-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Металопластикові вікна, металопластикова дверна конструкція
Завершена
260 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Період оскарження:
11.11.2021 13:29 - 23.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Номер:
7fe3d2892d9a4e5a999c3f877e70a12d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-11-008481-a.b2
Назва:
Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Вимога:
Вимога
про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Згідно протоколу № 30 від 02.12.2021 р. засідання тендерного комітету 2 СЦШР ДСНС України пропозиція учасника ФО-П Ляшко Надію Петрівну визначено переможцем по процедурі закупівлі «Металопластикові вікна, металопластикова дверна конструкція» та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем.
Вважаємо таке рішення незаконним, прийнятим з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
1. У пункті 9 Додатку 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації встановлена
вимога щодо поставки «Відливів з оцинкованої сталі, покритої полімерним покриттям білого кольору».
Всупереч наведеному в пропозиції ФО-П Ляшко Н.П. наявний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підвіконня зовнішні (відливи) полівінілхлоридні.
Разом з тим, учасник ФО-П Ляшко Н.П. гарантує поставку саме металевих відливів, що підтверджується довідкою наданою у складі тендерної пропозиції.
2. У тендерній пропозиції ФО-П Ляшко Н.П. відсутні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на віконні блоки.
3. У тендерній пропозиції ФО-П Ляшко Н.П. відсутні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ущільнювач.
4. У тендерній пропозиції ФО-П Ляшко Н.П. відсутні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на блоки віконні полівінілхлоридні.
5. У тендерній пропозиції ФО-П Ляшко Н.П. відсутні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакети.
Разом з тим, учасник закупівлі ФО-П Ляшко Н.П. у складі тендерної пропозиції подає частину таких документів на інші вироби та комплектуючі, тим самим підтверджуючи свою згоду з умовами тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Наведені порушення не є формальними (несуттєвими) в розумінні тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а отже, такими, що впливають на зміст тендерної пропозиції.
Вищевказані порушення вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» є суттєвими, а отже, такими, що спотворюють результат закупівлі за державні кошти.
Таким чином, враховуючи усе вищенаведене, вважаємо відсутніми підстави для визначення переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір з ФО-П Ляшко Надією Петрівною.
Звертаємо увагу Замовника, що ненадання аналогічних документів, які відсутні у складі тендерної пропозиції переможця – ФО-П Ляшко Н.П., в свою чергу стали підставою для відхилення тендерних пропозицій інших учасників закупівлі (ПП «РОКО», ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД», ТОВ «НИКС-П ТРЕЙД», ФО-П Хомич Ю.І.).
Відхиляючи тендерні пропозиції вищевказаних учасників на користь ФО-П Ляшко Н.П., Замовник як на підстави невідповідності пропозицій вказував відсутність документів, не передбачених тендерною пропозицією та робив посилання на неіснуючі пункти тендерної пропозиції.
У випадку, якщо Замовником не буде скасовано рішення про визнання переможця закупівлі, залишаємо за собою право звернутися із відповідною скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та в правоохоронні органи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2021 09:11
Вирішення:
Шановний Учаснику, уважно та неупереджено розглянувши обставини, викладені Вами у вимозі UA-2021-11-11-008481-a.b2 від 06.12.2021 р., повідомляємо наступне.
1. З приводу вимоги ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» щодо скасування рішення тендерного комітету про намір укласти договір з ФОП Ляшко Надією Петрівною через ненадання переможцем процедури закупівель висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи на підвіконня відливів з оцинкованої сталі, покритої полімерним покриттям білого кольору повідомляю вас, що такої вимоги не передбачено тендерною документацією. Пункт 9 Додаток 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації на яку ви посилаєтесь містить наступну вимогу: «9. Відливи з оцинкованої сталі, покритої полімерним покриттям білого кольору». Натомість пуктом 10 Додаток 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації передбачена наступна вимога: «10. Підвіконня білого кольру ПВХ, матове з заглушками. Для підтвердження якості профілю ПВХ Учасник надає в складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності на підвіконня ПВХ, протокол випробувань, санітарно-епідеміологічний висновок».
2. З приводу вимоги ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» щодо скасування рішення тендерного комітету про намір укласти договір з ФОП Ляшко Надією Петрівною через ненадання переможцем процедури закупівель висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи на віконні блоки повідомляю вас, що такої вимоги не передбачено вимогами тендерної документації.
3. З приводу вимоги ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» щодо скасування рішення тендерного комітету про намір укласти договір з ФОП Ляшко Надією Петрівною через ненадання переможцем процедури закупівель висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи на ущільнювач повідомляю вас, що такої вимоги не передбачено вимогами тендерної документації
4. З приводу вимоги ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» щодо скасування рішення тендерного комітету про намір укласти договір з ФОП Ляшко Надією Петрівною через ненадання переможцем процедури закупівель висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи на блоки віконні полівінілхлоридні повідомляю вас, що такої вимоги не передбачено вимогами тендерної документації.
5. З приводу вимоги ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» щодо скасування рішення тендерного комітету про намір укласти договір з ФОП Ляшко Надією Петрівною через ненадання переможцем процедури закупівель висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи на блоки склопакети повідомляю вас, що такої вимоги не передбачено вимогами тендерної документації.
6. З приводу вимоги ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» щодо скасування рішення тендерного комітету про намір укласти договір з ФОП Ляшко Надією Петрівною через вимоги встановлені Замовником про відповідність тендерних пропозицій учасників на відповідність вимог технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі від учасників у формі надання у складі пропозицій сертифікатів відповідності, сертифікатів якості, повідомляю вас, що у відповідності до до вимог частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Звернень Учасників, щодо встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації (надання сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо) до Органу оскарження чи до Замовника не було.
На підставі вищезазначеного повідомляю вас, що всі аргументи, які Скаржник ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» наводить у якості обґрунтування незаконності визнання учасника ФОП Ляшко Надія Петрівна переможцем закупівлі, не містять необхідних належних посилань на відповідні положення Тендерної документації, які були порушені у зв’язку з цим. Зокрема, пункт 9 Додатка 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до Тендерної документації не містить вимог щодо необхідності надання учасниками процедури закупівлі «висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відливи з оцинкованої сталі, покритої полімерним покриттям білого кольору», про відсутність яких стверджує Скаржник. Водночас, усі інші твердження про «відсутність» у складі тендерної пропозиції ФОП Ляшко Надії Петрівни «висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи» взагалі не містять жодних посилань на умови Тендерної документації, які б передбачали надання таких документів.
На підставі викладеного, вважаємо Вимогу учасника ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» UA-2021-11-11-008481-a.b2 від 06.12.2021 р. необґрунтованою і такою, що не підлягає задоволенню з наведених у ній підстав. Таким чином, відсутні будь-які законні причини для перегляду (скасування) рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Ляшко Надії Петрівни. Додатково повідомляємо, що ми, як Замовник, неухильно дотримуємося вимог чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі на всіх її етапах, а аргументи, зазначені нами у протоколах про відхилення (дискваліфікацію) інших учасників процедури закупівлі, містять необхідне обґрунтування з посиланням на відповідні положення тендерної документації та норми законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Номер:
c223df56def6476bb68cb02284e14176
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-11-008481-a.b1
Назва:
Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ЕНЕРГОЕКОБУД»
81551, Львівська область, Городоцький район, с. Бартатів,
поточний рахунок № UA21 305299 00000 26007031018636
у Львівській філії АТ КБ “Приват-Банк” м. Львова,
МФО 305299, код за ЄДРПОУ 30703862, тел.: 0503772887
ІПН 307038613162, enerhoecobyd@gmail.com
Вих. №1300 від «06» грудня 2021 р.
Вимога
про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Згідно протоколу № 30 від 02.12.2021 р. засідання тендерного комітету 2 СЦШР ДСНС України пропозиція учасника ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» відхилено як таку що не відповідає вимогам п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо таке рішення незаконним, прийнятим з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
1. Щодо ненадання протоколу випробувань профілю ПВХ WDS на визначення групи горючості, сертифікату ISO на систему управління якістю на виробництво профілів ПВХ, сертифікату ISO на систему управління якістю на виробництво склопакетів, сертифікату відповідності на підвіконня ПВХ, протоколу випробування на підвіконня ПВХ, санітарно-гігієнічного висновку на підвіконня ПВХ, сертифікату ISO на систему управління якістю на виробництво віконних та дверних блоків з ПВХ відповідно до вимог розділу «Якісні характеристики до виробу» Додатку 2 до тендерної документації.
1.1. Якісні характеристики профілю.
Пунктом 1 Розділу «Якісні характеристики до виробу» Додатку 2 до тендерної документації передбачено наступне: «Профіль ПВХ WDS Olimpia або еквівалент з монтажною товщиною 60 мм, не менше 3 (трьох) камер. Для підтвердження якості профілю ПВХ Учасник надає в складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності на профіль ПВХ, протокол випробувань, санітарно-епідеміологічний висновок)».
Таким чином, серед документів які підтверджують якість профілю відсутні:
- протокол випробувань профілю ПВХ WDS на визначення групи горючості;
- сертифікат ISO на систему управління якістю на виробництво профілів ПВХ.
1.2. Якісні характеристики склопакетів.
Пунктом 6 Розділу «Якісні характеристики до виробу» Додатку 2 до тендерної документації передбачено наступне: «Склопакет однокамерний, енергозберігаючий, товщиню не менше 24 мм не менше ніж з одним енергозберігаючим склом, товщиною не менше 4 мм (умовне позначення СПД – 4-16-4і). На підтвердження якості запропонованого склопакету в складі тендерної пропозиції Учасник надає сертифікат відповідності на склопакет, протокол випробовування склопакету, санітарно-епідеміологічний висновок».
Таким чином, серед документів які підтверджують якість склопакетів відсутні:
- сертифікат ISO на систему управління якістю на виробництво склопакетів.
1.3. Якісні характеристики підвіконня.
Пунктом 6 Розділу «Якісні характеристики до виробу» Додатку 2 до тендерної документації передбачено наступне: «Підвіконня білого кольору ПВХ, матове з заглушками».
Таким чином, серед документів які підтверджують якість підвіконня відсутні:
- сертифікат відповідності на підвіконня ПВХ;
- протокол випробування на підвіконня ПВХ;
- санітарно-гігієнічний висновок на підвіконня ПВХ.
1.4. Якісні характеристики віконних та дверних блоків.
Розділом «Якісні характеристики до виробу» Додатку 2 до тендерної документації не передбачено надання учасником «сертифікату ISO на систему управління якістю на виробництво віконних та дверних блоків з ПВХ».
2. Щодо ненадання паспорту на металопластикові вироби відповідно до п. 12. Додатку 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації.
Відповідно до п. 12. Додатку 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації: «У вартість товару включається вартість доставки. Вартість доставки вікон оплачує постачальник».
Таким чином, вказаний пункт не містить вказівки щодо надання учасником будь-якої документації взагалі.
3. Щодо ненадання схеми монтажу металопластикових виробів, затвердженої виробником, відповідно до п. 12. Додатку 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації.
Відповідно до п. 12. Додатку 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації: «У вартість товару включається вартість доставки. Вартість доставки вікон оплачує постачальник».
Таким чином, вказаний пункт не містить вказівки щодо надання учасником будь-якої документації взагалі, в тому числі «схеми монтажу, затвердженої виробником».
Звертаємо увагу Замовника, що у тендерній документації в цілому, відсутня вимога про надання учасником «схеми монтажу».
4. Щодо ненадання документального підтвердження від заводу-виробника про відповідність пропонованих металопластикових виробів вимогам діючих в Україні нормативних актів та містити інформацію про усі технічні характеристики, відповідно до вимог п. 13 Додатку 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації.
Звертаємо увагу Замовника, що п. 13 Додатку 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації, звучить наступним чином: «Гарантійний термін експлуатації віконного блоку (термін протягом якого гарантується нормальне використання виробу, у тому числі комплектуючих виробів та складових частин за призначенням, за умови дотримання норм державних стандартів під час виготовлення та правильної експлуатації споживачем правил користування і протягом якого виробник (продавець) виконує гарантійні зобов’язання) – не менше 5 (п’яти) років на вікна металопластикові ( надати гарантійний лист у довільній формі із зазначенням цього терміну».
Таким чином у п. 13. Додатку 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації йде мова виключно про гарантійний термін експлуатації виробів, а не про документальне підтвердження від «заводу-виробника».
При чому, лист щодо гарантійного терміну експлуатації повинен надати Постачальник, а не «завод-виробник».
5. Щодо ненадання довідки про проведення кваліфікованих замірів, у випадку обрання переможцем.
Вимога про надання довідки про проведення кваліфікованих замірів, у випадку обрання учасника переможцем закупівлі – відсутня у тендерній документації.
Крім того, звертаємо увагу Замовника на відсутність у Додатку 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації пункту 17, яким «передбачено надання вищевказаної довідки».
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, враховуючи усе вищенаведене, вважаємо відсутніми підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД».
Окрім цього, рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» вважаємо незаконним та таким, що підлягає скасуванню. Також ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» підлягає визначенню його переможцем закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД», яке викладено у протоколі № 30 від 02.12.2021 р. засідання тендерного комітету 2 СЦШР ДСНС.
3. Визнати тендерну пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» такою, що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
4. Визнати ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2021 09:09
Вирішення:
Шановний Учаснику, уважно та неупереджено розглянувши обставини, викладені Вами у вимозі UA-2021-11-11-008481-a.b1 від 06.12.2021 р., повідомляємо наступне.
Вимога щодо надання Учасником протоколу випробування профілю ПВХ (WDS або еквівалент) на визначення групи горючості (не менше Г2 згідно ДСТУ 8829:2019 Пожежо вибухонебезпечність речовин і матеріалів - матеріали помірної горючості, ДБН В.1.1-7:2016), сертифікату ISO на систему управління якістю на виробництво профілів ПВХ (WDS або еквівалент) передбачено пунктом 1 розділу Якісні характеристики виробу Додаток 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації.
Вимога щодо надання Учасником сертифікату ISO на систему управління якістю на виробництво склопакетів передбачено пунктом 6 розділу Якісні характеристики виробу Додаток 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації.
Вимога, щодо надання Учасником сертифікату відповідності на підвіконня ПВХ (OpenTeck або еквівалент), протокол випробування підвіконня ПВХ (OpenTeck або еквівалент), санітарно-епідеміологічний висновок на підвіконня ПВХ (OpenTeck або еквівалент) передбачено пунктом 10 розділу Якісні характеристики виробу Додаток 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації.
Вимога щодо надання Учасником сертифікату ISO на систему управління якістю на виробництво віконних та дверних блоків з профілів ПВХ передбачено пунктом 11 розділу Якісні характеристики виробу Додаток 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації.
Вимога щодо надання Учасником паспорту на металопластикові вироби в якому зазначаються комплектуючі, які можуть бути використані при виготовленні виробів, усі технічні характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника передбачено пунктом 12 розділу Якісні характеристики виробу Додаток 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації.
Вимога щодо надання Учасником схеми монтажу пластикових вікон, яка повинна містити інформацію про кількість елементів кріплення, їх тип, тощо у відповідності до ДСТУ (ТУ, ДБН) і яка повинна бути затверджена виробником у встановленому порядку передбачено пунктом 12 розділу Якісні характеристики виробу Додаток 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації.
Вимога щодо надання Учасником документального підтвердження від заводу-виробника про відповідність запропонованих металопластикових виробів вимогам діючих в Україні нормативних актів та яка повинна містити інформацію про усі технічні характеристики передбачено пунктом 13 розділу Якісні характеристики виробу Додаток 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації.
Вимога про надання Учасником Довідки, щодо узятих на себе зобов’язань виконати кваліфікований замір віконних прорізів будівлі Замовника передбачено в пунктом 17 розділу Якісні характеристики виробу Додаток 2 «Технічна специфікація» Тендерної документації. Замовник обґрунтував причини такої вимоги через відсутність власних фахівців в даній галузі, які володіють знаннями та досвідом і можуть провести кваліфіковані заміри віконних прорізів будівлі.
Відповідно до вимог частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Звернень Учасників, щодо встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації (надання сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо) до Органу оскарження чи до Замовника не було.
Аргументи, які наведені у якості обґрунтування незаконності відхилення Вашої пропозиції, не відповідають дійсності, просимо ще раз детально ознайомитися з умовами Тендерної документації по даній процедурі закупівлі («Металопластикові вікна, металопластикова дверна конструкція», код за ДК 021:2015 – «44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби», номер у системі Prozorro UA-2021-11-11-008481-a, ID у системі Prozorro da43f23740334a67abbc28e00e494cd2), а особливо в Додатку № 2 до Тендерної документації «Технічна специфікація». Звертаємо увагу, що Ви наводите не оригінальний текст окремих пунктів Тендерної документації і стверджуєте про нібито відсутність положень, які насправді наявні у розділі «Якісні характеристики до виробу» Додатка №2 до Тендерної документації «Технічна специфікація».
На підставі викладеного, вважаємо Вимогу учасника ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД» UA-2021-11-11-008481-a.b1 від 06.12.2021 р. необґрунтованою і такою, що не підлягає задоволенню з наведених у ній підстав. Таким чином, відсутні будь-які законні причини для перегляду рішення про відхилення (дискваліфікацію) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРГОЕКОБУД». Додатково повідомляємо, що ми, як Замовник, неухильно дотримуємося вимог чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі на всіх її етапах, а аргументи, зазначені нами у протоколі про відхилення (дискваліфікацію) Вашої пропозиції, містять усе необхідне обґрунтування з посиланням на відповідні положення тендерної документації та норми законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено