• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медикаменти

Завершена

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період оскарження: 10.11.2021 12:22 - 22.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо визначення переможця

Номер: aad1ec9b95c24220a09a97b74b0b2969
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-10-001487-b.b3
Назва: Вимога щодо визначення переможця
Вимога:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Національного університету цивільного захисту України від 02.12.2021р. №393 уповноваженою особою Національного університету цивільного захисту України Артемом Савічевим було визнано переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СТМ-Фарм» по оголошеній процедури закупівлі UA-2021-11-10-001487-b. Не можемо погодитися з даним рішенням, враховуючи наступне: Відповідно до тендерної пропозиції, учасник ТОВ «СТМ-Фарм» надав по позиції 53 наступний лікарський засіб: ХЛОРОФІЛІПТ. Таблетки по 25 мг № 40 у контейнерах. Замовником в Додатку № 3 до Тендерної документації була встановлена вимога щодо надання по зазначеній позиції лікарський засіб: 52 Хлорофіліпт 25мг №20 Chlorophyllipt уп 200 Тобто, учасником ТОВ «СТМ-Фарм» було надано лікарський засіб зі зміною фасування, а саме – замість Хлорофіліпт 25мг №20 було надано ХЛОРОФІЛІПТ. Таблетки по 25 мг № 40 у контейнерах. Враховуючи вищенаведене, в діях уповноваженої особи Національного університету цивільного захисту України Артема Савічева присутній прояв дискримінації по відношенні до іншого учасника ТОВ «УКРЕРА», тендерна пропозиція якого була відхилена на підставі зміни фасування лікарських засобів. Таким чином, визнавши переможцем закупівлі ТОВ «СТМ-Фарм» - уповноваженою особою Національного університету цивільного захисту України Артемом Савічевим було порушено основоположні принципи здійснення публічних закупівлель, визначені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; Враховуючи все вищенаведене, просимо переглянути Ваше рішення стосовно визначення переможцем закупівлі ТОВ «СТМ-Фарм». ТОВ «УКРЕРА» залишає за собою право звернутися з відповідною скаргою в порядку, визначеному законодавством до Антимонопольного комітету України, та до Офісу фінансового контролю щодо моніторингу цієї закупівлі з метою дотримання замовником вимог ТД та Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді тендерних пропозицій учасників відповідно до оголошення UA-2021-11-10-001487-b.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник! На Вашу вимогу повідомляємо наступне. ТОВ «УКРЕРА» 09.12.2021 року було подано скаргу до Антимонопольного комітету України № UA-2021-11-10-001487-b.a2. Під час розгляду скарг в АМКУ Замовник не має право приймати рішення та вносити будь-які зміни, котрі відносяться до даної процедури закупівлі. Дякуємо за звернення
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

Щодо відхилення тендерної пропозиції

Номер: ea046466704d43d1b8eced9a8e7a2587
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-10-001487-b.a2
Назва: Щодо відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
У вкладенні
Дата розгляду скарги: 22.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.12.2021 16:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.12.2021 15:39
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА", Марина Пещикова 380931020423 tov_ykrera@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції

Номер: 5f4de2f1b16e49ceb6f49710e33efa0f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-10-001487-b.c1
Назва: Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Національного університету цивільного захисту України від 02.12.2021р. №392 уповноваженою особою Національного університету цивільного захисту України Артемом Савічевим було відхилено тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРЕРА» по оголошеній процедури закупівлі UA-2021-11-10-001487-b. Не можемо погодитися з даним рішенням, враховуючи наступне: Підставою відхилення тендерної пропозиції уповноваженою особою Артемом Савічевим було вказано те, що учасником ТОВ «УКРЕРА» було надано еквівалент позиції №3 Аертал 100 мг. №60 – ДІКЛОТОЛ таблетки, вкриті плівкою оболонкою, по 500 мг. №3 (3х1) , що кількісно, на думку уповноваженої особи, не відповідають технічним вимогам до предмету закупівлі. Відповідно до Додатку №3 вимагалося від Замовника 30 уп., в тендерній пропозиції Учасника 18 паков., та еквівалент позиції №15 Диклоберл 75 мг. 3,0 №5 – ДИКЛОФЕНАК-ДАРНИЦЯ р-н д/ін.. 25 мг/м ламп. 3 мл №10, що також на думку уповноваженої особи, кількісно не відповідають технічним вимогам до предмету закупівлі. Відповідно до Додатку №3 вимагалося від Замовника 10 уп., в тендерній пропозиції Учасника 5 паков. Однак, необхідно зауважити, що відповідно до тендерної пропозиції, учасник ТОВ «УКРЕРА» по вказаних позиціях надав наступні лікарські засоби: 3. Aceclofenac Аертал 100мг №60 уп 30 Aceclofenac ДІКЛОТОЛ® табл. в/о 100 мг блістер №100 паков 18 15. Diclofenac Диклоберл 75 мг 3,0 №5 уп 10 Diclofenac ДИКЛОФЕНАК-ДАРНИЦЯ р-н д/ін. 25 мг/мл амп. 3 мл №10 паков 5 Таким чином, учасником ТОВ «УКРЕРА» при наданні еквіваленту Аертал 100мг 60 таблеток в пачці 30 упаковок було надано ДІКЛОТОЛ® табл. в/о 100 мг блістер зі зміною фасування, а саме 100 таблеток в упаковці – 18 упаковок, що відповідає загальній кількості лікарського засобу, затребуваного Замовником та не суперечить умовам тендерної документації, крім того, учасником було надано саме ДІКЛОТОЛ® табл. в/о 100 мг блістер №100, а не ДІКЛОТОЛ таблетки, вкриті плівкою оболонкою, по 500 мг. №3 (3х1), як зазначено в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою! Теж стосується і позиції № 15 Диклоберл 75 мг 3,0 №5 10 упаковок – було надано еквівалент ДИКЛОФЕНАК-ДАРНИЦЯ р-н д/ін. 25 мг/мл амп. 3 мл №10 – 5 упаковок, що відповідає загальній кількості лікарського засобу, затребуваного Замовником. Враховуючи все вищенаведене, просимо переглянути Ваше рішення стосовно відхилення пропозиції учасника ТОВ «УКРЕРА». ТОВ «УКРЕРА» залишає за собою право звернутися з відповідною скаргою в порядку, визначеному законодавством до Антимонопольного комітету України, та до Офісу фінансового контролю щодо моніторингу цієї закупівлі з метою дотримання замовником вимог ТД та Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді тендерних пропозицій учасників відповідно до оголошення UA-2021-11-10-001487-b.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник! На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до ч.1 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно додатку №3 до тендерної документації була вимога на відповідну кількість до предмету закупівлі медикаментів. При подачі тендерної пропозиції учасник повинен враховувати та звертати увагу не тільки на найменування предмету закупівлі, його еквівалент, а також на кількісні вимоги до предмету закупівлі. Відповідно до ч. 4 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі, далі на п. 2 ч. 1 ст. 43 Закону про нікчемність договору про закупівлю, якщо укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону. Ваша тендерна пропозиція подавалася з порушенням вимог ч. 1 ст. 26 Закону щодо кількісних ознак предмету закупівлі, що у подальшому призвело до порушень вимог ч. 4 ст. 41 Закону та договір про закупівлі вважався би нікчемним відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 43 Закону так як кількісна вимога до предмета закупівлі згідно тендерної документації Замовника суперечить тендерної пропозиції Учасника, що є порушенням істотних умов договору про закупівлю.
Статус вимоги: Не задоволено