• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж та придбання ліфта в частині робочого проекту: «Прибудова лікарняного ліфта на дві зупинки до будівлі Шполянської центральної районної лікарні імені братів М.С. і О.С.Коломійченків (коригування)»

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (монтаж та придбання ліфта в частині робочого проекту: «Прибудова лікарняного ліфта на дві зупинки до будівлі Шполянської центральної районної лікарні імені братів М.С. і О.С.Коломійченків (коригування)»)

Завершена

899 769.05 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 997.69 UAH
Період оскарження: 21.09.2017 13:21 - 05.10.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність технічним вимогам спеціфікації переможця

Номер: cc66a780c2af40c9b62047804f2db1d6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-21-000775-a.a1
Назва: Невідповідність технічним вимогам спеціфікації переможця
Вимога:
Доброго дня. Коли я задавав питання про висоту підйому і висоту останього поверху - отримав відповідь від замовника 27.09.17, 11:28 Висота підйому 6,9 м; Висота верхнього поверху 3,15 м;. А виграла пропозиція, в специфікації якої вказана - Висота підйому 3,15м, Висота верхнього поверху 3850 мм, що не відповідає технічним вимогам замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогами тендерної документації не передбачалось як кваліфікаційний критерій або інший показник/вимогу подання учасниками документів, що підтверджують відповідність до основних габаритних та технічних показників розмірів шахти для ліфту, про які Вами зазначається. Інформуємо, що на поставлене Вами питання в системі електронних закупівель була надана відповідна відповідь, яка не є елементом тендерної документації, отже, не носить характер обов’язкової до виконання вимоги до учасників закупівлі, відтак, не може слугувати підставою для відхилення. Інформуємо, що замовником були вказані у відповіді на поставлене питання дані про висоту верхнього поверху, а не висоту верхнього підйому кабіни. Висота підйому 6900мм – це критична висота підйому ліфтової кабіни. Висота підйому 3150мм – це відмітка другого посадочного поверху (перша зупинка-0,000мм). Висота верхнього підйому кабіни - 3850мм. Враховуючи зазначене вище пропозиція учасника –ТОВ "КАРАТ-ЛІФТКОМПЛЕКТ" відповідала умовам тендерної документації. Отже, Замовник не мав законних підстав для відхилення такої пропозиції. Підсумовуючи все зазначене вище повідомляємо, що Ваші вимоги є надуманими, незаконними та такими, що базуються не на фактах, а виключно на припущеннях. Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 12.10.2017 18:55
Підтвердження вирішення: Керуючись положеннями частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання відповідей на вимоги учасника закупівлі, пропозиція якого відхилена повідомляємо: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Ваша Вимога з незрозумілих для нас причин не містить питань щодо причин невідповідності Вашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, що свідчить про факт порушення порядку подання такої Вимоги згідно Закону. За Вашою Вимогою незрозуміло чому припущення, які Вами зазначаються у Вимозі стосуються виключно намагання сформувати хибне бачення про невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця закупівлі – ТОВ "Карат-Ліфткомплект". По суті Вашої Вимоги інформуємо: Шполянська центральна районна лікарня імені братів М.С. і О.С. Коломійченків під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Шполянською центральною районною лікарнею імені братів М.С. і О.С. Коломійченків (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (монтаж та придбання ліфта в частині робочого проекту: «Прибудова лікарняного ліфта на дві зупинки до будівлі Шполянської центральної районної лікарні імені братів М.С. і О.С.Коломійченків (коригування)») (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2017-09-21-000775-a) за адресою www.prozorro.gov.ua. Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом тендерної документації, що затверджена згідно з протоколом від «21» вересня 2017 р. Варто зазначити, що за наслідками формування та затвердження вимог до тендерної документації, жодним потенційним учасником закупівлі не подавались вимоги та скарги про встановлення дискримінаційних або ж незаконних вимог для формування тендерних пропозицій. З цього можемо дійти висновку, що вимоги до учасників закупівлі, які сформульовано в тендерній документації були цілком зрозумілими, законними для зацікавлених осіб в участі у закупівлі; такими, що не обмежують участь у закупівлі будь-якого суб’єкта господарювання та відповідають принципам здійснення закупівель, передбаченим статтею 3 Закону. Нагадуємо, що тендерний комітет районної лікарні, що має ознаки державного органу, оскільки діє з урахуванням такого державного органу як Шполянська районна державна адміністрація, відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і повинен приймати рішення у відповідності до передбачених тендерною документацією вимог до учасників закупівлі. Тобто, у випадку невиконання вимог, що передбачені (встановлені) Замовником торгів за тендерною документацією та Законом, учасниками Процедури закупівлі, тендерний комітет зобов’язаний прийняти рішення про відхилення (дискваліфікацію) тендерної пропозиції учасника закупівлі з підстав, що передбачені статтею 30 Закону. Відтак, в зазначених обставинах, Замовник має не право, а імперативний обов’язок вчинити дії, що передбачені умовами закупівлі. Вимогами тендерної документації не передбачалось як кваліфікаційний критерій або інший показник/вимогу подання учасниками документів, що підтверджують відповідність до основних габаритних та технічних показників розмірів шахти для ліфту, про які Вами зазначається. Інформуємо, що на поставлене Вами питання в системі електронних закупівель була надана відповідна відповідь, яка не є елементом тендерної документації, отже, не носить характер обов’язкової до виконання вимоги до учасників закупівлі, відтак, не може слугувати підставою для відхилення. Інформуємо, що замовником були вказані у відповіді на поставлене питання дані про висоту верхнього поверху, а не висоту верхнього підйому кабіни. Висота підйому 6900мм – це критична висота підйому ліфтової кабіни. Висота підйому 3150мм – це відмітка другого посадочного поверху (перша зупинка-0,000мм). Висота верхнього підйому кабіни - 3850мм. Враховуючи зазначене вище пропозиція учасника –ТОВ "КАРАТ-ЛІФТКОМПЛЕКТ" відповідала умовам тендерної документації. Отже, Замовник не мав законних підстав для відхилення такої пропозиції. Підсумовуючи все зазначене вище повідомляємо, що Ваші вимоги є надуманими, незаконними та такими, що базуються не на фактах, а виключно на припущеннях. Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено.