• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (шафа холодильна однодверна, шафа холодильна дводверна морозильна камера)»

Завершена

749 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 745.00 UAH
Період оскарження: 10.11.2021 16:50 - 27.11.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо порушення проведення Замовником процедури закупівлі

Номер: 4a433c7d58d3468ea117313f6e42a7b4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-10-003358-b.c1
Назва: СКАРГА в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо порушення проведення Замовником процедури закупівлі
Скарга:
Тендерний комітет Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації протоколом № 1232 від 10.11.2021 затвердив тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: «ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (шафа холодильна однодверна, шафа холодильна дводверна морозильна камера)», ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-10-003358-b. ТОВ «Рестеквіп» спеціалізується на поставці обладнання, яке є предметом закупівлі і має намір взяти участь у вказаній процедурі закупівлі. ТОВ «Рестеквіп» неодноразово вигравав аналогічні закупівлі, для прикладу такою закупівлею є закупівля з ідентифікатором UA-2020-04-10-002428-a. Крім цього ТОВ «Рестеквіп» взяв участь та пройшов кваліфікацію закупівлі UA-2021-08-02-002403-a, яка була оголошена Замовником щодо того самого обладнання, яке є предметом цієї закупівлі. Проте Замовник наразі визначив такі умови тендерної документації, які призводять до дискримінації потенційних учасників. Тому ТОВ «Рестеквіп» (далі також – Скаржник) змушене звернутися з цією скаргою та просити Антимонопольний комітет зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, привівши її у відповідність до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Обґрунтування дискримінаційних умов тендерної документації. 1. Щодо наявності транспортних засобів: Згідно з п.5 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено таку кваліфікаційну вимогу до учасників закупівлі: Також в складі пропозиції учасник надає оригінал(и) свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів (не менше трьох). За відсутністю у Учасника власного спеціалізованого автотранспорту надаються документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та надають Учаснику право користування транспортними засобами (договір оренди, надання послуг тощо), в них зазначається марка, модель, тип кузова, реєстраційний номер (не менше трьох транспортних засобів). Скаржник звертає увагу Антимонопольного комітету України на таке. Враховуючи власний досвід у поставках аналогічного обладнання ТОВ «Рестеквіп» може та має технічну можливість поставити товар, що є предметом закупівлі, з використанням меншої кількості транспортних засобів, ніж встановлено вимогою Замовника. Тобто, обладнання, передбачене закупівлею може бути безпечно та якісно поставлене Скаржником за допомогою меншої кількості транспортних засобів. Водночас умова тендерної документації щодо наявності 3 транспортних засобів штучно обмежує коло потенційних учасників. У закупівлі зможуть взяти участь виключно учасники, які мають у власності або оренді, 3 або більше транспортні засоби. Натомість учасники, які можуть надати економічну вигідну пропозицію та забезпечити якісну поставку, будуть відхилені замовником у зв’язку із відсутність у них більшої кількості транспортних засобів, ніж це насправді потрібно для здійснення поставки. Тобто, наявність такої умови в тендерній документації не дає ТОВ «Рестеквіп» можливості взяти участь в закупівлі, та своєю чергою порушує законні права та інтереси Скаржника. У ТОВ «Рестеквіп» відсутня можливість придбавати або орендувати непотрібні транспортні засоби, наявність яких призведе тільки до підвищення ціни тендерної пропозиції. Саме тому вимога щодо наявності 3 транспортних засобів є дискримінаційною та своєю чергою має бути виключена з тендерної документації. 2. Щодо надання декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з охорони праці: Також відповідно до п.5 розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерної пропозиції декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Водночас додатком 2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки визначений виключний перелік робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. До переліку включені такі роботи: 1. Виколювання, звалення, розпилювання і обробка блоків природного каменю, переміщення і навантаження їх в транспортні засоби. 2. Промислово-геофізичні дослідження свердловин. 3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. 4. Роботи в зонах дії іонізуючого випромінювання, електростатичного та електромагнітного полів, а також роботи із застосуванням лазерів, дозиметрів. 5. Водолазні роботи. 6. Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єктів господарювання. 7. Сейсморозвідка. 8. Навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання. 9. Буксирувальні роботи всіх видів на морському та річковому транспорті. 10. Монтаж, демонтаж, експлуатація, ремонт і переміщення насосних і землесосних установок, драг і земснарядів. 11. Обслуговування і ремонт акумуляторних батарей промислового призначення. 12. Обслуговування лампових, обладнання лампової, апаратури аерогазового контролю і сейсмопрогнозу. 13. Експлуатація та ремонт водозбірних споруд. 14. Гранулювання доменного шлаку. 15. Спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів. 16. Гідрометричні, гідрологічні і гідрохімічні роботи: на великих і середніх річках у період повені; рейдові виїзди на безмоторних човнах на озерах і водоймищах; роботи на річках і каналах, пов’язані з використанням човнових переправ, роботи і спостереження з льоду у період нестійкого льодоставу; гідрографічні обстеження водних об’єктів у важкодосяжних і необжитих районах. 17. Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). 18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм. 19. Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я. 20. Обслуговування верстатів з обробки деревини і металів. 21. Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів. 22. Виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. 23. Ручне виробництво скловиробів (видування), де існує контакт працівника із скломасою. 24. Роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти. ТОВ «Рестеквіп» звертає увагу Антимонопольного комітету України на те, що до вказаного переліку не включені роботи з монтажу, встановлення або підключення стандартного промислового обладнання. Тобто, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання, яке є предметом закупівлі, відповідно до законодавства не вимагає наявності у учасника декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. В закупівлі можуть взяти участь тільки ті учасники, які мають декларацію на будь-які інші роботи, натомість інші учасники обмежені в участі у зв’язку з встановленням Замовником умови, яка не передбачена законодавством. Тобто, наявність такої умови в тендерній документації не дає ТОВ «Рестеквіп» можливості взяти участь в закупівлі, та своєю чергою порушує законні права та інтереси Скаржника. Наявність вимоги щодо надання декларації є дискримінаційною умовою, яка обмежує конкуренцію. Саме така вимога підлягає виключенню з тендерної документації. Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає, щоб усі закупівлі здійснювалися, зокрема, за такими принципами: - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Додавання Замовником до тендерної документації непотрібних вимог призводить до явної дискримінації учасників та є зловживанням зі сторони Замовника. Натомість зобов’язання Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні умови призведе до проведення прозорої ефективної та конкурентної закупівлі і економії бюджетних коштів. Враховуючи викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: Зобов’язати Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - «ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (шафа холодильна однодверна, шафа холодильна дводверна морозильна камера)», ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-10-003358-b, а саме виключити дискримінаційні умови, які викладені в мотивувальній частині цієї скарги. Директор ТОВ «Рестеквіп» С.Г.Чемерський 22.11.2021
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.11.2021 18:59
Автор: ТОВ "РЕСТЕКВІП", Шевель Татьяна Петровна 380679159209 tatyana.shevel@np.kiev.ua https://np.com.ua/