-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (апарат ударно-хвильової терапії, код НК 024:2019 - 47790-Система електромеханічна для екстракорпоральної ударно-хвильової терапії для ортопедії; магнітотерапевтичний пристрій, код НК 024:2019- 58762 - Система глибокої електромагнітної стимуляції тканин, професійна; апарат для ультразвукової терапії, код НК 024:2019 - 11248 – Ультразвукова система для фізіотерапії; апарат для ультрависокочастотної терапії, код НК 024:2019 - 11248 – Ультразвукова система для фізіотерапії; стіл-вертикалізатор, код НК 024:2019 – 42577 - Фізіотерапевтичний стіл, з живленням від електромережі; стельовий підйомник GH1 з підйомним кронштейном, підвісною рейковою та зарядною системами (комплектація для активної реабілітації) або еквівалент, код НК 024:2019 - 38129 - Система підйому та перенесення пасажира повітряним шляхом; апарат для пасивної розробки суглобів нижніх кінцівок, код НК 024:2019 - 35977 - Тренажер для створення безперервного пасивного руху, для ніг; пристрій реабілітаційний КОТИК ІІ ІНВЕНТО (розмір 2) або еквівалент, код НК 024:2019 – 41073 - Параподіум-вертикалізатор; пристрій для реабілітації MOTOmed viva2 для ніг та рук або еквівалент, код НК 024:2019 - 35977 - Тренажер для створення безперервного пасивного руху, для ніг; дошка для тренування балансу, код НК 024:2019 – 35060 - тренажер для ніг; реабілітаційний стіл з електричним регулюванням висоти SR-3E або еквівалент, код НК 024:2019 – 42577 - Фізіотерапевтичний стіл, з живленням від електромережі)
Торги не відбулися
1 913 518.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 567.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 567.59 UAH
Період оскарження:
11.11.2021 13:23 - 20.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ, НЕЗАКОННІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
3997c5f5176041a1b2bc2574e78c2bb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-11-008350-a.a7
Назва:
СКАРГА НА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ, НЕЗАКОННІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Скарга:
Уважно ознайомившись із тендерною документацією оприлюдненою Замовником, ми виявили в ній ряд вимог, що дискримінують нас як потенційного учасника закупівлі, обмежують нашу можливість взяти участь в торгах та які не відповідають чинному законодавству України
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 23.11.2021 16:21
- Скарга та Супутня інформація 23.11.2021 16:21
- рішення від 26.11.2021 № 26464.pdf 26.11.2021 16:33
- інформація про перенесення розгляду скарги від 06.12.2021 № 15026.pdf 07.12.2021 12:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.12.2021 № 27506.pdf 14.12.2021 14:33
- рішення від 13.12.2021 № 27506.pdf 16.12.2021 13:13
- Тех. опис- NETUNNO.pdf 01.12.2021 22:38
- Інструкція - Shockwave compact excellent.pdf 01.12.2021 22:38
- Брошура Mobile_2_RPW.pdf 01.12.2021 22:38
- Паспорт - УВЧ-80-4 Ундатерм.pdf 01.12.2021 22:38
- Інструкція - SONIC 1.pdf 01.12.2021 22:38
- Інструкція – BO&BO PRO +.pdf 01.12.2021 22:38
- Брошура INTELECT ®MOBILE 2.pdf 01.12.2021 22:38
- Брошура BTL-6000.pdf 01.12.2021 22:38
- Інструкція - MOTOmed Viva2.pdf 01.12.2021 22:38
- Інструкція з експлуатації SONIC1.pdf 01.12.2021 22:38
- Інструкція - КОТИК ІІ ІНВЕНТО.pdf 01.12.2021 22:38
- Брошура Shockwave therapy.pdf 01.12.2021 22:38
- Брошура Roomer S.pdf 01.12.2021 22:38
- Інструкція - NETTUNO.pdf 01.12.2021 22:38
- Апарат_фізіотерапевтичний_BTL_4000С_Керівництво_користувача.pdf 01.12.2021 22:38
- Інструкція - Fisiotek 3000E.pdf 01.12.2021 22:38
- Інструкція_з_експлуатації_Стельовий_підйомник_GH1_175_КГ.pdf 01.12.2021 22:38
- Інструкція GH1.pdf 01.12.2021 22:38
- Посібник користувача - DIMAP 2000.pdf 01.12.2021 22:38
- Брошура OT200 Compact.pdf 01.12.2021 22:38
- Інструкція - SR-3Е.pdf 01.12.2021 22:38
- Пояснення по Скаргі_.docx 01.12.2021 22:49
- Пояснення по Скаргі.pdf 01.12.2021 22:49
- Перелік змін.doc 16.12.2021 14:00
- Додаток_2__Квалiфiкацiйнi_критерii.docx 16.12.2021 14:00
- Додаток__5__Проeкт_договору.doc 16.12.2021 14:00
- Додаток_1___Форма_тендерноi_пропозицii.docx 16.12.2021 14:00
- Додаток_4__Технiчне_завдання.doc 16.12.2021 14:00
- Додаток_3__Пiдстави_для_вiдмови_участi_у_торгах.docx 16.12.2021 14:00
- Тендерна_документацiя.doc 16.12.2021 14:00
- Додаток_3__Пiдстави_для_вiдмови_участi_у_торгах.docx 16.12.2021 14:01
- Додаток__5__Проeкт_договору.doc 16.12.2021 14:02
- Додаток_1___Форма_тендерноi_пропозицii.docx 16.12.2021 14:02
- Додаток_2__Квалiфiкацiйнi_критерii.docx 16.12.2021 14:02
- Додаток_4__Технiчне_завдання.doc 16.12.2021 14:02
- Тендерна_документацiя.doc 16.12.2021 14:02
- Перелік змін.doc 16.12.2021 14:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.11.2021 17:18
Дата розгляду скарги:
06.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.11.2021 16:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.12.2021 13:14
Дата виконання рішення Замовником:
16.12.2021 14:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення АМКУ Замовником внесено зміни до тендерної документації
Скарга
Скасована
СКАРГА НА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ, НЕЗАКОННІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
d83b0fbabfa44536980ab7ff78e585be
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-11-008350-a.c6
Назва:
СКАРГА НА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ, НЕЗАКОННІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Скарга:
Уважно ознайомившись із тендерною документацією оприлюдненою Замовником, ми виявили в ній ряд вимог, що дискримінують нас як потенційного учасника закупівлі, обмежують нашу можливість взяти участь в торгах та які не відповідають чинному законодавству України
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 23.11.2021 15:49
- Інструкція GH1 23.11.2021 15:49
- Брошура Intelect Mobile 2 23.11.2021 15:49
- Брошура OT200 Compact 23.11.2021 15:49
- Брошура Roomer S 23.11.2021 15:49
- Брошура Shockwave therapy 23.11.2021 15:49
- Інструкція з експлуатації SONIC1 23.11.2021 15:49
- Брошура BTL-6000 23.11.2021 15:49
- BTL_4000С_Керівництво_користувача 23.11.2021 15:49
- Брошура Mobile_2_RPW 23.11.2021 15:49
- Довідка Альфа Банк 23.11.2021 15:49
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
23.11.2021 15:52
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
801f775f5b5246fdaac2d0c2d38b83be
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-11-008350-a.a5
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовнику!
Згідно п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Пунктом 4 «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимагаємо привести строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, встановлений тендерною документацією, у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», де вказаний строк зазначається від дати кінцевого строку подання.
Вимога 8
Тендерною документацією передбачена вимога: «До супутніх документів тендерної пропозиції учасника додаються скановані копії (засвічена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій, документу, що підтверджує правомочність особи гаранта (копія наказу про призначення та копія всього паспорту), яка підписала гарантію».
Вважаємо вимогу про надання копії всього паспорту особи гаранта таким, що порушує вимоги чинного законодавства.
Після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Постачальником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. Також це створює негативне ставлення Постачальник до тендерів з вимогами надати персональні дані.
Згідно з ст. 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України.
Окрім того, згідно Закону України «Про захист персональних даних» дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Закон України «Про захист персональних даних» визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією.
Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України «Про інформацію», статтю 6 Закону України «Про захист персональних даних» та статтю 32 Конституції України.
Варто пам’ятати, що незаконне збирання, зберігання, використання, знищення, поширення конфіденційної інформації про особу або незаконна зміна такої інформації, ст. 182 Кримінального кодексу передбачає санкції як штраф від 500 до 1 000 НМДГ, або виправні роботи на строк до двох років, або арешт на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Крім того, необхідність надання паспорту сторонньої особи ставить нас, як потенційного учасника, у залежність від іншого суб’єкта господарювання, який не бажає розкривати своїх персональних даних у відкритому доступі без їх належного захисту, який не може забезпечити Замовник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.11.2021 16:00
Вирішення:
Замовником будуть внесені відповідні зміни до документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
a39ebf8bd3c14920a3beadc60f134c61
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-11-008350-a.c4
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації передбачені медико-технічні вимоги та технічні характеристики до предмету закупівлі. Разом з тим, детально їх розглянувши стає очевидно, що такими медико-технічними параметрами наразі володіє продукція лише одного виробника товару, що є дискримінаційною вимогою тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо надати підтвердження наявності мінімум двох різних виробників по кожному вказаному у Додатку 4 до тендерної документації найменуванню предмету закупівлі, товари яких мають в сукупності усі технічні характеристики, які відповідають технічним характеристикам, встановленим Замовником у Додатку 4 до тендерної документації, або ж усунути дискримінаційні вимоги шляхом внесення зміни до тендерної документації.
У протилежному випадку ми будемо вимушені керуватися ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та подавати скаргу до Органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.11.2021 13:56
Вирішення:
За результатами розгляду Вимоги повідомляємо, що ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ,ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Додаток 4 до тендерної документації) складений з урахуванням роз’яснення Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель - Мінекономіки № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. Попередньо Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз інформації щодо технічних характеристик всіх найменувань предмету цієї закупівлі в мережі Інтернет у відкритому доступі та в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель. Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені з урахуванням положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» за узагальненими характеристиками по аналогічних закупівлях подібного обладнання в електронній системі закупівель “ProZorro”, тому таким вимогам відповідає обладнання багатьох виробників.
Завдання вибору товару конкретного виробника з метою участі у закупівлі покладається на учасника, а не на замовника, тому учасники здійснюють пошук відповідного товару самостійно, без допомоги Замовника. Замовник з метою дотримання ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» не надає переваг конкретному виробнику товару.
Просимо зауважити, що Вами не вказано та документально не підтверджено (зокрема, відсутні документальне підтвердження/докази) у Вимогі, якому саме одному конкретному виробнику, на Вашу думку, відповідають медико-технічні вимоги в Додатку 4 до тендерної документації, що унеможливлює перевірку Замовником зазначеної інформації. Крім того, Вимога не містить перелік технічних вимог, які, на Вашу думку, є дискримінаційними, обмежують можливість прийняття участі у закупівлі (перелік порушень, які замовнику необхідно усунути) та щодо яких необхідно внести зміни до тендерної документації. Без зазначеної інформації внесення змін до технічного завдання є неможливим. З урахуванням зазначеного, наразі відсутні підстави для внесення змін до Додатку 4 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
1abb27b263924c63a7e469c226156bef
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-11-008350-a.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації, які унеможливлюють нашу участь у цій закупівлі та порушують принципи публічних закупівель, встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно додатку 2 до тендерної документації під аналогічним договором буде вважатись договір щодо постачання, зобов’язання за яким виконані у повному обсязі.
Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) відсутні обмеження щодо встановленні конкретних найменувань чи видів аналогічних договорів. Мета Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Також згідно ст. 5 Закону закупівля здійснюється за принципами відкритість та прозорість, недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Ми маємо аналогічний предмету закупівлі договір, який наразі виконується та не є повністю виконаним всупереч вимозі додатку 2 до тендерної документації. Разом з тим ми маємо повністю виконаний аналогічний предмету закупівлі договір, однак це не договір постачання, а договір купівлі-продажу товарів за предметом код ДК 021:2015 - 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії.
Для розширення кола потенційних Учасників та недискримінації наших прав на участь у закупівлі вимагаємо змінити визначення аналогічного договору в розумінні тендерної документації «на під аналогічним договором буде вважатись договір щодо постачання, зобов’язання за яким виконані у повному обсязі або виконуються на даний період часу.»
У випадку ігнорування наших вимог ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2021 20:44
Вирішення:
Згідно п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Враховуючи вищенаведене, замовник самостійно визначає у тендерній документації спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам.
Аналогічними договорами є повністю виконані договори за предметом код ДК 021:2015 - 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії.
Саме документальне підтвердження вже виконаного договору є документальним підтвердженням наявності досвіду та дає право Замовнику впевнитися, що
Постачальник вже постачав товари, аналогічні Вашому предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання.
Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави для задоволення вашої вимоги
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Скарга щодо порушень у сфері публічних закупівель
Номер:
82e123d76d5b455e84087560626e7f38
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-11-008350-a.c2
Назва:
Скарга щодо порушень у сфері публічних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо, що Ваша тендерна документація містить ряд порушень та дискримінаційних вимог, що обмежують потенційне коло учасників закупівлі, а саме:
по-перше, відповідно до абзацу 3 пункту 2 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вид надання забезпечення тендерної пропозиції: гарантія фінансової компанії. В вказаному пункті тендерної документації також міститься наступна вимога: до супутніх документів тендерної пропозиції учасника додаються скановані копії (засвічена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій, документу, що підтверджує правомочність особи гаранта (копія наказу про призначення та копія всього паспорту), яка підписала гарантію.
Дані вимоги є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників закупівлі та нас безпосередньо, так як ми користуємось послугами надання банківської гарантії у банку, що випускає банківську гарантію у відповідності до Постанови правління НБУ № 639 від 15.12.2004 року "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах".
Відповідно до п. 2 розділу I ПОЛОЖЕННЯ про Державний реєстр фінансових установ, затвердженого Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України 28.08.2003 № 41 (у редакції розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг 28.11.2013 № 4368) (далі-«Положення»): "фінансова компанія - фінансова установа, яка надає фінансові послуги, державне регулювання яких відповідно до законодавства віднесено до компетенції Нацкомфінпослуг, та яка не є страховиком, фінансовою установою, яка надає послуги з накопичувального пенсійного забезпечення, фінансовою установою - юридичною особою публічного права, а також кредитною установою, у тому числі кредитною спілкою та ломбардом".
"Державний реєстр фінансових установ - система одержання, накопичення, зберігання, захисту, використання та поширення адміністративної інформації (даних) про фінансову установу". Відповідно п.3 розділу 1 Положення «Дія цього Положення поширюється на всіх юридичних осіб (крім банків, професійних учасників фондового ринку, інститутів спільного інвестування, фінансових установ, що здійснюють діяльність з переказу коштів, фінансових установ, які мають статус міжурядових міжнародних організацій, Державної казначейської служби України та державних цільових фондів) незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які відповідно до Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" надають одну чи декілька фінансових послуг, державне регулювання діяльності з надання яких належить до компетенції Нацкомфінпослуг.».
Таким чином учасників, що користуються послугами банків при отриманні забезпечення тендерної пропозиції обмежують в можливості взяти в участь в даній закупівлі, оскільки інформація про БАНК-и ВІДСУТНЯ в державному реєстрі фінансових установ, а взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть надати гарантію саме фінансової компанії.
В статті 560 Цивільного кодексу України розкривається поняття "гарантії", а саме "за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку". Тобто гарантія може бути банківською, гарантією фінансової установи, страховою гарантією.
Таким чином з метою дотримання принципів недискримінації учасників закупівлі та рівного ставлення до них та добросовісної конкуренції серед учасників.
У зв’язку з вищевикладеним з метою усунення дискримінаційної вимоги ми вимагаємо внесення змін до тендерної документації, а саме викладення абзацу 3 пункту 2 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в наступній редакції: «Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: гарантія фінансової компанії/банківська гарантія», та речення «До супутніх документів тендерної пропозиції учасника додаються скановані копії (засвічена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ…..)» доповнити фразою « або кольорова копія дозвільного документу на здійснення операцій з надання банківських гарантій, який видано установі, що видала банківську гарантію».
По-друге, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації - не пізніше дати укладення договору про закупівлю учасник-переможець вносить забезпечення виконання договору такого договору у формі оригіналу фінансової гарантії, що видана фінансовою компанією, в розмірі 5 % його вартості.
Аналогічно вищенаведеному, дана вимога дискримінує учасників, що користуються послугами банків при отриманні забезпечення тендерної пропозиції, оскільки взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть надати забезпечення виконання договору саме від фінансової компанії.
У зв’язку з наведеним та з метою усунення дискримінаційної вимоги ми вимагаємо внесення змін до тендерної документації, а саме викладення абзацу 1 пункту 6 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в наступній редакції: «Не пізніше дати укладення договору про закупівлю учасник-переможець вносить забезпечення виконання договору такого договору у формі оригіналу фінансової гарантії, що видана фінансовою компанією/банківською установою, в розмірі 5 % його вартості».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2021 19:48
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимого щодо порушень
Номер:
30cb36a1d3d5467fa36811fcf09eddbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-11-008350-a.a1
Назва:
Вимого щодо порушень
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо, що Ваша тендерна документація містить порушення вчинені при оприлюдненні інформації про закупівлю, а саме:
відповідно до п 2.3. розділу 2 Проекту договору термін поставки товару: за зверненням Покупця та в термін визначений Покупцем, але не пізніше 31.12.2021р.
В той же час згідно інформації, оприлюдненої в електронному оголошенні строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021.
Крім того згідно п 4.4. розділу 4 Проекту договору «розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України (гривня) на підставі видаткової накладної відповідно до рахунку, наданого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 5 (п’ять) банківських днів з дати їх отримання від Постачальника згідно умов цього Договору та в порядку, визначеному Бюджетним кодексом України».
В той же час згідно інформації, оприлюдненої в електронному оголошенні оплата буде здійснюватися шляхом післяоплати протягом 5 робочих днів.
Таким чином Замовником допущено помилки під час оприлюднення інформації, що повинна міститися в оголошенні про проведення відкритих торгів.
У зв’язку з вищевикладеним ми вимагаємо внесення змін до тендерної документації з метою приведення її у відповідність з оголошенням про проведення відкритих торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2021 16:07
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено