• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з усного послідовного та синхронного перекладу - 79540000-1

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: з технічних питань – Мар’яна Фостик, заступник начальника управління – начальник протокольного відділу Управління європейської інтеграції та міжнародних програм, адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, буд. 9 к. 1, телефон: (044) 2301923, електронна адреса: Mariana.Fostyk@bank.gov.ua. Обсяг надання послуг: Послуги з усного послідовного та синхронного перекладу - 79540000-1; орієнтовно 606 годин послідовного перекладу, 110 годин синхронного перекладу, 21 комплект і 7 днів оренди обладнання; відповідно до Додатку 1 до тендерної документації “Опис послуг з усного послідовного та синхронного перекладу”. Місце надання послуг: м. Київ. Строк надання послуг: за потребою Замовника; з дати укладання договору (але не раніше 03.01.2022) і до 31.12.2022. Конкретні строки надання виконавцем послуг за договором визначаються замовником в замовленні. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України. Математична формула при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки не застосовується. Єдиний критерій оцінки – ціна. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких інших документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи). Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

1 235 117.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Період оскарження: 11.11.2021 10:38 - 27.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: bfbb463560764dbf9a617c9022044952
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-11-003560-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога про скасування рішення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019, із змінами (далі – Закон), замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Відповідно рішення Тендерного комітету Національного банку України від 08.12.2021 № 65/3809-пк, тендерна пропозиція ТОВ “КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС”, код за ЄДРПОУ 37395753, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 17, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону була відхилена оскільки наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього 2 Закону, а саме: суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів (відповідно до інформації на сайті АМКУ https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennyapublichnih-zakupivel/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennya-rezultativ-torgiv “Зведені відомості 06.12.2021”: ТОВ “КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС”, код за ЄДРПОУ 37395753; № по порядку 235; № рішення у справі 60/85-р/к; дата рішення у справі 21.10.2021; орган АМКУ, що прийняв рішення - Адмінколегія Північного міжобласного ТВ). Також, на даний час, за даними системи Prozorro, інформація про учасників, які є порушниками та внесені до Зведених відомостей щодо спотворення результатів торгів є публічною інформацією у формі відкритих даних, яка додатково відображається у протоколі розгляду тендерних пропозицій в полі «Додатково». При цьому, в електронній системі закупівель у протоколі розгляду тендерних пропозицій по учаснику ТОВ “КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС” зазначено попередження: «Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ». Водночас, у листі № 3304-04/33947-06 від 07.08.2018 Міністерство економічного розвитку і торгівлі України щодо застосування пункту 4 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє наступне. Розгляд справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції регулюється розділом VII Закону про захист економічної конкуренції. Так, відповідно до частини першої статті 48 Закону про захист економічної конкуренції за результатами розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції органи Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) приймають рішення, в тому числі про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Органи АМКУ оприлюднюють рішення за результатом розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції на офіційному веб-сайті АМКУ протягом 10 робочих днів з дня його прийняття (частина 2 статті 48 Закону про захист економічної конкуренції). Відповідно до частини другої статті 52 Закону про захист економічної конкуренції зокрема за порушення, передбачені: пунктами 1, 2 та 4 статті 50 цього Закону, накладаються штрафи. Статтею 22 Закону про АМКУ встановлено, зокрема що рішення органу Антимонопольного комітету України, голови територіального відділення Антимонопольного комітету України, його територіального відділення в межах їх компетенції є обов’язковими для виконання у визначені ними строки, якщо інше не передбачено законом. Порядок виконання рішень та розпоряджень органів АМКУ, голів територіальних відділень АМКУ визначено статтею 56 Закону про захист економічної конкуренції. Поряд з цим оскарження рішень органів АМКУ регулюється статтею 60 Закону про захист економічної конкуренції. Так, частиною 4 статті 60 Закону про захист економічної конкуренції передбачено, що порушення господарським судом провадження у справі про визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету України, прийнятого: згідно з частиною першою статті 48 цього Закону, частиною першою статті 30 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» за результатами перевірки відповідно до частини п’ятої статті 57 цього Закону; за результатами перегляду відповідно до частини третьої статті 58 цього Закону, а також перегляд за заявою сторони відповідного рішення (постанови) господарського суду зупиняє виконання зазначеного рішення органу Антимонопольного комітету України на час розгляду цієї справи чи перегляду відповідного рішення (постанови) господарського суду, якщо органом Антимонопольного комітету України відповідно до частини третьої статті 48 цього Закону чи господарським судом не визначено інше. Крім того, згідно частини п’ятої статті 60 Закону про захист економічної конкуренції незалежно від положень частини четвертої цієї статті, у разі наявності достатніх підстав, господарський суд може зупинити дію рішення органу Антимонопольного комітету України. Враховуючи викладене та те, що на практиці виникає ситуація, коли участь у закупівлі бере учасник, який на момент проведення процедури закупівлі оскаржує рішення органу АМКУ у господарському суді, Мінекономрозвитку звернулось до комітету щодо надання роз’яснень з наступних питань. У разі оскарження рішення органу АМКУ у господарському суді зупиняється дія рішення органу АМКУ в цілому або зупиняється виконання рішення саме в частині можливості не здійснення оплати штрафу на час розгляду цієї справи? Листом від 19.06.2018 № 300-29/02-7453 АМКУ повідомив, що відповідно до частини третьої статті 60 Закону про захист економічної конкуренції прийняття господарським судом до розгляду заяви про визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету України не зупиняє його виконання, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. Частина четверта статті 60 Закону про захист економічної конкуренції передбачає перелік підстав за наявності яких можливе зупинення виконання рішення органу АМКУ, якщо органом комітету відповідно до частини третьої статті 48 Закону про захист економічної конкуренції не визначено інше. При цьому частина перша статті 48 Закону про захист економічної конкуренції передбачає прийняття рішення органу АМКУ, зокрема, про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції; припинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції; примусовий поділ суб’єкта господарювання, що займає монопольне (домінуюче) становище на ринку; накладання штрафу; усунення наслідків порушення законодавства про захист економічної конкуренції, зокрема усунення чи пом’якшення негативного впливу узгоджених дій, концентрацій суб’єктів господарювання на конкуренцію. Виконання рішень, тобто вчинення чи утримання від вчинення певних дій відповідачем у справі можливо у зв’язку із рішеннями органів АМКУ про припинення порушення, примусовий поділ, накладання штрафу, усунення наслідків порушення. Рішення про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції є встановленням певного юридичного факту і виконання не передбачає. У зв’язку з цим норми частини четвертої статті 60 Закону про захист економічної конкуренції про зупинення виконання рішення органів АМКУ не можуть поширюватись на рішення про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачені абзацами першим та другим частини першої статті 48 Закону про захист економічної конкуренції. Частина п’ята статті 60 Закону про захист економічної конкуренції передбачає, що незалежно від положень частини четвертої цієї статті, у разі наявності достатніх підстав, господарський суд може зупинити рішення органу АМКУ. Таким чином, оскарження рішення органів АМКУ до господарського суду не зупиняє його виконання (дію), крім випадків, визначених Законом про захист економічної конкуренції. Водночас, що відповідно до наданої ухвали суду від 26.11.2021 по справі № 910/18717/21 за позовом ТОВ “КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС” про визнання недійсними 1 і 3 резолютивної частини рішення адміністративної колегії Північного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 21.10.2021 №60/85-р/к, Господарський суд м. Києва ухвалив прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі. Разом з тим, даною ухвалою суд не зупиняє виконання зазначеного рішення органу Антимонопольного комітету України на час розгляду цієї справи. Ураховуючи вищезазначене, уважаємо що Національним банком України правомірно прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ “КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС”. Національний банк під час проведення процедури закупівлі дотримується принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність використання державних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Не задоволено