, які надані ним у складі пропозиції не підписані уповноваженою особою ТОВ "СМАРТ ЕНЕРДЖІ СЕРВІС", а саме: всі документи у розділі «Вартість робіт», що підтверджують договірну ціну та розрахунки. Таким чином Замовником було допущено до торгів та визначено переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає ані кваліфікаційним, ані технічним вимогам Замовника. Такі дії Замовника порушують не тільки права та законні інтереси ТОВ «НІЦ «ЗТЗ-СЕРВІС», а також права та інтереси самого Замовника торгів. Просимо скасувати рішення Замовника № 88 від 03 грудня 2021 року про визнання переможцем торгів ТОВ "СМАРТ ЕНЕРДЖІ СЕРВІС", в іншому випадку будемо змушені оскаржити незаконні дії уповноваженої особи до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Вашої вимоги повідомляємо наступне. 1. Підприємством ТОВ "СМАРТ ЕНЕРЖІ СЕРВІС" надана фінансова звітність за 2021, що підтверджується двома підписами та печаткою, що свідчить про повну відповідальність за надання своєї фінансової спроможності. 2. Надання в складі тендерної пропозиції сканованого з копії замість оригіналу листа-відгуку про виконання робіт є формальною помилкою, що в даних умовах не впливає на спроможність виконання учасником процедури робіт та не спростовує його досвід у сфері їх виконання. Звертаємо увагу на те, що і самим учасником, що оприлюднив дану Вимогу, в складі тендерної пропозиції надані листи-відгуки, скановані з копій, зокрема лист від компанії Siemens та лист від НАЕК ВП «Атомремонтсервіс», що не стало причиною її відхилення. Одночасно з тим, учасником процедури підтверджується відповідність наданих документів, в т.ч. відповідність копій оригіналу, шляхом накладання власного електронного підпису в складі тендерної пропозиції. 3. П. 9 технічних вимог тендерної документації передбачено наступне: «Усі гумові ущільнення трансформатора повинні бути виготовлені відповідно креслень ЕТКБ у вигляді готового комплекту з гумової суміші марок: 7-ИРП-1233, 7-ИРП-1352, 7-В-14. Якість комплекту гумових ущільнень на момент постачання повинна бути підтверджена: 1) сертифікатом якості виробника на партію гуми (оригінал або завірена виробником копія) з переліком у відповідності до стандарту на товар, нормованих показників та значень лабораторного контролю цих показників. Обов’язковими є: - зміна маси гуми після впливу стандартного масла при 100оС протягом 24 год. за ГОСТ 9.030; - відносна залишкова деформація гуми при стисненні у повітряному середовищі при певній температурі протягом 24 год. за ГОСТ 9.029. 2) протоколом вхідного контролю якості гуми, використаної для виготовлення комплекту ущільнень. Надати у складі пропозиції підтвердження від виробника на постачання Комплекту гумових ущільнень ЕТКБ.» Виходячи з вищезазначеного, у складі тендерної пропозиції було необхідно надати виключно підтвердження виробника. Інші документи, зазначені у п.9 мають бути надані на момент постачання на об’єкт ремонту. Таким чином, п.3 Вимоги є необ’єктивним. 4. Технічними вимогами до тендерної документації не вимагалось надання підписаних документів, що підтверджують вартість робіт. Таким чином, п.4 Вимоги є необ’єктивним.
Статус вимоги: Відхилено