-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розміщення, розповсюдження та демонстрування інформації в мережі Інтернет у рамках реалізації соціального проекту «Активні парки – локації здорової України» ДК:021:2015 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги
Завершена
2 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
11.11.2021 09:39 - 23.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Дискваліфікація з порушенням законодавства
Номер:
d92e85bd5f5e46eba4777c7043554d3d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-11-000392-b.c1
Назва:
Дискваліфікація з порушенням законодавства
Вимога:
Всеукраїнський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» (далі - Замовник) оголосив закупівлю за предметом ДК:021:2015 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги
Послуги з розміщення, розповсюдження та демонстрування інформації в мережі Інтернет у рамках реалізації соціального проекту «Активні парки – локації здорової України», ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-11-000392-b (далі – Закупівля), в якій взяла участь ТОВ «ВІПМЕДІА» (далі – Учасник).
Рішенням тендерного комітету замовника від 30.11.2021 року Протокол №266 пропозицію Учасника було відхилено на підставі: п.1 та п. 2 ч 1 ст 31 Закону п3 р.V тендерної документації, а саме: Учасником у складі пропозиції згідно Додатку 8 до тендерної документації надано форму тендерної пропозиції, у якій Учасником не надано інформацію про вищий орган управління.
Пунктом 2.3. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник зобов’язаний забезпечити наявність опції додавання єдиного контейнера (мастер-коду) на сайт та управління ним без необхідності внесення подальших змін у html-код сторінки з метою можливості налаштування відправки даних в Google Analytics, додавання кодів ремаркетингу Google Ads, DoubleClick, Facebook тощо, можливості впосити кастомні JavaScйpt коди для А/В тестувапня різних опцій на сайті. Для підтвердження зазначеної можливості Учасник повинен надати документальне підтвердження технічної можливості наявних інструментів. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано такого підтвердження, що передбачено подання Додатком 2 до тендерної документації та п.6 р. III тендерної’ документації та абз. 5 п.1 р. III тендерної документації.
1.3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів передбачених п.1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме документу на підтвердження права власності/користування офісу. Також учасником у складі тендерної пропозиції надано Договори оренди обладнання №01/03/21 -001 від 01.03.2021, за умовами яких пepeдaчa майна в оренду здійснюється за актом передання-приймання протягом 10 днів з моменту набрання чинності Договору (з 01.03.2021), однак, не надано акти передання-приймання до Договору.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Сертифікати, що підтверджують кваліфікацію працівника на іншій мові, ніж українська, без надання автентичного перекладу таких документів на українську мову, як це передбачено п.7 р. 1 тендерної документації.
Учасником у складі тендерної пропозиції згідно п. 3 Додатку 1 до тендерної документації не підтверджено належним чином наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Надані учасником у складі тендерної препозиції договори не є аналогічними ЗГІДНО ВИМОГИ встановленої П. 3 Додатку 1 до тендерної документації, та договір №6.2/16-11/2018 від I 6.11.2018 виконано у 2018 році.
Oпpилюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з ухвалення цього рішення інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця з урахуванням ст. 10 та частини 2 статті 31 Закону України.
Варто зазначити, що відповідно до статті 29 Закону України «Про Публічні закупівлі» п.16, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, Замовником не було розміщено, повідомлення про усунення невідповідностей щодо кваліфікаційного критерію, що являється порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. А саме:
- Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів передбачених п.1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: документу на підтвердження права власності/користування офісу. Також учасником у складі тендерної пропозиції надано Договори оренди обладнання №01/03/21 -001 від 01.03.2021, за умовами яких пepeдaчa майна в оренду здійснюється за актом передання-приймання протягом 10 днів з моменту набрання чинності Договору (з 01.03.2021), однак, не надано акти передання-приймання до договору.
- Учасником у складі тендерної пропозиції надано Сертифікати, що підтверджують кваліфікацію працівника на іншій мові ніж українська, без надання автентичного перекладу таких документів на українську мову, як це передбачено п.7 р. 1 тендерної документації.
- Учасником у складі тендерної пропозиції згідно п. 3 Додатку 1 до тендерної документації не підтверджено належним чином наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Надані учасником у складі тендерної препозиції договори не є аналогічними ЗГІДНО ВИМОГИ встановленої П. 3 Додатку 1 до тендерної документації, та договір №6.2/16-11/2018 від I 6.11.2018 виконано у 2018 році.
Всі ці вимоги є кваліфікаційними критеріями згідно ст16. І Замовник повинен був надати Учаснику 24 години на виправлення помилки.
Що ж стосується вимоги Додатку 8 до тендерної документації за якою потрібно було надати інформацію у формі тендерної пропозиції, у якій Учасником не надано інформацію про вищий орган управління, тоо звертаємо увагу Замовника, що згідно Тендерної документації цей документ повинен подавати Переможець, а не Учасник згідно розділу V. Оцінка тендерної пропозиції п2 Інша інформація (Переможець торгів, разом з документами, що підтверджують відсутність підстав для відмови згідно ст. 17 Закону, надає оригінал тендерної пропозиції (Додаток 8) із визначенням початкової ціни тендерної пропозиції та ціни за результатами електронного аукціону (ураховуючи зменшення). Тому, дискваліфікація учасника за відсутність інформації у Додатку 8 є неправомірною. Крім того, Учасник надав Статут, де Замовник на етапі кваліфікації міг ознайомитись з інформацією щодо Вищого органу управління.
Щодо пункту 2.3. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник зобов’язаний забезпечити наявність опції додавання єдиного контейнера (мастер-коду) на сайт та управління ним без необхідності внесення подальших змін у html-код сторінки з метою можливості налаштування відправки даних в Google Analytics, додавання кодів ремаркетингу Google Ads, DoubleClick, Facebook тощо, можливості впосити кастомні JavaScйpt коди для А/В тестування різних опцій на сайті. Для підтвердження зазначеної можливості Учасник повинен надати документальне підтвердження технічної можливості наявних інструментів. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано такого підтвердження що передбачено подання Додатком 2 до тендерної документації та п.6 р. III тендерної’ документації та абз. 5 п.1 р. III тендерної документації. Зазначаємо, що Замовник не надав інформації яким саме чином Учасник повинен підтвердити (наявність опцій додавання єдиного контейнера (мастер-коду) на сайт та управління ним без необхідності внесення подальших змін у html-код сторінки з метою можливості налаштування відправки даних в Google Analytics, додавання кодів ремаркетингу Google Ads, DoubleClick, Facebook тощо, можливості впосити кастомні JavaScйpt коди для А/В тестувапня різних опцій на сайті), тому звертаємо увагу Замовника, що Учасник у складі тендерної пропозиції надав дві довідки, а саме довідка (відповідності) та довідка (відповідає кваліфікаційним критеріям). В цих документах Учасник підтвердив, що пропозиція відповідає необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі визначеним у Додатку 2 закупівлі: ДК:021:2015 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги з розміщення, розповсюдження та демонстрування інформації в мережі Інтернет у рамках реалізації соціального проекту «Активні парки – локації здорової України». Таким чином, вважаємо, що Замовник незаконно дискваліфікував пропозицію з економічно вигіднішою ціною.
Також Замовник порушив Закон України «Про Публічні Закупівлі», яким повинен керуватися під час обрання переможця: недискримінації учасників і рівне ставлення до них та об’єктивне і неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. В разі відхилення нашої вимоги Учасник залишає за собою право звернутися до АМКУ та до вищестоящого органу Замовника, до Державної Аудиторської служби України на предмет законності дій Замовника. А також надати свій відгук у системі DOZORRO.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога скасування рішення щодо переможця.pdf 02.12.2021 23:45
- Обгрунтування по ТОВ ВІПМЕДІА 07.12.2021 08:36
Дата подачі:
02.12.2021 23:45
Вирішення:
На вимогу (скаргу) учасника ТОВ «ВІПМЕДІА», Всеукраїнський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх», повідомляємо.
1. Щодо відсутності повідомлення про усунення невідповідностей.
Скаржник у своїй скарзі зазначає про недотримання Замовником порядку, встановленого ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
У тендерній документації замовником було встановлено кваліфікаційні критерії, на підтвердження яких учасник не надав відповідні документи / не виконав належним чином вимоги тендерної документації, а саме:
- Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів передбачених п.1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: документу на підтвердження права власності/користування офісу. Також учасником у складі тендерної пропозиції надано договори оренди обладнання №01/03/21-001 від 01.03.2021, за умовами яких передача майна в оренду здійснюється за актом передання-приймання протягом 10 днів з моменту набрання чинності Договору (з 01.03.2021), однак не надано акти передання-приймання до договору.
- Учасником у складі тендерної пропозиції надано Сертифікати, що підтверджують кваліфікацію працівника на іншій мові ніж українська, без надання автентичного перекладу таких документів на українську мову, як це передбачено п.7 р. І тендерної документації. Крім того, п.3 р. V тендерної документації та п. 7 р. І тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція учасника відхиляється у випадку наявності документів викладених іншою мовою (мовами), а ніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
- Учасником у складі тендерної пропозиції згідно п. 3 Додатку 1 до тендерної документації не підтверджено належним чином наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Надані учасником у складі тендерної пропозиції договори не є аналогічним згідно вимоги встановленої п. 3 Додатку 1 до тендерної документації, та договір №6.2/16-11/2018 від 16.11.2018 виконано у 2018 році.
Тобто, Скаржник не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником.
Замовник звертає увагу органу оскарження на таке.
Частина 16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює обов’язок замовників розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у випадку виявлення або невідповідностей кваліфікаційним критеріям, або на підтвердження права підпису.
Наведений перелік випадків, коли замовник зобов’язаний розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей є вичерпним.
Тобто, аналіз цієї норми дає підстави вважати, що у випадку виявлення замовником невідповідностей в тендерній пропозиції учасника вимогам тендерної документації, така пропозиція має бути відхилена без публікації повідомлення про усунення невідповідностей.
Оскільки пропозиція Скаржника не відповідає не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, то Замовник не мав законних підстав для розміщення повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності та був вимушений відхилити пропозицію Скаржника в першу чергу саме з цієї причини.
Крім того, у 2020 році Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради було подано запит №1332/2020 до Уповноваженому органу з метою отримання відповіді на запитання: чи повинен замовник надавати учаснику 24 години на усунення невідповідностей, якщо пропозиція учасника однак не відповідає іншим вимогам тендерної документації.
У відповідь на запит № 1332/2020 Уповноважений орган повідомив, що перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений ст. 31 Закону. Якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені ч. 16 ст. 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Водночас якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених ч. 16 ст. 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у ст. 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
2. Щодо інших вимог Скарги.
Пунктом 2.3. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник зобов’язаний забезпечити наявність опції додавання єдиного контейнера (мастер-коду) на сайт та управління ним без необхідності внесення подальших змін у html-код сторінки з метою можливості налаштування відправки даних в Google Analytics, додавання кодів ремаркетингу Google Ads, DoubleClick, Facebook тощо, можливості вносити кастомні JavaScript коди для A/B тестування різних опцій на сайті. Для підтвердження зазначеної можливості Учасник повинен надати документальне підтвердження технічної можливості наявних інструментів. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано такого підтвердження що передбачено надання Додатком 2 до тендерної документації та п.6 р. ІІІ тендерної документації та абз. 5 п.1 р. ІІІ тендерної документації.
Надані у складі пропозиції довідка (відповідності) та довідка (відповідає кваліфікаційним критеріям), як зазначає Скаржник, не підтверджують виконання учасником вимоги Пунктом 2.3. Додатку 2 до тендерної документації.
Учасником у зазначених довідках підтверджено, відповідність своєї пропозиції технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а також відповідній технічній специфікації, як це передбачено вимогою п.6 р. ІІІ тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку2.».
Однак зазначені довідки не є документальним підтвердженням технічної можливості наявних інструментів визначених п. 2.3. Додатку 2 до тендерної документації та не підтверджують належним чином виконання учасником вимоги передбаченої пунктом 2.3. Додатку 2 до тендерної документації, а саме учасник зобов’язаний забезпечити наявність опції додавання єдиного контейнера (мастер-коду) на сайт та управління ним без необхідності внесення подальших змін у html-код сторінки з метою можливості налаштування відправки даних в Google Analytics, додавання кодів ремаркетингу Google Ads, DoubleClick, Facebook тощо, можливості вносити кастомні JavaScript коди для A/B тестування різних опцій на сайті. Для підтвердження зазначеної можливості Учасник повинен надати документальне підтвердження технічної можливості наявних інструментів.
Замовник не обмежував Учасників у способі підтвердження цієї інформації з метою уникнення дискримінації та упередженого ставлення. Але важливо не відрізнити відповідність Технічним вимогам (довідка № 2506 від 25.11.2021 надана учасником ТОВ «ВІПМЕДІА») та ВИМОГУ підтвердження технічної можливості додавання єдиного контейнера (мастер-коду) на сайт та управління ним без необхідності внесення подальших змін у html-код сторінки з метою можливості налаштування відправки даних в Google Analytics, додавання кодів ремаркетингу Google Ads, DoubleClick, Facebook тощо, можливості вносити кастомні JavaScript коди для A/B тестування різних опцій на сайті.
Також, повідомляємо, що з позицією Скаржника стосовно неправомірної дискваліфікації скаржника за відсутність інформації у Додатку 8 не погоджуємось, оскільки Скаржником у складі пропозиції згідно Додатку 8 до тендерної документації надано форму тендерної пропозиції, у якій Учасником не надано інформації про вищий орган управління.
Таким чином, Замовник наголошує, що доводи скарги спростовуються поясненнями Замовника і саме тому його тендерна пропозиція була відхилена правомірно, а отже скарга не підлягає задоволенню.
Враховуючи викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
Статус вимоги:
Не задоволено