-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Межівської селищної територіальної громади
Торги відмінено
4 512 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 563.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 563.75 UAH
Період оскарження:
10.11.2021 14:01 - 27.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга, що стосується порушення процедури закупівлі UA-2021-11-10-009075-a – стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог у Тендерній документації до потенційних Учасників
Номер:
d03039f8931a4689bbd12b57bb3775e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-10-009075-a.a2
Назва:
Скарга, що стосується порушення процедури закупівлі UA-2021-11-10-009075-a – стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог у Тендерній документації до потенційних Учасників
Скарга:
10.11.2021 року Виконавчим комітетом Межівської селищної ради (далі – Замовник) було оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі «відкриті торги» за предметом: Послуги з розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Межівської селищної територіальної громади (Код ДК 021:2015: 71340000-3 – Комплексні інженерні послуги) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-10-009075-a) (далі – Закупівля). Замовником було порушено порядок оприлюднення інформації про Закупівлю згідно вимог, встановлених статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що суперечить принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Такі дії Замовника обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаній Закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема: - на участь та перемогу у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками; - на отримання замовлення від Замовника; - на отримання прибутку від проведення власної господарської діяльності. Підставою подання Скаржником скарги є порушення Замовником проведення процедури закупівлі, а саме: порядку оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності до норм чинного законодавства. Обгрунтування дискримінаційних вимог викладено в Скарзі, що додається. Виходячи з вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду Скаргу, що стосується закупівлі за предметом: Послуги з розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Межівської селищної територіальної громади (Код ДК 021:2015: 71340000-3 – Комплексні інженерні послуги) ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-10-009075-a стосовно порушення процедури закупівлі, а саме порядку оприлюднення інформації про закупівлю послуги, очікувана вартість закупівлі якої перевищує 133 тисячі євро. 2. Зобов’язати Замовника – Виконавчий комітет Межівської селищної ради відмінити закупівлю за предметом: Послуги з розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Межівської селищної територіальної громади (Код ДК 021:2015: 71340000-3 – Комплексні інженерні послуги) ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-10-009075-a, відповідно до викладеного у мотивувальній частині скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf 21.11.2021 21:27
- Додаток 3 -Офіційний курс гривні щодо іноземних валют.pdf 21.11.2021 21:27
- Додаток 5 - Анлогічний договір.pdf 21.11.2021 21:27
- Додаток 1 - Тендерна документація.pdf 21.11.2021 21:27
- Додаток 7 - аналогічний договір..pdf 21.11.2021 21:27
- Скарга до АМКУ.docx 21.11.2021 21:27
- Додаток 6 - Аналогічний договір Лабушненська сільська рада.pdf 21.11.2021 21:27
- Додаток 2 - оголошення .pdf 21.11.2021 21:27
- Додаток 4 - підтвердження наявності працівників.pdf 21.11.2021 21:27
- Протокол №13.PDF 21.11.2021 21:27
- протокол18.PDF 24.11.2021 16:07
- протокол14.PDF 24.11.2021 16:09
- Протокол ТК № 18 від 23.11.21.doc 26.11.2021 15:58
- Додаток 1.PDF 26.11.2021 15:58
- Додаток 2.PDF 26.11.2021 15:58
- UA-2021-11-10-009075-а.а1 (ІНФОРМАЦІЯ).docx 26.11.2021 15:58
- Протокол ТК №20 від 26.11.21.doc 26.11.2021 15:58
- UA-2021-11-10-009075-а.а2 (ІНФОРМАЦІЯ).docx 26.11.2021 15:58
- Протокол №20.PDF 26.11.2021 15:58
- Протокол ТК №13 від 09.11.21.doc 26.11.2021 15:58
- Протокол ТК № 14 від 19.11.21.doc 26.11.2021 15:58
- ТД Межова.docx 08.12.2021 15:05
- Додаток 1. Стаття 17.docx 08.12.2021 15:05
- протокол 14 від 19.11.2021.doc 08.12.2021 15:05
- додаток до протоколу №21 від 08.12.2021.PDF 08.12.2021 15:05
- 13 протокол від 09.11.2021 .PDF 08.12.2021 15:05
- Протокол ТК № 21 від 08.12.21.doc 08.12.2021 15:05
- Додаток 5. Тендерна пропозиція.doc 08.12.2021 15:05
- 14 протокол від 19.11.21 .PDF 08.12.2021 15:05
- Додаток 3. Технічне завдання.docx 08.12.2021 15:05
- Додаток до протоколу №21 від 08.12.2021.docx 08.12.2021 15:05
- Додаток 4. Відомості про Учасника.docx 08.12.2021 15:05
- Додаток 2. Проект договору.docx 08.12.2021 15:05
- Додаток 6. Лист згода на обр перс дан.docx 08.12.2021 15:05
- протокол 13 від 09.11.2021.doc 08.12.2021 15:05
- Протокол №21 від 08.12.2021.PDF 08.12.2021 15:05
- до протоколу №13 Оголошення.docx 08.12.2021 15:07
- оголошення UA-2021-11-10-009075-a-open.pdf 08.12.2021 15:08
- Протокол ТК № 24 від 15.12.21.doc 15.12.2021 17:04
- лист ПРОМ.УА.PDF 15.12.2021 17:04
- Протокол ТК № 14 від 19.11.21.doc 15.12.2021 17:04
- 14 протокол від 19.11.21 .PDF 15.12.2021 17:04
- скан прозоро.PDF 15.12.2021 17:04
- лист Прозоро.doc 15.12.2021 17:04
- Додаток до протоколу.docx 15.12.2021 17:04
- протокол ТК №24 від 15.12.21.PDF 15.12.2021 17:04
- Додаток до протоколу.PDF 15.12.2021 17:04
- ЗМІНИ.docx 23.12.2021 12:28
- протокол №25 від 22.12.21.PDF 23.12.2021 12:28
- рішення від 24.11.2021 № 26242.pdf 24.11.2021 17:18
- інформації про перенесення розгляду скарги від 03.12.2021 №14994.pdf 06.12.2021 10:13
- інформація про перенесення від 14.12.2021 №15086 + запит Замовнику!!!.pdf 14.12.2021 14:58
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.12.2021 №27814.pdf 17.12.2021 12:32
- рішення від 16.12.2021 №27814.pdf 21.12.2021 15:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.11.2021 22:31
Дата розгляду скарги:
03.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.11.2021 17:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.12.2021 15:46
Дата виконання рішення Замовником:
23.12.2021 12:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.12.2021 №27814-р/пк-пз щодо розгляду скарги КОНСОРЦИУМУ "ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ" від 21 листопада 2021 № UA-2021-11-10-009075-а.а2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі виконавчий комітет Межівської селищної ради зобов'язаний внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі- "Послуги з розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Межівської селищної територіальної громади", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-10-009075-а, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення. Виконавчий комітет Межівської селищної ради повідомляє, що до тендерної документації внесені відповідні зміни, та протоколом тендерного комітету Межівської селищної ради від 22.12.2021 № 25 затверджено нову редакцію із змінами відповідно до прийнятого рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. В системі публічних закупівель Прозорро 23.12.2021 оприлюднена змінена тендерна документація з переліком внесених змін та протокол засідання тендерного комітету виконавчого комітему Межівської селищної ради від 22.12.2021 №25
Скарга
Розгляд припинено
Скарга, що стосується порушення процедури закупівлі UA-2021-11-10-009075-a – стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог у Тендерній документації до потенційних Учасників
Номер:
c2e3fe9a523b4b848e17fb08216191e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-10-009075-a.a1
Назва:
Скарга, що стосується порушення процедури закупівлі UA-2021-11-10-009075-a – стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог у Тендерній документації до потенційних Учасників
Скарга:
10.11.2021 року Виконавчим комітетом Межівської селищної ради (далі – Замовник) було оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі «відкриті торги» за предметом: Послуги з розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Межівської селищної територіальної громади (Код ДК 021:2015: 71340000-3 – Комплексні інженерні послуги) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-10-009075-a) (далі – Закупівля).
Замовником було порушено порядок оприлюднення інформації про Закупівлю згідно вимог, встановлених статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що суперечить принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Такі дії Замовника обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаній Закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема:
- на участь та перемогу у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками;
- на отримання замовлення від Замовника;
- на отримання прибутку від проведення власної господарської діяльності.
Підставою подання Скаржником скарги є порушення Замовником проведення процедури закупівлі, а саме: порядку оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності до норм чинного законодавства.
Обгрунтування дискримінаційних вимог викладено в Скарзі, що додається.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду Скаргу, що стосується закупівлі за предметом: Послуги з розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Межівської селищної територіальної громади (Код ДК 021:2015: 71340000-3 – Комплексні інженерні послуги) ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-10-009075-a стосовно порушення процедури закупівлі, а саме порядку оприлюднення інформації про закупівлю послуги, очікувана вартість закупівлі якої перевищує 133 тисячі євро.
2. Зобов’язати Замовника – Виконавчий комітет Межівської селищної ради відмінити закупівлю за предметом: Послуги з розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Межівської селищної територіальної громади (Код ДК 021:2015: 71340000-3 – Комплексні інженерні послуги) ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-10-009075-a, відповідно до викладеного у мотивувальній частині скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 - Тендерна документація.pdf 21.11.2021 21:11
- Скарга до АМКУ.docx 21.11.2021 21:11
- Додаток 2 - оголошення .pdf 21.11.2021 21:11
- Скарга до АМКУ КЕП.pdf.asice 21.11.2021 21:11
- Скарга до АМКУ.pdf 21.11.2021 21:11
- Додаток 6 - Аналогічний договір Лабушненська сільська рада.pdf 21.11.2021 21:13
- Додаток 3 -Офіційний курс гривні щодо іноземних валют.pdf 21.11.2021 21:13
- Додаток 7 - аналогічний договір..pdf 21.11.2021 21:13
- Додаток 5 - Анлогічний договір.pdf 21.11.2021 21:13
- Додаток 4 - підтвердження наявності працівників.pdf 21.11.2021 21:13
- протокол18.PDF 24.11.2021 16:10
- протокол14.PDF 24.11.2021 16:11
- Додаток 1.PDF 26.11.2021 15:55
- Протокол ТК № 18 від 23.11.21.doc 26.11.2021 15:55
- Додаток 2.PDF 26.11.2021 15:55
- Протокол ТК № 14 від 19.11.21.doc 26.11.2021 15:55
- Протокол №20.PDF 26.11.2021 15:55
- Протокол ТК №13 від 09.11.21.doc 26.11.2021 15:55
- UA-2021-11-10-009075-а.а2 (ІНФОРМАЦІЯ).docx 26.11.2021 16:00
- UA-2021-11-10-009075-а.а1 (ІНФОРМАЦІЯ).docx 26.11.2021 16:00
- UA-2021-11-10-009075-а.а2 (ІНФОРМАЦІЯ).docx 26.11.2021 16:08
- UA-2021-11-10-009075-а.а1 (ІНФОРМАЦІЯ).docx 26.11.2021 16:08
- Протокол ТК №20 від 26.11.21.doc 26.11.2021 16:08
- Рішення від 24.11.2021 № 26271.pdf 24.11.2021 17:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.12.2021 № 26976.pdf 06.12.2021 11:09
- Рішення від 03.12.2021 № 26976.pdf 07.12.2021 13:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.11.2021 21:15
Дата розгляду скарги:
03.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.11.2021 17:26
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
07.12.2021 13:16
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
07.12.2021 13:16