• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбуки, неттопи

Тендерна документація зі змінами від 17.11.2021 року.

Завершена

1 614 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 145.00 UAH
Період оскарження: 10.11.2021 22:45 - 22.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

вимога щодо змін

Номер: e3ff060e0e6b4926b8c8af33b10521dc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-10-017426-a.a7
Назва: вимога щодо змін
Вимога:
Порт для підключення док-станції з функцію живлення через цій порт – посилання на конкретну конструкцію ноутбука. До того ж, просимо надати роз’яснення, чим обумовлено вимога наявності даного порту в ноутбуці? Чи планується закупівля док-станцій?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Зазначена вимога передбачена для можливості сумісності ноутбуків у подальшому з широким спектром периферійного обладнання, утому числі із непоширеними роз’ємами та інтерфейсами, сумісність з якими може забезпечити, наприклад, док-станція. Наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 3e29c8566b7f434182c5352aadfceaca
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-10-017426-a.a6
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня, шановний замовник! Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Ознайомившись з тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які обмежують конкуренцію та порушують вимоги Закону, зокрема, частини 1 статті 5 Закону щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них та частини 4 статті 5 Закону відсутності у Замовників права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. А саме характеристики монітору: «Технології: Zero Frame Free Sync 1ms(VRB) » Це свідчить про те ща в тендері навмисно прописані характеристики монітору Acer, таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 17.11.2021 року Замовником внесено зміни в додаток 2 до тендерної документації. Характеристки монітору: Технології: Zero Frame Free Sync 1ms(VRB) - видалено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога!

Номер: 59c7a4111ad84cfe95b8d72b4df1d7a1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-10-017426-a.a5
Назва: Дискримінаційна вимога!
Вимога:
Шановний замовник! У характеристиках ноутбуку вказано: Пристрій повинен відповідати стандарту MIL-STD-810G, що є посиланням на конкретний патент. До того ж, просимо надати роз’яснення, чим зумовлена наявність військового стандарту США в цьому пристрої, в яких агресивних середовищах і складних польових умовах планується використовувати даний ноутбук? Які умови випробувань на прискорення (падіння з висоти) використовуються при тестуванні пристроїв - кути падіння, поверхні падіння?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Обладнання, яке закуповується в даній закупівлі планується використовувати впродовж тривалого часу, а стандарт MIL-STD-810G є перспективним, що дозволить використовувати обладнання багато років. Наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: f524ae879af7473490b36c178c1bf530
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-10-017426-a.a4
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня, у технічних характеристиках нотбуку вказано:" Пристрій повинен відповидати стандартам MIL-STD-810G " - це є військовий американскький стандарт: Переклад з англійської-MIL-STD-810, Інженерно-екологічні міркування та лабораторні випробування, - це військовий стандарт Сполучених Штатів, який робить акцент на адаптації екологічної конструкції обладнання та обмежень випробувань до умов, які воно буде відчувати протягом усього терміну служби, та встановленню методів камерних випробувань. Даний стандарт не передбачений жодним діючим нормативно-правовим актом України, навіщо вам відповідність ноутбука в школі військовому АМЕРИКАНСЬКОМУ стандарту?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Даний стандарт активно використовується при виготовлені захищених приладів по всьому світу, він визначає вимоги до обладнання, яке використовується в умовах підвищеної складності (стійкість до ударів, проливання рідини на клавіатуру тощо). Стандарт MIL-STD-810 і є документом що регламентує рівні захисту від потрапляння пилу та вологи. Еквівалентом даного американського стандарту є Європейський стандарт EN60529. Наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: ce0468dbfb2543a9b3e2040d70cd8544
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-10-017426-a.a3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня, шановний замовник! Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Ознайомившись з тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які обмежують конкуренцію та порушують вимоги Закону, зокрема, частини 1 статті 5 Закону щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них та частини 4 статті 5 Закону відсутності у Замовників права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. А саме характеристики батареї ноутбуку : «Акумулятор: не менш ніж 48 Ват/годин, строк роботи від акумулятора до 11 годин» Це свідчить про те ща в тендері навмисно прописані характеристики ноутбуку Acer Travelmate P2 TMP214-53, таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація. Технічні характеристики ноутбуків розроблені з урахуванням вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерної обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти». При цьому зазначеним наказом встановлені мінімальні технічні характеристики комп’ютерного обладнання, про це свідчить допис «НЕ МЕНШЕ» та «НЕ ГІРШЕ» і в жодному нормативно-правовому документі Міністерства освіти і науки України не встановлено заборони на придбання та використання у закладах освіти обладнання з кращими та більш потужними технічними характеристиками. Зазначене свідчить про те, що цим наказом не встановлюються вичерпні вимоги до обладнання, а замовникам надаються дискреційні повноваження визначати вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі самостійно з урахуванням положень чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 75537c27a1dd42128293b77305d03241
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-10-017426-a.a2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Стосовно Вимогти надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником): Вимога, про яку Ви пишете : «Вимогти надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником)», відсутня в тендерній документації! Натомість, в п.2.3 Додатку 3 Технічні вимоги міститься наступні вимоги: Авторизаційний лист наданий виробником (розробником) або офіційним представництвом виробника на території України на: обладнання Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі. Вищезазначена вимога ніяк не дискримінуює учасників, оскільки в тендерній документації відсутні будь-які посилання на Торгівельну марку та/або Виробника! В Технічних вимогах міститься лише мінімальні вимоги до ноутбуків, будь ласка надайте пропозиції з вашим виробником! Вимога надання Авторизаційного листа лише звільняє нас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання для закладів освіти. Як наслідок, Ваша вимога не стосується даної закупівлі, оскільки виробників та моделей ноутбуків безліч на ранку України. Стосовно практики АМКУ: Щодо наявності рішень АМКУ по аналогічних закупівлях, то різними колегіями АМКУ в різні роки приймались різні рішення з зазначеного питання. Так, за закупівлями https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-14-003719-c, оголошення №106158, оприлюднене на Веб порталі Уповноваженого органу, бюлетень від 06.04.2015 №227, оголошення №144783, оприлюднене на Веб порталі Уповноваженого органу, бюлетень від 16.07.2014 №43 та іншими аналогічними рішеннями АМКУ (до речі прийнятими за різними версіями Законів про закупівлі»), орган оскарження не задовільнив вимоги Скаржника щодо необхідності внесення змін до тендерної документації, через те, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання зазначеної умови Документації. Щодо Ваших прикладів інших замовлень: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a Ми ознайомились з прикладами, вони ще раз доводять, що авторизаційний лист не є дискримінаційною вимогою!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 1a3760ba96ca4ee9b3b65c7ca3b7cc51
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-10-017426-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня, шановний замовник! Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Ознайомившись з тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які обмежують конкуренцію та порушують вимоги Закону, зокрема, частини 1 статті 5 Закону щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них та частини 4 статті 5 Закону відсутності у Замовників права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. А саме: Ви вказуєте характеристики програмного забеспечення для ноутбуків яке відповідає лише ПЗ Торгової марки Corinth Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до підпункту 3 п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі. Окрім того, у вимозі не зазначено і не зрозуміло, які саме характеристики предмета закупівлі вважаються дискримінаційними і що саме підлягає зміні.
Статус вимоги: Відхилено