• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95 та дизельне паливо

Завершена

128 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 281.00 UAH
Період оскарження: 10.11.2021 16:20 - 22.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 519a3581c5cd431fae27f207f89855d0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-10-014189-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі: UA-2021-11-10-014189-a по предмету закупівлі: Бензин А-95 та дизельне паливо, про проведення через систему електронних закупівель Замовника: Виконавчий комітет Коростенської міської ради - зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: в Додатку 3 п.6 - Строк дії талонів/карток на видачу зазначеного палива має становити не менш ніж 12 календарних місяців з моменту їх одержання від учасника (дати підписання видаткової накладної), з подальшим подовженням дії, без додаткової оплати замовником до повного їх використання. У разі, якщо учасник здійснює випуск (перехід) талонів/карток нового зразка, він повинен здійснити рівноцінний (у тому числі за номіналом) обмін талонів/карток старого зразка, що залишилися у замовника та не були реалізовані, на талони нового зразка. та в п.5.7- У разі закінчення терміну (строку) дії невикористаних Покупцем талонів або скретч-карток, Постачальник проводить їх обмін на аналогічні з незакінченим строком дії без додаткової за це оплати Покупцем, або продовжує термін їх використання. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає. На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до Додатку 3 та ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ: які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити щодо у разі закінчення терміну (строку) дії невикористаних Покупцем талонів або скретч-карток, Постачальник проводить їх обмін на аналогічні з незакінченим строком дії без додаткової за це оплати Покупцем, або продовжує термін їх використання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до частини 6 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника. Одним із принципів здійснення публічних закупівель відповідно до пункту 2 частини 1 статті 5 Закону є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Таким чином, замовник встановив дану умови виходячи із принципу максимальної економії, в інтересах самого замовника, та з метою ефективного використання бюджетних коштів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 9d18ecfb013d43f88c2cdb3b26aff4a8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-10-014189-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного: 1.1. По поліпшенню якості Товару: Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі : - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору. Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів. Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. 1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»: Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального; - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. 1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України): Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності: У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості. У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару. 1.4. Зміна істотних умов договору: Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором: Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом. та/або Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. та/або Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Пунктами 12.2.1 – 12.2.7 розділу 12 «Інші умови» проекту договору про закупівлю передбачені умови зміни істотних умов договору про закупівлю відповідно до частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі щодо поліпшенню якості товару та зміни ціни на товар. Пунктом 5.3 розділу 5 «Умови та порядок поставки товару» передбачено, що право власності на товар переходить від Постачальника до Покупця після передачі талонів або скретч-карток Постачальником Покупцю в момент підписання Сторонами видаткової накладної на товар. Також, пунктом 4.2 розділу 4 «Порядок здійснення оплати» передбачено, що розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами видаткових накладних на товар. Пунктом 1.6 розділу 1 «Предмет Договору» передбачено, що термін «Талон» або «Скретч-картка» у цьому Договорі Сторони розуміють у визначенні вказаному в пункті 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти i нафтопродуктів на підприємствах i організаціях України, затвердженої наказом від 20.05.2008 року № 281/171/578/155 Miністерства палива та енергетики України, Miністерства економіки України, Miністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного реryлювання та споживчої політики. Щодо зміни розміру відповідальності Постачальника, Ваші пропозиції будуть враховані, та відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено