• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

бензин А-92 (09132000-3 - Бензин), бензин А-95 (09132000-3 - Бензин), дизельне паливо (09134200-9 - Дизельне паливо)

Торги відмінено

26 674 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 266 746.00 UAH
Період оскарження: 11.11.2021 12:06 - 11.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: ad313bac058e49cca5b75b8cd7c741fd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-11-006466-a.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Вих. №02/12-1 від « 02 » грудня 2021 року Замовник: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 36008, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84 Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД» Ідентифікаційний код 43603592 43010, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Єршова, буд. 1 Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-11-006466-a Вимога щодо усунення порушень законодавства під час проведення державних закупівель 11 листопада 2021 року Полтавським комунальним автотранспортним підприємством 1628 (далі - Замовник) було оголошено процедуру відкриті торги з публікацією англійською мовою в електронній системі закупівель за предметом закупівлі: «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» та оприлюднено тендерну документацію (далі – Тендерна документація). Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. При цьому, Замовником у Тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону (зокрема, – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням) та положення ч. 4 ст. 22 Закону, а також права та законні інтереси Учасника, що призвело до порушення норм законодавства. У зв’язку з наявністю дискримінаційних вимог щодо наявності АЗС та відстаней до АЗС, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД» (далі – Товариство/Учасник) 19.11.2021р. звернулося з відповідною вимогою до Замовника та проханням внести наступні зміни в документацію «видалити дискримінаційні вимоги стосовно розташування всіх АЗС не більш, як на відстані 5 км до Замовника, або зменшити дану кількість АЗС до однієї, чи двох.» 23.11.2021р. на порталі Прозорро було опубліковано відповідь Замовника, де зазначено, що Вимога задоволена. Однак, насправді, вона була задоволена лише частково. Фактично Замовник збільшив відстань лише для однієї т.зв. «резервної» АЗС з 5 км до 7 км, обгрунтовуючи це тим, що «Вимога стосовно віддаленості АЗС не продиктована виключно економією паливно-мастильних матеріалів, а також враховує факт наявності графіку виходу автотранспортної техніки на маршрути... Окремо слід зауважити про графіки руху автотранспортної техніки, які мають жорстку прив’язку до часу сбору, вивезення, відвантаження сміття, що унеможливлює заправлення автотранспортної техніки з відхиленням від закріпленого маршруту за кожною окремою одиницею. Автотранспорт Замовника слідує по чіткому маршруту, тому розташування даних АЗС в різних районах м. Полтави.» Таким чином, зважаючи на «чіткий маршрут» руху автотранспорту, Замовник фактично говорить, що його влаштовує лише одне розташування АЗС та одна мережа АЗС та не хоче створювати умов для вільної конкуренції та участі в закупівлі інших учасників. Відповідно до відкритих джерел, відповідність АЗС таким критеріям наявна лише в 1- 2 учасників ринку. Таким чином, інші потенційні учасники не зможуть взяти учать в закупівлі та надати свої пропозиції, що призведе до порушення економічної конкуренції та обмеження кола учасників. Зокрема, Відповідно до відкритих джерел та допомоги сервісу Google maps можна встановити, що на відстані не більше, а ніж 5 км та не більше ніж 7 км (резервна АЗС) від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84) знаходяться наступна кількість АЗС під наступними брендами, зокрема: - BVS 6 АЗС та 1 в межах 7,2 км.; - ТАТНЕФТЬ 2 АЗС та 2 в межах 5,5 км; - ОККО 2 АЗС та 1 в межах 6,9 км.; одна в с. Супрунівка Полтавської ОТГ / Полтавської міської ради; - формально не відповідає вимогам Тендерної документації.; - WOG 1 АЗС та 2 в межах 7,3 та 6,3 км., та дві АЗС одна з яких в с. Готвянчик на відстані 4,2 км та в с. Супрунівка 5,5 км Полтавської ОТГ / Полтавської міської ради; - формально не відповідає вимогам Тендерної документації, хоча Замовник проводить свою діяльність в даних районах.. - AVIAS 1 АЗС; - БРСМ 2 АЗС; - MOTTO 1 АЗС; - Автотранс 1 АЗС; Встановлення такого бар’єру як відстань до АЗС може свідчити лише про застосування непрозорого підходу під час формування умов Тендерної документації, що дозволить «відсіяти» інших потенційних учасників та обрати переможцем учасника під якого було заздалегідь прораховано відповідні кваліфікаційні критерії. Скаржник звертає увагу, що вищезазначену вимогу у комплексі з попередньою зможе виконати лише "заздалегідь визначений переможець" ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", що здійснює свою діяльність через мережу АЗС під брендом BVS, під якого і були прописані вимоги всіх попередніх торгів. Варто також зазначити, що протягом останніх 3 років переможцем закупівель по забезпеченню пальним для автотранспорту є ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017 з якою також неодноразово укладався договір за спрощеною процедурою. На щастя після змін в законодавстві вам вже не вийде ігнорувати рішення АМКУ та в кінці року просто відмінити закупівлю, як це було по закупівлі UA-2020-01-21-003528-a та ДАСУ по закупівлях UA-2019-05-20-002296-a, UA-2020-04-18-001220-b, UA-2020-04-18-001228-b, UA-2020-04-18-001243-b, UA-2020-04-18-001233-b, UA-2020-04-18-001239-b, де Вас зобов’язали розірвати договір з ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017, проте ви знехтували даними рішеннями. Антимонопольний комітет України в своїх рекомендаціях № 17-к від 09.04.2020 року «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» в п.п. 32-33 зазначив, що: «Замовники визначають у тендерній документації вимоги щодо відстані розташування АЗС потенційних учасників, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту замовника, наприклад, не більше 7 км, або не більше 1 км тощо без належного обґрунтування таких умов (рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 25.01.2019 № 807, від 21.10.2019 № 15085). Як встановлено під час розгляду скарг, зазвичай у межах визначеної території наявні АЗС, як правило, одного власника та/або афілійованих із ним суб'єктів господарювання. Зазначене призводить до звуження кола потенційних учасників торгів, відтак встановлення замовником наведених вище умов тендерної документації без належного обґрунтування порушує один із принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону про закупівлі, а саме недискримінацію учасників. Отже, визначені в тендерній документації вимоги до розташування АЗС потенційних учасників мають, як і відповідати обґрунтованим потребам Замовника, так і забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури закупівель. Зважаючи, що є кілька АЗС , в т.ч. АЗС під брендом WOG, яка знаходиться на автодорозі загального користування із зручним доїздом, але за межами м. Полтава, однак на відстані не менше ніж 7 км, то формально Учасник можу бути відхилений Замвоником. Зважаючи на специфіку діяльності Замовника (вивіз сміття по всій території м. Полтави та найближчих районів) було б більш логічно та економічно вигідно змінити дискримінаційні пункти тендерної документації та залишити наявність не менше 2 АЗС (без зазначення, що АЗС повинні бути лише в м. Полтава) на відстані не менше 8 км від бази Замовника. Внесення вищезазначених змін до Тендерної документації, жодним чином не вплине на кінцевий результат закупівлі, а лише дозволить створити конкурентні умови для Учасника та інших постачальників з метою отримання Замовником найнижчої ціни та якісних товарів. Ринок нафтопродуктів, які постачаються через АЗС, є стабільним в частині постійних учасників і мереж АЗС, які ними пропонуються, що зумовлено обов’язковим державним ліцензування діяльності з роздрібних продажів пального через АЗС, і якщо Замовник вважає, що встановивши вимоги у Тендерній документації, які обмежують коло учасників лише однією-двома мережами АЗС, він забезпечить безперебійну поставку палива за найнижчою ціною, то це не так. Саме через заздалегідь відому інформацію про мережу АЗС, яка потенційно зможе задовільнити вимоги Тендерної документації в чинній редакції, буде порушена економічна конкуренція і ціни закупівлі можуть бути значно завищені. При цьому Замовник отримає ту саму якість, яку б отримав, якщо б не звужував коло учасників вищевказаними умовами Тендерної документації. Шляхом внесення змін до Тендерної документації Замовник лише розширить коло учасників, що посилить конкуренцію та, відповідно, надасть можливість визначити найбільш економічно вигідну пропозицію. У зв’язку з цим, просимо внести наступні зміни в Тендерну документацію з метою усунення дискримінації учасників та можливості досягнення максимальної економії від проведення закупівлі, а саме: 1. Внести зміни до документації, а саме: А) - п 1.1. Таблиці 1 Додатку до тендерної документації, викласти в наступній редакції: Інформація1, виконана у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожних окремо власних основних засобів та кожних окремо об’єктів матеріально технічної бази, які використовуються на інших правах користування та технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У такій довідці зазначається інформація про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази в тому числі автозаправних станцій (далі – АЗС), що повинні знаходитись в межах міста Полтава Полтавської області, або на території Полтавської міської ради (Полтавської міської ОТГ) із зазначенням адрес (або місць розташування, якщо АЗС знаходиться на автомагістралі) та зазначенням права користування кожного окремого об’єкту матеріально технічної бази, яке буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. Дана довідка надається у довільній формі, але повинна містити інформацію, яка є обов’язковою для надання, що визначена у даному пункті, та включати інформацію про наявність не менше ніж трьох АЗС, які є власністю учасника або використовуються на інших правах використання. - п 1.2. Таблиці 1 Додатку до тендерної документації, викласти в наступній редакції: «Інформація1, виконана у вигляді довідки про наявність в учасника бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для заправки автотранспортної техніки, які будуть використовуватись в процесі виконання послуг за результатом вкладеного договору. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування кожної окремо АЗС та відстань від цього об’єкту нерухомого майна до вул. Кагамлика,84 м. Полтава Полтавської області (база замовника). Відстань від об’єкту нерухомого майна, який буде використовуватись учасником у якості АЗС до вул. Кагамлика,84 м. Полтава не повинен перевищувати 8 кілометрів (по автодорогам найближчого сполучення) для мінімум двох АЗС учасника та не повинен перевищувати 7 кілометрів для мінімум однієї (резервної) АЗС учасника, з метою досягнення раціонального використання коштів з метою здійснення заправки паливом автотранспортної техніки. Відстань повинна відображатись учасником із зазначенням цифрового(их) значень кілометрів та/або метрів» Також повідомляємо про свій намір звернутись за захистом наших прав та законних інтересів до Колегії АМКУ, у разі ігнорування та/або незадоволення цієї вимоги, а також повідомлення ДАСУ про вищевказані порушення законодавства.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уповноважена особа Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628, уважно розглянувши Ваше звернення, повідомляє наступне. Керуючись принципами, зо визначені Законом України "Про публічні закупівлі" замовником розглянуто питання щодо внесення змін до умов закупівлі та уповноваженою особою внесено зміни, що можуть в повній мірі забезпечити конкурентне середовище серед потенційних постачальників товарі, що є предметом закупівлі. Зміни до закупівлі оприлюднено у відповідності до частини 2 статті 24 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги документації

Номер: c7a751621dcd43f1a20db85d8527df38
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-11-006466-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги документації
Вимога:
Вих. №19/11-1 від « 19 » листопада 2021 року Замовник: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 Ідентифікаційний код 03351823 36008, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84 Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД» Ідентифікаційний код 43603592 43010, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Єршова, буд. 1 Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-11-006466-a Вимога щодо усунення порушень законодавства під час проведення державних закупівель 11 листопада 2021 року Полтавським комунальним автотранспортним підприємством 1628 (далі - Замовник) було оголошено процедуру відкриті торги з публікацією англійською мовою в електронній системі закупівель за предметом закупівлі: «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» та оприлюднено тендерну документацію (далі – Тендерна документація). Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД» (далі – Товариство/Учасник) у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі має намір взяти участь у даній закупівлі. При цьому, Замовником у Тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону (зокрема, – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням) та положення ч. 4 ст. 22 Закону, а також права та законні інтереси Учасника, що призвело до порушення норм законодавства. Товариство вважає, що дискримінаційними (по відношенню до себе) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають Учаснику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є нижченаведені умови Тендерної документації, у зв’язку з цим, звертається з вимогою про їх усунення. 1. п. 1. Додатку № 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» до Тендерної документації визначена наступна вимога: 1.1. Інформація1, виконана у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожних окремо власних основних засобів та кожних окремо об’єктів матеріально технічної бази, які використовуються на інших правах користування та технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У такій довідці зазначається інформація про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази в тому числі автозаправних станцій (далі – АЗС), що повинні знаходитись в межах міста Полтава Полтавської області, із зазначенням адрес (або місць розташування, якщо АЗС знаходиться на автомагістралі) та зазначенням права користування кожного окремого об’єкту матеріально технічної бази, яке буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. Дана довідка надається у довільній формі, але повинна містити інформацію, яка є обов’язковою для надання, що визначена у даному пункті, та включати інформацію про наявність не менше ніж трьох АЗС, які є власністю учасника або використовуються на інших правах використання. 1.1.1. Інформація із описом технології, яка буде використовуватись учасником, що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору повинна передбачати застосування лімітної схеми аналітичного субрахунку покупця та РОS-терміналів для товаророзпорядчих документів на пальне. 1.2. Інформація1, виконана у вигляді довідки про наявність в учасника бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для заправки автотранспортної техніки, які будуть використовуватись в процесі виконання послуг за результатом вкладеного договору. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування кожної окремо АЗС та відстань від цього об’єкту нерухомого майна до вул.Кагамлика 84 м.Полтава Полтавської області (база замовника). Відстань від об’єкту нерухомого майна, який буде використовуватись учасником у якості АЗС до вул.Кагамлика 84 м.Полтава не повинен перевищувати 5 кілометрів (по автодорогам найближчого сполучення), з метою досягнення раціонального використання коштів з метою здійснення заправки паливом автотранспортної техніки. Відстань повинна відображатись учасником із зазначенням цифрового(их) значень кілометрів та/або метрів. Відповідно до відкритих джерел, відповідність АЗС таким критеріям наявна лише в 1- 2 учасників ринку. Таким чином, інші потенційні учасники не зможуть взяти учать в закупівлі та надати свої пропозиції, що призведе до порушення економічної конкуренції та обмеження кола учасників. Встановлення такого бар’єру як відстань до АЗС може свідчити лише про застосування непрозорого підходу під час формування умов Тендерної документації, що дозволить «відсіяти» інших потенційних учасників та обрати переможцем учасника під якого було заздалегідь прораховано відповідні кваліфікаційні критерії. Такої ж думки дотримується і АМКУ, адже своїм Рішенням №15085-р/пк-пз від 21 жовтня 2019 року на сторінках 5-6 зобов’язав Замовника закупівлі UA-2019-09-04-000955-b видалити з документації вимогу про віддаленість АЗС не більше 7 км від базування Замовника ( рішення додається). Якщо вимога стосовно віддаленості АЗС стосується виключно економією паливно-мастильних матеріалів, то для забезпечення потреб Замовника цілком достатньо двох АЗС ( одна основна та резервна для можливості безперебійного постачання на час планового ремонту та чистки резервуарів). Якщо Вам потрібно саме три АЗС, то цілком логічно було б включити вимогу про розташування даних АЗС в різних районах м. Полтави, зважаючи на специфіку Вашої діяльності. Взагалі паливні баки автомобілів дають змогу проїхати значно більшу відстань за 5 км, а виключення даної дискримінаційної вимоги дасть змогу взяти участь у закупівлі значно більшій кількості учасників, які точно запропонують більш економічно вигідну ціну на ПММ, аніж передбачає Ваш бюджет закупівлі, понад 37,00 грн/літр, адже на сьогодні середньоринкові ціни встановлені на рівні менш, як 32,00 грн/літр. Такий рівень бюджету важко навіть пояснити закладеним рівнем інфляції на наступний рік, чи будь-яким іншим фактором. У зв’язку з цим просимо Вас видалити дискримінаційні вимоги стосовно розташування всіх АЗС не більш, як на відстані 5 км до Замовника, або зменшити дану кількість АЗС до однієї, чи двох. Також повідомляємо про свій намір звернутись за захистом наших прав та законних інтересів до Колегії АМКУ, у разі ігнорування та/або незадоволення цієї вимоги, а також повідомлення ДАСУ про вищевказані порушення законодавства.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уповноважена особа Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628, уважно розглянувши Ваше звернення, повідомляє наступне. Так як інформація, викладена у вимозі (ідентифікатор UA-2021-11-11-006466-a.b1) містить звинувачення Замовника у порушенні принципів здійснення публічних закупівель, визначених у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», встановлення такого бар’єру, що дозволить «відсіяти» інших потенційних учасників та обрати переможцем учасника під якого було заздалегідь прораховано відповідні кваліфікаційні критерії, вирішено надати розгорнуту відповідь на отримані звинувачення. Поряд з такими принципами здійснення закупівель, як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням одним з перших принципів, викладених у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» здійснення публічних закупівель – є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Всі закупівлі будь-якого Замовника ґрунтуються виключно на його потребі з урахуванням діяльності таких Замовників, але з дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимога, викладена у п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, щодо включення інформації про наявність не менше ніж трьох АЗС, які є власністю учасника або використовуються на інших правах використання, продиктована не якимось бар’єром, а кількістю автотранспортної техніки, яку має підприємство і яка є основою його діяльності. Кількість автотранспортної техніки підприємства налічує до ста одиниць, таким чином, у разі планового ремонту та чистки резервуарів (як зазначено у вимозі), вся кількість автотранспортної техніки стане в чергу до «так званої» резервної АЗС для «так званої» можливості безперебійного постачання, яка за таких умов призведе до колапсу на цій АЗС. Вимога стосовно віддаленості АЗС не продиктована виключно економією паливно-мастильних матеріалів, а також враховує факт наявності графіку виходу автотранспортної техніки на маршрути, що явно не передбачено ТОВ «Вест Кард» у своїй вимозі. Окремо слід зауважити про графіки руху автотранспортної техніки, які мають жорстку прив’язку до часу сбору, вивезення, відвантаження сміття, що унеможливлює заправлення автотранспортної техніки з відхиленням від закріпленого маршруту за кожною окремою одиницею. Автотранспорт Замовника слідує по чіткому маршруту, тому розташування даних АЗС в різних районах м. Полтави (як зазначено у скарзі) з урахуванням вимог потенційних всіх учасників зводить до спотворення принципу ефективності та пропорційності. Окремим фактором встановлення саме таких вимог до учасників є виконання договірних відносин з приватними суб’єктами господарювання, які мають приватні сміттєві майданчики на які допускаюється автотранспорт Замовника виключно у визначені договором часові проміжки. Таким чином, доводи Скаржника, що для забезпечення потреб Замовника цілком достатньо двох АЗС або трьох але з розташуванням у будь-яких районах міста як мінімум безпідставні. Будь-який потенцій учасник процедури закупівлі може взяти участь у процедурі, надати свої пропозиції та не обмежений у участі, якщо кваліфікація такого учасника достатня для забезпечення вихідних даних замовника на яких ґрунтується його потреба, а не вимагати скласти умови тендерної документації під власні можливості, аргументуючи такі вимоги розташуванням власних АЗС та зводячи все до застосування непрозорого підходу під час формування умов тендерної документації. Таким чином, замовником, дійсно, прораховано відповідні кваліфікаційні критерії, але виключно з обґрунтуванням встановлення таких критеріїв. Окремо, слід зауважити щодо позиціювання вимог викладених Скаржником у поданій вимозі з огляду на розгляд оскарження умов тендерної документації органами АМКУ будь-якої закупівлі яка містить предмет закупівлі 09130000-9 – Нафта і дистиляти, є досить дивним надавати в якості аргументів рішення АМКУ №15085-р/пк-пз від 21 жовтня 2019 року, де вимога у 7 км продиктована у тендерній документації суб’єктом господарювання в газовій сфері, зокрема там також є пропозиція скаржника щодо не менше 13 базувань АЗС, яка ніяким чином не доведена. Як наслідок слід зауважити, що кожний розгляд скарги органами АМКУ стосується конкретної процедури з урахуванням підстав, доказів та обґрунтування прийнятого рішення. Ваш намір звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів до Колегії АМКУ є Вашим правом, як будь-якого учасника процедури закупівлі та передбачений ЗУ «Про публічні закупівлі», проте наголошуємо, що положеннями абз.2 ч.5 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Враховуючи викладене, замовником буде розширено кваліфікаційні вимоги, викладені у п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, але з дотриманням всіх потреб та з урахуванням всіх факторів, які дозволять дотримуватись принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Статус вимоги: Задоволено