• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія (ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія) Electric energy (DK021:2015: 09310000-5 – Electric energy)

Місцезнаходження Замовника: проспект Перемоги, 74, м. Чернігів, 14000; Категорія Замовника: І (Органи державної влади та органи місцевого самоврядування). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Проста закупівля.Customer’s address: Chernihiv, prospekt Peremohy, 74, 14000. Kind: I (Public authorities and local governments). The language in which tenders must be prepared: Ukrainian language. Simple purchase.

Завершена

8 379 349.56 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 896.75 UAH
Період оскарження: 11.11.2021 10:18 - 08.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

проект договору

Номер: 55208433740e4ad5882ed70cb3a74dd3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-11-002873-a.a2
Назва: проект договору
Вимога:
Шановний замовнику, в проекті Договору згідно Ваших умов договору, а саме п. 14.3: Постачальник разом з письмовою пропозицією щодо внесення змін до договору надає документ (або документи), що підтверджують коливання ціни на ринку за одиницю товару. Документи, що підтверджує коливання ціни товару на ринку, повинні містити дані щодо середньоринкової або найвищої на ринку або найнижчої на ринку ціни за одиницю товару на ДЕНЬ укладення цього Договору (або станом на момент внесення змін до цього Договору в частині ціни за одиницю товару, якщо такі зміни до цього Договору вже були раніше здійснені Сторонами) та середньоринкової або найвищої на ринку або найнижчої на ринку ціни за одиницю товару за наступний період в якому визначається середньоринкова або найвища на ринку або найнижча на ринку ціна і повинен бути наданий у формі належним чином оформленої довідки/інформації (або в іншій документальній формі), виданої торгово-промисловою палатою України, або регіональною торгово-промисловою палатою, або органами державної статистики, НКРЕКП, тощо. Коливання ціни товару на ринку визначається у процентному відношенні шляхом визначення між ДВОМА довідками/інформаціями отриманими за вказані вище періоди по одному із показників зазначеним в них, в залежності наявної інформації в органу, що видав довідки, а саме між середніми цінами, між найнижчими цінами, між найвищими цінами за одиницю товару. Тому надайте конкретніше, по даному питанню роз’яснення. Згідно даної вимоги ПОСТАЧАЛЬНИК повинен "ВГАДАТИ" яка ціна складеться на день укладання договору (один з трьох запропонованих варіантів-середньоринкова або найвища на ринку або найнижча на ринку ціни за одиницю товару)?! Також, надайте роз’яснення щодо п. 14.4 проекту договору: Підписуючи цей Договір Постачальник підтверджує, що не має наміру підвищувати ціну товару за період з дати прийняття рішення Покупцем про визначення переможця відкритих торгів та про намір укласти договір з переможцем відкритих торгів до дати підписання цього Договору, а також не здійснювалось дій щодо отримання підтверджуючих документів з метою подання їх в подальшому Покупцю для підвищення ціни за одиницю товару за вказаний період. Підписуючи цей Договір Постачальник підтверджує, що ним під час участі в процедурі відкритих торгів не здійснювалось дій з метою заниження ціни на товар нижще ринкової. Згідно даної вимоги строк від дати прийняття рішення Покупцем про визначення переможця відкритих торгів та про намір укласти договір з переможцем відкритих торгів до дати підписання цього Договору строк до укладання договору може продовжитись до 60 днів, що суперечить ч. 5 ст. 41 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. Вимагаємо видалити даний пункт з договору в разі ігнорування будемо змушені звернутися зі скаргою до органів АМКУ. Одночасно зауважуємо, що Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно Законодавства (ст. 651 ЦК, ст. 188 ГК**) передбачено правило: "Розірвання договорів здійснюється за згодою сторін, розірвання договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором". ПРОСИМО внести корективи в проекті договору в п 14.14 ЗГІДНО ДІЮЧОГО ЗАКОНОДАВСТВА.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний Учаснику! Дякуємо, за увагу до нашої закупівлі. Відповідно до вашого звернення повідомляємо, що проєкт договіру про закупівлю складений відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимог Закону України "Про ринок електричної енергії" та Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 №312 (далі – ПРРЕЕ). Зазначені положення ПРРЕЕ є обов’язковими для всіх учасників роздрібного ринку електричної енергії та застосовуються незалежно від умов договірно-правового регулюванням відносин між споживачем та діючим електропостачальником. Щодо зміни ціни електричної енергії у договорі про закупівлю у зв’язку з коливанням ціни на ринку Частиною четвертою статті 41 Закону № 922 передбачено випадки зміни істотних умов договору про закупівлю. Так, згідно з пунктом 2 частини четвертої статті 41 Закону № 922 істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. За інформацією НКРЕКП (лист від 08.08.2019 № 8312/13.1/7-19) з дати запровадження нового ринку електричної енергії для забезпечення постачання електричної енергії споживачам електропостачальники здійснюють закупівлю електричної енергії за двосторонніми договорами та/або на ринку "на добу наперед", внутрішньодобовому ринку і на балансуючому ринку, а також шляхом імпорту. Таким чином, ціна електричної енергії як товару формується залежно від сегменту ринку, на якому електропостачальник здійснює її закупівлю. Згідно із частиною шостою статті 67 Закону України «Про ринкок електричної енергії» відповідно до правил ринку "на добу наперед" (далі – РДН) та внутрішньодобового ринку (далі – ВДР) за результатами торгів оприлюднюються ціна та обсяги купівлі-продажу електричної енергії для кожного розрахункового періоду та інші показники, що можуть використовуватися як орієнтир (індикатор) для укладення правочинів щодо купівлі-продажу електричної енергії на ринку електричної енергії. Оприлюднення результатів торгів на ринку "на добу наперед" та внутрішньодобовому ринку відповідно до Закону N 2019 забезпечує ДП "Оператор ринку" на своєму вебсайті (https://www.oree.com.ua).У той же час Мінекономрозвитку України як Уповноважений орган у листі від 14.08.2019 № 3304-04/33869-06 роз’яснив, що для документального підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку, сторони можуть використовувати інформацію з вищезазначеного сайту. У той же час, Тендерна документація, в тому числі Проект договору про закупівлю, не містить умов, відповідно до яких ціна тендерної пропозиції, в тому числі ціна за одиницю електричної енергії, повинна відповідати показникам середньозваженої ціни електричної енергії на РДН і ВДР. Ціна електричної енергії визначається учасником самостійно, в тому числі за результатами аукціону, виходячи з конкретних умов господарювання та провадження підприємницької діяльності, та жодним чином не пов’язана (а тим більше не повинна співпадати) з показниками середньозваженої ціни на РДН і ВДР, які використовуються для зміни ціни за одиницю договорі про закупівлю електричної енергії пропорційно до коливання її ціни на ринку. Таким чином положення пункту 1.2 та 14.3 Проекту договору про закупівлю слід розуміти та застосовувати з урахуванням положень зазначених вище нормативно-правових актів. Стосовно пункту 14.4 проекту договору маємо зауважити, що він включений з метою підтвердження учасником того, що ним не здійснювалось дій з метою зниження ціни на товар нижче ринкової. Тому суперечності з п. 2 ч. 5. Ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутні. Маємо зауважити, що Закону України “Про публічні закупівлі”містить поняття аномально низької ціни. Це введено в Закон, щоб вирішити проблему, яка виникала у Замовників. Іноді Постачальник надавав занадто низьку ціну в аукціоні, а потім не міг виконати свої зобов’язання та розривав договір або вимагав укладати додаткові угоди, щоб підвищити ціну за одиницю товару до ринкової. Стосовно прохання внести зміни до п. 14.14 проекту договору доповнивши його словами «Згідно чинного законодавства», звертаємо Вашу увагу на пункт 14.11 проекту договору, де зазначено, що відносини між Сторонами, не врегульовані Договором, регулюються чинним законодавством України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.11.2021 16:53
Вимога
Вирішена

не відповідність

Номер: b6b3eb91fef44bc9856c784fadeb4a7b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-11-002873-a.b1
Назва: не відповідність
Вимога:
Шановний замовнику, в п.11. Погодження з проєктом договору про закупівлю за підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (Додаток №9 до тендерної документації). додатку 1 до ТД Даний додаток відсутній. Але натомість міститься додаток 7 до ТД . внесіть відповідні змінив ТД
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Ваші зауваження прийняті до уваги та відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено