-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Торги не відбулися
1 927 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 635.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 635.00 UAH
Період оскарження:
10.11.2021 13:16 - 22.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено
щодо умов тендерної документації
Номер:
4b2385b8a2cf441fb6d0f17d83ea1ceb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-10-007880-a.b1
Назва:
щодо умов тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до умов теддерної документації встановлені наступні вимоги:" В довідці обов’язково повинно бути зазначено: предмет договору, суму (ціну) договору, його № та дату, найменування, адреса та контактні дані замовника, дати початку та кінця постачання, стан виконання договору, фактичний обсяг (в кВт*год) документально підтвердженої поставки електричної енергії за договором на час подання тендерної пропозиції учасником. Учасник самостійно обирає кількість договорів, необхідних для відображення в довідці, з урахуванням того, що сумарний фактичний обсяг документально підтвердженого постачання по договору (договорах) в кВт*год повинен бути не меншим від обсягу поставки за даною закупівлею." Відповідно до ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі :"1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вимога щодо "підтвердження сумарного фактичного обсягу документально підтвердженого постачання по договору (договорах) в кВт*год повинен бути не меншим від обсягу поставки за даною закупівлею" законодавцем не ставиться у нормі ЗУ Про публічні закупівлі. Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме;1) добросовісна конкуренція серед учасників;2) недискримінація учасників та рівне ставлення до них, оскільки встановлення такої вимоги у тендерній документації до закупівлі обмежує коло учасників такої закупівлі. Постачальники електричної енергії, які розпочали свою діяльність у 2021 році, поставлені Замовником даної закупівлі у рамки, які не передбачені законодавством україни про публічні закупівлі. Якщо постачальник не може підтвердити досвід постачання обсягів електричної енергії, що дорівнює обсягу закупівлі, це не дискредитує його як надійного електропостачальника! Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити з тендерної документації положення, що є необгрунтованими та протиправними.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.11.2021 08:43
Вирішення:
Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить чіткого визначення терміну “аналогічний договір”, “ідентичний чи тотожний договір на аналогічний обсяг товарів, робіт чи послуг” та інше, а відповідно аналогічний договір- це договір, який становить аналогію до обсягів закупівлі та предмету закупівлі згідно ДК 021:2015. Саме підтвердження сумарно фактичного обсягу та відповідного досвіду виконання- це критерії, які дають Головному управлінню Пенсійного фонду України, як державній установі, змогу зрозуміти, що Постачальник вже постачав товари, аналогічні даному предмету закупівлі та в аналогічному обсязі, робив це якісно і сумлінно, а значить збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний і він виконає взяті на себе зобов'язання. Принагідно зазначаємо, що нами, як замовником в документації, не виставлено вимогу щодо наявності аналогічного договору саме з бюджетною установою або договору, укладеного за результатами процедури закупівлі, проведеної згідно Закону України «Про публічні закупівлі» чи згідно Закону України «Про здійснення державних закупівель» або вимогу щодо надання відгуку про виконання договору, при чому замовник зазначав би, що перевага буде надана учасникам, які подадуть відгук від комунальних підприємств та інші критерії, які дісно можна вважати дискримінаційними.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації має повне право самостійно встановлювати вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів із врахуванням предмету та обсягів закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації повністю відповідають вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" й націлені на максимальну економію державних коштів в подальшому. Замовник не обмежує в правах жодного з потенційних учасників, тому дає їм право надавати відомості про аналогічні договори, які на даний час виконуються. Поряд з цим Замовник має бути впевненим у здатності потенційного учасника повністю виконати договір на умовах, оголошених даною закупівлею, внаслідок чого на законних підставах вимагає від потенційних учасників підтвердити здатність поставити необхідні обсяги електричної енергії шляхом подання відомостей по аналогічних договорах, кількість яких обирається учасником самостійно, з урахуванням того, що сумарний обсяг документально підтвердженого постачання по договору (договорах) в кВт*год повинен бути не меншим від обсягу поставки за даною закупівлею.
Статус вимоги:
Відхилено