• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Швидкий тест на антиген COVID-19, швидкий тест на грип A + B (33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання)

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 11.11.2021 09:27 - 17.11.2021 09:31
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо внесення змін в Додаток №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Номер: 1fba273f3e8648e68f9edbd5510c8b38
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-11-000319-c.a1
Назва: Вимога щодо внесення змін в Додаток №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вказано про те, що «У відповідності до абзацу 2 частини 4 Закону України “Про публічні закупівлі” аналоги та/або еквіваленти не приймаються…», разом з тим Змовником зазначено найменування Швидкий тест на антиген COVID-19 Coretests (Виробник :Core Technology Co., Ltd.) з детальними медико-технічними вимогами, що в свою чергу вказує на те, що Замовник порушує принципи здійснення державних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-11-000319-c). Відповідно до зазначеного Замовником абзацу 2 частини 4 Закону України “Про публічні закупівлі” незрозуміло де, саме про таке написано в Законі України “Про публічні закупівлі”, адже немає посилання на статтю. Крім того, в Законі не встановлено такі вимоги, тож замовником перевищено свої повноваження щодо встановлення такої вимоги. Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож вона підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. Тож, звертаємо Вашу увагу на порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву плівки без можливості подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Зазначення всіх медико-технічних вимог Швидкий тест на антиген COVID-19 Coretests (Виробник :Core Technology Co., Ltd.) Замовником видається за формальну конкуренцію та дотримання законодавства з питань публічних закупівель, за яким Замовник нібито не звужує коло учасників і надає можливість іншим виробникам приймати участь у закупівлі. Замовник і не намагається якимось чином провести чесні, конкурентні торги, які б призвели б до кращої продукції, більш якісної і головне значно економічно вигідної для Замовника. Проте, Замовника цікавить лише «свої особисті» інтереси, а не інтереси громади, держави, зважаючи на очікувану вартість у 300 000,00грн. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель Вимагаємо внести відповідні зміни в Додаток №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-11-000319-c), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів Швидких тестів на антиген COVID-19. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, у відповідь на Ваші вимоги, повідомляємо, Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції а також Законом України «Про публічні закупівлі» ,відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону замовник не зобов’язаний встановлювати вираз «еквівалент», хоча і може це зробити. Також відповідно до листа Мінекономіки № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020, особливості проведення окремих етапів спрощеної закупівлі, вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, Ваша вимогам є безпідставною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.11.2021 10:57