-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво з'єднувального каналу для відновлення водного сполучення Азовського моря з Молочним лиманом (розробка проектно-кошторисної документації)
Будівництво з'єднувального каналу для відновлення водного сполучення Азовського моря з Молочним лиманом (розробка проектно-кошторисної документації)
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
Період оскарження:
09.08.2017 11:59 - 23.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Роз’яснення не відповідає по суті оскарженню вих.№409
Номер:
87a21bd623004b2fac527c53b9152c19
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-09-000399-c.a5
Назва:
Роз’яснення не відповідає по суті оскарженню вих.№409
Вимога:
Ваше роз’яснення вих.№02.1-26/03.1/1277 від 05.10.2017 року (далі – Роз’яснення) не відповідає по суті нашому оскарженню вих.№409 від 03.10.2017 року, чинному законодавству України та посилається на неіснуючі приписи законодавства в галузі публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 84 (скан).docx 10.10.2017 15:57
Дата подачі:
09.10.2017 16:25
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу від 09.10.2017 та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2017 № 922-VIII (далі - Закон) повідомляємо про таке.
Відповідно до статей 24, 26 Закону замовник має право зазначити в оголошені про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції та вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерної документацією.
Під час укладення договору, а саме 29.09.2017 до 18:00 ДРПВІ «Дніпродіпроводгосп» (ЄДРПОУ 01035093) такого забезпечення до Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації (далі-Департамент) не надав ані в паперовому вигляді, ані на електронних носіях (з ЕЦП) для можливості переконання щодо його наявності та достовірності.
Банківська гарантія щодо забезпечення виконання договору була надана Департаменту шляхом розміщення її на електронному майданчику https://newtend.com 03.10.2017 в 13.01.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження кваліфікації Учасника відкритих торгів ТОВ «Нове будівництво та реконструкція»
Номер:
d8e3ed892d5341c3bf67a1080bb6d8de
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-09-000399-c.b4
Назва:
Оскарження кваліфікації Учасника відкритих торгів ТОВ «Нове будівництво та реконструкція»
Вимога:
№ 05/10-01 від 05 жовтня 2017р.
Тендерному комітету
Департаменту екології
та природних ресурсів
Запорізької ОДА
ОСКАРЖЕННЯ
Ознайомившись з Протоколом засідання тендерного комітету №82 від 05.10.2017р. і тендерною пропозицією ТОВ «Нове будівництво та реконструкція», вважаємо, що вона не відповідає вимогам тендерної документації по наступним причинам:
1. Графіком виконання наукових, інженерно-вишукувальних та проектних робіт п.1 передбачено виконання інженерно-геодезичних робіт з 11.09.2017 по 25.10.2017, тобто ці роботи не будуть вчасно виконані, а разом з ними і проект. Крім того, на виконання цих робіт кошти в зведеному кошторисі не передбачені і якщо їх врахувати, то загальна вартість робіт буде більше 1,5 млн. грн.
В графіку не передбачені роботи по складанню кошторисної документації, тому незрозуміло, що Учасник надасть на державну експертизу.
Форма зведеного кошторису не відповідає ДСТУ Б Д.1.1 – 7: 2013 (ф.№1-1п), Додаток В (обов’язковий).
2. В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначені ГІПи Вітренко О.І., Степаненко В.В., Остапенко В.В. кваліфікаційні сертифікати яких видані відповідно 22.06.2012 р., 25.07.2012 р. і 12.03.2012 р., тобто минуло вже п’ять років і згідно статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» вони повинні були підвищити кваліфікацію з розміщенням інформації в Реєстрі атестованих осіб (див. лист Мінрегіону України №8/17-118-17 від 30.01.2017 року).
На жаль, свідоцтва про підвищення кваліфікації указаними особами в тендерній документації відсутні, тому їх участь в розробці проекту проблематична оскільки не відповідає законодавству Украйни.
3. В довідці про наявність обладнання для виконання робіт відсутні дані про наявність геодезичних інструментів, а також відсутня інформація хто буде виконувати ці роботи і за які кошти? Лист-узгодження Субпідрядника відсутній.
З огляду на вищезазначене вважаємо, що по кваліфікаційним даним Учасник не відповідає вимогам тендерної документації і тому повинен бути дискваліфікований, а тендер слід вважати невідбувшимся.
У зв’язку з цим просимо відхилити пропозицію ТОВ «Нове будівництво та реконструкція» і пропонуємо Вам повернутися до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Мегабрайтен», оскільки вона найбільш технічно і економічно обґрунтована, а фахівці мають досвід по проектуванню екологічних об’єктів в Одеській області.
Директор ТОВ "МЕГАБРАЙТЕН" Дювенжі Ф.С.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 83 (скан).docx 10.10.2017 15:54
Дата подачі:
05.10.2017 19:39
Вирішення:
Розглянувши Ваше звернення від 05.10.2017 № 05/10-01 та керуючись ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2017 № 922-VIII (далі-Закон) повідомляємо про наступне.
1. Щодо графіку виконання робіт та зведеного кошторису повідомляємо.
Відповідно до ст. 36 Закону «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом». Оскільки встановити точний час укладання договору та кінцевий строк робіт з кожним із учасником неможливо, ця інформація деталізується під час укладання договору та додатків до нього (одним із яких є календарний графік робіт). У разі якщо домовленості щодо строків виконання робіт, а саме до 15.12.2017 досягнуто не буде, договір між Замовником та Постачальником укладено не буде. Пунктом 3 Додатку № 1 до Тендерної документації на закупівлю: Будівництво з'єднувального каналу для відновлення водного сполучення Азовського моря з Молочним лиманом (розробка проектно-кошторисної документації), затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол №68 від 17.08.2017) (далі – Тендерна документація) зазначено, що усі зазначені в заяві-пропозиції умови мають бути узгоджені з умовами, приведеними у запропонованому Учасником проекті договору про закупівлю. У складі Тендерної пропозиції учасника ТОВ «Нове будівництво та реконструкція» було надано лист-згоду від 21.08.2017 № 21/8-18, згідно з яким останній погоджується з основними умовами договору, які передбачені Додатком № 6 до Тендерної документації. Також Додатком № 6 зазначено, що зазначені вимоги не є остаточними і вичерпними та будуть конкретизовані під час укладання договору.
Роботи з виконання геодезичного супроводу проекту входять до складу робіт, що відносяться до розділів 1,2, та 3 зведеного кошторису, та оцінені в даних розділах. Відповідно вони враховані в загальній вартості проекту, та не потребують фінансування понад вартість тендерної пропозиції. Відповідно до довідки від 21.08.2017 № 21/8-17 учасника ТОВ «Нове будівництво та реконструкція», він погоджується з заявленими кількісними, технічними та якісними вимогами предмета закупівлі та надає згоду на Завдання на проектування, в якому зазначено, зокрема, виконання інженерно-геодезичних вишукувань з підготовкою та оформленням планових матеріалів; виконання геологічних та гідрогеологічних вишукувальних робіт; розробка робочого проекту.
Зведений кошторис на проектні роботи виконано згідно п. 5.10.1 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Якщо вартість проектних, вишукувальних або науково-проектних робіт визначається за одним кошторисом, складеним за формою № 2-П або № 3-П, зведений кошторис (форма № 1-П) не складається. У цьому випадку роль зведеного кошторису на проектні і вишукувальні роботи виконує відповідний кошторис, складений за формою № 2-П або № З-ГІ. Такий кошторис підписує керівник проектної організації, головний архітектор проекту (головний інженер проекту) та виконавець, що склав кошторис».
2. Щодо кваліфікації працівників учасника ТОВ «Нове будівництво та реконструкція».
Згідно з приміткою а) п.2.1. Додатку 2 Тендерної документації у учасника мають бути мінімум два сертифіковані проектувальники за фахом інженер-будівельник із стажем не менш 12 років в якості ГІПа.
ТОВ «Нове будівництво та реконструкція» надало довідку №21/8-14 від 23 серпня 2017 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де вказало, що товариство має двох сертифікованих проектувальників за фахом інженер-будівельник із стажем більш 12 років в якості ГІПа, а саме: Вітренко О.І. та Остапенко В.В., відповідність яких підтверджується кваліфікаційними сертифікатами - серія АР № 000974 та серія АР № 000079 відповідно. Згідно статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується.
3. Щодо наявності геодезичних інструментів та відсутності інформації щодо субпідрядника.
Тендерною документацією встановлено кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, що відповідає статті 16 Закону «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 7 розділу «Інструкції з підготовки тендерної документації» наказу Мінекономрозвитку «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 та згідно п. 7 розділу «Інструкції з підготовки тендерної документації» Тендерної документації, учасник повинен вказати субпідрядника, якщо вартість виконання його робіт перевищує 20 % від загальної вартості робіт. ТОВ «Нове будівництво та реконструкція» довідкою №21/8-24 від 21.08.2017 року повідомило що не планує залучати субпідрядників до виконання робіт з Будівництво з'єднувального каналу для відновлення водного сполучення Азовського моря з Молочним лиманом (розробка проектно-кошторисної документації), у обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення з боку замовника про скасування перемоги
Номер:
09d4c4b80e12426bae56239eae1fa217
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-09-000399-c.b3
Назва:
Порушення з боку замовника про скасування перемоги
Вимога:
Замовник Департамент екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації безпідставно відхилив тендерну пропозицію переможця ДРПВІ «Дніпродіпроводгосп» (ЄДРПОУ 01035093)
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 03.10.2017 14:01
- Банківська гарантія 03.10.2017 14:01
- розяснення.doc 05.10.2017 10:21
Дата подачі:
03.10.2017 14:01
Вирішення:
Розглянувши Ваше звернення від 03.10.2017 № 409 та керуючись статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2017 № 922-VIII (далі-Закон) повідомляємо про таке.
Статтею 26 Закону передбачено, що Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерної документацією. Умовами тендерної документації, а саме п. 6 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» зазначено, що під час укладення Договору Учасник-переможець вносить забезпечення виконання Договору у формі банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору.
Під час укладення договору, а саме 29.09.2017 до 18:00 Вашим підприємством такого забезпечення до Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації (далі-Департамент) надано не було, ані в паперовому вигляді, ані на електронних носіях (з ЕЦП) для можливості переконання щодо її наявності та достовірності.
З метою недопущення порушень у сфері публічних закупівель договір зі сторони Департаменту укладено не було. Частиною 2 ст. 32 Закону зазначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. 29.09.2017 термін укладення договору закінчувався, а банківську гарантію щодо забезпечення виконання договору Департамент отримав лише після подання скарги щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця 03.10.2017 на електронний майданчик https://newtend.com додавши до неї банківську гарантію.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо порушень законодавства у сфері закупівель
Номер:
9cf9209d12054f51aa92c2fb519804c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-09-000399-c.c2
Назва:
Щодо порушень законодавства у сфері закупівель
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Нове Будівництво та Реконструкція» прийняло участь у проведенні Департаментом екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Департамент, замовник) процедури закупівлі послуг з будівництва з'єднувального каналу для відновлення водного сполучення Азовського моря з Молочним лиманом (розробка проектно-кошторисної документації) очікуваною вартістю 1 500 000,00 грн (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-08-09-000399-c) та повідомляє про таке.
Участь у проведенні електронного аукціону під час проведення вказаної процедури закупівлі прийняло п’ять учасників.
1. За результатами проведення електронного аукціону електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Український проектно-вишукувальний та конструкторсько-технологічний інститут річкового транспорту «Укррічтранспроект» (далі – ТОВ «Укррічтранспроект») із ціною пропозиції у сумі 1 200 000,00 гривень.
При цьому за результатами здійсненого аналізу тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Укррічтранспроект» встановлено такі ознаки її невідповідності вимогам тендерної документації замовника, що затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 17.08.2017 № 68 (далі – ТД) із урахуванням внесених змін від 18.08.2017.
У підтвердження зазначеного тендерним комітетом прийнято рішення (протокол від 04.09.2017 № 71) відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Укррічтранспроект» відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
2. Пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Мегагабрайтен».
За результатами проведення електронного аукціону учасником процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «Мегагабрайтен» (далі – ТОВ «Мегагабрайтен») подано тендерну пропозицію із ціною у сумі 1 430 000,00 гривень.
При цьому за результатами здійсненого аналізу тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Мегагабрайтен» встановлено ознаки її невідповідності вимогам ТД та законодавству у сфері публічних закупівель.
У підтвердження зазначеного тендерним комітетом прийнято рішення (протокол від 06.09.2017 № 73) відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Мегагабрайтен» відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Пропозиція учасника Державного регіонального проектно-вишукувального інституту «Дніпродніпроводгосп».
За результатами проведення електронного аукціону учасником процедури закупівлі Державним регіональним проектно-вишукувальним інститутом «Дніпродніпроводгосп» (далі – ДРПВІ «Дніпродніпроводгосп») подано тендерну пропозицію із ціною у сумі 1 444 513,14 гривень.
При цьому за результатами здійсненого аналізу тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ДРПВІ «Дніпродніпроводгосп» встановлено ознаки її невідповідності вимогам ТД та законодавству у сфері публічних закупівель.
3.1. Відповідно до пункту 4.4 розділу «Загальні положення» строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) визначено до 15.12.2017.
Згідно із наданою формою «тендерної пропозиції» учасника (лист від 22.08.2017 № 348) строк виконання робіт зазначено – 106 (сто шість) календарних днів, ціну тендерної пропозиції зазначено в сумі 1 444 513,14 грн.
Також у складі тендерної пропозиції учасником подано деталізований графік виконання робіт, згідно яким початок строку виконання робіт зазначено з 01.09.2017, а закінчення строку – 15.12.2017.
Поряд з цим, якщо учасником визначено строк початку виконання робіт з 01.09.2017 та у формі «тендерної пропозиції» зазначено про строк виконання робіт 106 календарних днів, то закінчення строку виконання робіт становить 16.12.2017 (106 днів від 01.09.2017).
Таким чином, учасником у формі «тендерна пропозиція» зазначено строк виконання робіт, який не відповідає вимогам пункту 4.4 розділу «Загальні положення», а саме на 1 календарний день (до 16.12.2017) перевищує доведений замовником строк (до 15.12.2017).
Крім цього, відповідно пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається учасником із завантаженням файлів, зокрема з заявою-пропозицією (відповідно Додатку 1 ТД).
Відповідно до Додатку 1 до ТД замовником зазначено, що усі зазначені в заяві-пропозиції умови мають бути узгоджені з умовами, приведеними у запропонованому учасником проекті договору про закупівлю.
Однак, у складі тендерної пропозиції ДРПВІ «Дніпродніпроводгосп» подано лист-згоду від 22.08.2017 № 350, згідно якого учасником зазначено основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю, та які не узгоджено з умовами, що зазначені у заявці-пропозиції (надана форма «тендерна пропозиція»), зокрема не зазначено предмет договору, строк виконання робіт, ціну договору тощо, чим недотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
3.2. Відповідно до пункту 10 Додатку 3 до ТД учаснику необхідно подати у складі тендерної пропозиції довідку, складена у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ПІП); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту.
Однак у складі тендерної пропозиції учасником подано довідку про відомості про підприємство від 22.08.2017 № 345, в якій ДРПВІ «Дніпродніпроводгосп» не зазначено інформацію про номер факсу, телефону для контактів та посаду керівництва підприємства, чим недотримано вимоги пункту 10 Додатку 3 до ТД.
Також відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД замовником зазначено, що документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (відповідно Додатку 4 ТД).
Додатком 4 до ТД передбачено, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів: тендерної пропозиції, договору на виконання робіт.
Крім цього, Додатком 4 до ТД передбачено, що документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, зокрема: витяг зі Статуту Учасника з положеннями про особу, яка має право підпису договорів; копію рішення засновника (засновників) учасника про призначення особи, яка має право підпису договорів.
Проте у складі тендерної пропозиції ДРПВІ «Дніпродніпроводгосп» не надано виписку з протоколів засновників та наказ про призначення, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а також не надано рішення засновника (засновників) учасника про призначення особи, яка має право підпису договорів, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та Додатку 4 до ТД.
3.3. Відповідно до Додатку 3 до ТД замовником визначено, що у складі пропозиції учасник повинен надати завдання на проектування із зазначенням конкретного найменування запропонованої послуги. При цьому усі документи (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій) повинні бути завіренні власною печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством).
Однак у складі тендерної пропозиції учасником не надано завдання на проектування із зазначенням конкретного найменування запропонованої послуги, а також надано документи (копію довідки ПАТ КБ «Приватбанк» про стан позичкової заборгованості від 21.08.2017 № 170821SU11051703, копію статуту учасника, що затверджений наказом Державного агентства водних ресурсів України від 14.04.2017 № 54, копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість № 200138339, копію довідки з ЄДРПОУ серії АА № 533949), які не є оригіналами, нотаріально завіреними копіями та не завірені власною печаткою учасника, чим недотримано вимоги Додатку 3 до ТД.
Крім цього, відповідно до Додатку 3 до ТД на інформації наданої в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності) учасника має бути зазначено дату формування інформації та її вихідний номер.
Однак у складі тендерної пропозиції ДРПВІ «Дніпродніпроводгосп» подано деталізований графік виконання робіт, який складений учасником в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою, але не містить дату формування інформації та її вихідний номер, чим недотримано вимоги Додатку 3 до ТД.
Отже, за результатами аналізу встановлено, що тендерна пропозиція ДРПВІ «Дніпродніпроводгосп» не відповідає умовам тендерної документації.
Як наслідок, відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник повинен відхилити тендерну пропозицію такого учасника через не відповідність його тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, замовником проводиться розгляд тендерної пропозиції ДРПВІ «Дніпродніпроводгосп» на предмет її відповідності вимогам ТД та Закону.
Враховуючи викладене, направляємо зазначену інформацію для врахування щодо прийняття рішення відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону про відхилення тендерної пропозиції учасника ДРПВІ «Дніпродніпроводгосп», як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
У разі не прийняття замовником рішення щодо відхилення учасника ДРПВІ «Дніпродніпроводгосп» ми будемо вимушені оскаржувати Ваше незаконне рішення про визнання переможцем ДРПВІ «Дніпродніпроводгосп» в уповноваженому органі – Антимонопольному комітеті України, органі державного фінансового контролю та інформувати правоохоронні органи про наявність ознаки кримінального правопорушення.
З повагою,
Директор В.О.Бондар
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга щодо порушень законодавства у сфері закупівель 22.09.2017 18:01
- Rozyasnennya.docx 27.09.2017 15:28
Дата подачі:
22.09.2017 18:01
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу щодо порушень законодавства у сфері закупівель від 22.09.2017 № 22/09-1 та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі-Закон) повідомляємо про таке.
Пунктом 4.4 Загальних положень тендерної документації зазначено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) встановлено до 15.12.2017 року. Тендерною пропозицією, що подана у складі
ТОВ «Дніпродіпроводгосп» (далі-Переможець) вказано строк виконання робіт – сто шість календарних днів. Оскільки встановити точний час укладання договору та кінцевий строк робіт з кожним із учасником неможливо, ця інформація деталізується під час укладання договору та додатків до нього (одним із яких є календарний графік робіт). У разі якщо домовленості щодо строків виконання робіт, а саме до 15.12.2017 досягнуто не буде, договір між Замовником та Постачальником укладено не буде. Пунктом 3 Додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що усі зазначені в заяві-пропозиції умови мають бути узгоджені з умовами, приведеними у запропонованому Учасником проекті договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції переможцем було надано лист-згоду від 22.08.2017 № 350, згідно з яким останній погоджується з основними умовами договору, які передбачені Додатком № 6 до тендерної документації. Також Додатком № 6 зазначено, що зазначені вимоги не є остаточними і вичерпними та будуть конкретизовані під час укладання договору.
У складі тендерної пропозиції переможця надано довідку від 22.08.2017 № 345 «Відомості про підприємство». В наданій довідці зазначено, що директором підприємства є Гринюк Володимир Іванович, вказано
місцезнаходження товариства, реквізити рахунків, а також контактний телефон.
Додатком № 4 до тендерної документації передбачено надання учасником документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції переможця надано витяг зі статуту від 22.08.2017 № 351, де пунктом 7.6.5 зазначено, що директор підприємства відповідно до покладених на нього завдань укладає, підписує від імені Підприємства угоди всіх типів.
Додатком № 3 до тендерної документації зазначено, що у складі пропозиції учасник повинен надати завдання на проектування із зазначенням конкретного найменування запропонованої послуги. У складі тендерної пропозиції переможця надано згоду на технічне завдання на виготовлення проектно-кошторисної документації «Будівництво з’єднувального каналу для відновлення водного сполучення Азовського моря з Молочним лиманом» в якій зазначено дату її формування, вихідний номер, підпис уповноваженої особи та печатка.
Пунктом 1 додатком № 7 до тендерної документації вказано, що в складі тендерної пропозиції учасником повинен бути наданий деталізований графік робіт із зазначенням всіх етапів робіт. Наданий переможцем торгів графік не порушує умови тендерної документації, що встановлені Замовником. Строк виконання робіт зазначено, розрахункові ціни етапів вказано, наявний підпис та печатка. Необхідно зазначити, що деталізований графік виконання робіт обов’язково буде деталізовуватись, адже він є обов’язковим додатком до договору. У разі, якщо роботи не будуть виконані у строк, що передбачений умовами тендерної документації договір між Замовником та Переможцем укладено не буде.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Незаконні дії тендерного комітету по відхиленню тендерної пропозиції ТОВ "Інститут "Укррічтранспроект" щодо закупівлі UA-2017-08-09-000399-c
Номер:
8ac7bb6b86d14f5c80428d5c1e0543a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-09-000399-c.a1
Назва:
Незаконні дії тендерного комітету по відхиленню тендерної пропозиції ТОВ "Інститут "Укррічтранспроект" щодо закупівлі UA-2017-08-09-000399-c
Вимога:
Рішенням тендерного комітету (Протокол №71, від 04.09.2017р.) було незаконно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Інститут "Укррічтранспроект" мотувуючи це відсутністю підтвердження кваліфікаціі гідробіолога. Фактично інститутом було представлено підтвердження кваліфікаціі Качалова О.Г. в якості гідробіолога у повній відповідності з чинним законодавством України. (Дивись супровідну інформацію).
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист 07-150 08.09.2017 Оскарження-вимога.pdf 08.09.2017 13:39
Дата подачі:
08.09.2017 13:39
Вирішення:
Розглянувши Ваш лист від 08.09.2017 № 07/150 та керуючись статтею 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" повідомляємо про наступне.
Розглянувши інформацію викладену у скарзі ТОВ «Український проектно-вишукувальний та конструкторсько-технологічний інститут річкового транспорту «УКРРІЧТРАНСПРОЕКТ» (далі-Учасник) від 08.09.2017 року № 07/150 (далі-Скарга), Департамент екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації (далі-Замовник) повідомляє про наступне.
Відповідно до ч. 2, 5 ст. 7 ЗУ «Про вищу освіту» від 01.07.2014
№ 1556—VII (зі змінами) встановлюються такі види документів про вищу освіту (наукові ступені) за відповідними ступенями: диплом молодшого бакалавра; диплом бакалавра; диплом магістра; диплом доктора філософії; диплом доктора наук. Невід’ємною частиною диплома бакалавра, магістра, доктора філософії є додаток до диплома європейського зразка, що містить структуровану інформацію про завершене навчання.
Умовами тендерної документації, а саме приміткою а, пункту 2.1 Додатку № 2 до Тендерної документації передбачено надання учасником торгів у складі тендерної пропозиції з метою підтвердження кваліфікації гідробіолога диплому державного зразку, що засвідчує можливість виконання робіт, даною особою для виконання робіт по науково-біологічному обґрунтуванню місця вибору. Слід зазначити, що кваліфікація – це рівень підготовленості, майстерності, ступінь готовності до виконання праці за визначеною спеціальністю чи посадою, що визначається розрядом, класом чи іншими атестаційними категоріями.
У складі тендерної пропозиції Учасника було надано диплом
Качалова О.Г. № 905274 за спеціальністю «Біологія» та додаток до нього зі спеціалізацією «Гідробіологія».
Керуючись п. 8 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про вищу освіту» зазначено, що галузь знань - основна предметна область освіти і науки, що включає групу споріднених спеціальностей, за якими здійснюється професійна підготовка. Пунктом 21 цієї ж статті зазначено, що спеціальність - складова галузі знань, за якою здійснюється професійна підготовка. Спеціалізацією ж є складова спеціальності, що визначається вищим навчальним закладом та передбачає профільну спеціалізовану освітньо-професійну чи освітньо-наукову програму підготовки здобувачів вищої та післядипломної освіти.
З умов вищезазначених статтей слід зазначити, що учасник плутає поняття та невірно тлумачить умови тендерної документації, що поставлені Замовником. Наданий додаток до диплому, в якому зазначена спеціалізація «Гідробіолога» є деталізацією фаху, тобто наявністю додаткових знань та навичок, а не основних, за якою здійснюється професійна підготовка, що передбачається спеціальністю як складовою галузі знань. За своєю спеціальністю Качалов О.Г. є біологом, а рівень його обізнаності в галузі гідробіології з наданого додатку, що підтверджує спеціалізацію зробити неможливо.
Іншими ж учасниками у складі тендерних пропозицій подано дипломи біологів зі Спеціальністю «Гідробіологія», що є комплексом набутих людиною знань і практичних навичок, що дає можливість займатися певним родом занять у якійсь галузі діяльності. Тобто фахівці, що мають відповідні навички як основні, а не додаткові. Саме тому Замовником було відхилено тендерну пропозицію учасника, адже зробити науково-біологічне обґрунтування місця, маючи лише певні додаткові навички є неможливим.
Статус вимоги:
Задоволено