-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт роздягалень Великочернечинського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Сумської міської ради (ДК 021:2015 – 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
09.11.2021 14:19 - 15.11.2021 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо оскарження закупівлі ( ДК 021:2015-45400000-1 «Завершальні будівельні роботи» ( ідентифікатор закупівлі UA -2021-11-09-001763-а).
Номер:
14bb0061f7e84148a91905308d9a0161
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-09-001763-a.b1
Назва:
Вимога щодо оскарження закупівлі ( ДК 021:2015-45400000-1 «Завершальні будівельні роботи» ( ідентифікатор закупівлі UA -2021-11-09-001763-а).
Вимога:
ВИМОГА
23 листопада 2021 року уповноваженою особою Великочернеччинського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Сумської міської ради ( ДК 021:2015-45400000-1 «Завершальні будівельні роботи» ( ідентифікатор закупівлі UA -2021-11-09-001763-а).
При відхиленні пропозиції учасника закупівлі уповноваженою особою закупівлі було зроблено наступні порушення:
1. В протоколі було зазначено НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СУМИПОЛІТЕХСЕРВІС».
Назва підприємства згідно ЄДРПОУ: НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СУМИПОЛІТЕХСЕРВІС».
Тобто допущена помилка в найменуванні юридичної особи- що є порушенням норм чинного законодавства України.( дискваліфікована інша юридична особа).
2. Сертифікат відповідності ТОВ «Харківський незалежний центр сертифікації» з терміном дії з 28.01.2020-27.01.2021 року тобто є таким, що втратив свою чинність. Інші документи, які стосуються будівельних матеріалів є не читаємими так, як на них відсутнє зображення ( завірені підписом заступника директора Лашутко М.А. від 17.11. 2021 року.Даний факт також є порушенням норм чинного законодавства України та не відповідає гарантійному листу, який вимагається замовником відповідно до вимог п.19 додатку 2 до Оголошення.( документи ТОВ «Комплекс-груп).
3. Надано посвідченння № 15 Євдокимова Євгенія Володимировича з зазначенням того, що він пройшов навчання з правил охорони праці під час холодного оброблення металів НПАОП 0 00-1.68-13.Дане навчання не вимагалося Замовником в оголошенні про закупівлю ( тендерній документації).Не зазначено термін дії даного посвідчення.Даний факт може свідчити про підробку документів.
4. Євдокимов Євгеній Володимирович в ТОВ «Комплекс-груп» оформлений за цивільно-правовим договором та перебуває не як штатний працівник підприємства, що є порушенням грубим порушенням трудового законодавства України. Установлено відповідальність юросіб і фізосіб-підприємців у вигляді штрафу в 30-кратному розмірі мінімально зарплати за фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту). Тобто в даному випадку ми бачимо, що належним чином не оформлено трудові відносини у суб’єкта господарювання.
5. Проект договору Товариством з обмеженою відповідальністю «Комплекс-груп» не заповнений реквізитами сторін, що є порушенням вимог, які зазначено в оголошенні про закупівлю замовником.
Замовник відміняє спрощену закупівлю, якщо:
- відсутня подальша потреба в закупівлі
- неможиво усунути порушення законодавства
- були скорочені видатки
В такому разі Замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття такого рішення публікує на порталі повідомлення про відміну.
Уповноважена особа – це особа, яка має спеціальний рівень кваліфікації для організації та проведення процедур публічних закупівель від сторони замовника.
Уповноважена особа зобов’язана:
- мати вищу юридичну або економічну освіту.
- працювати в компанії за окремою посадою.
- нести відповідальність за порушення замовником Закону.
Якщо уповноважена особа в п’ятиденний термін усуває порушення, то вона не притягується до адміністративної відповідальності.
Також, уповноважені особи можуть притягуватися до кримінальної відповідальності:
• стаття 191 ККУ (Кримінального кодексу України) – привласнення, розтрату, заволодіння майна шляхом зловживання службовим становищем
• стаття 210 ККУ – нецільове використання бюджетних коштів, здійснення видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням
• стаття 364 ККУ – зловживання владою або службовим становищем
• стаття 366 ККУ – службове підроблення
• стаття 368 ККУ – прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою.
НВПП «СУМИПОЛІТЕХСЕРВІС» офіційно звертається з вимогою відмінити спрощену процедуру закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2021-11-09-002462-c за пунктом Закону України «Про публічні закупівлі» неможливо усунути порушення законодавства.
Відповідь на дану вимогу прошу надіслати на вищевказану адресу на фірмовому бланку у встановлений законом строк та на електрону адресу ctc.sumy@i.ua.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 25.11.2021 15:57
Дата подачі:
25.11.2021 11:50
Вирішення:
Щодо першого питання:
Оскільки серед учасників торгів відсутні інші юридичні особи, а тим паче з подібною назвою, то питання щодо дискваліфікації іншої юридичної особи взагалі не може розглядатись.
Помилка в назві юридичної особи є технічної, та ніяким чином не впливає на прийняте рішення.
Щодо другого питання:
Відповідно до вимог п.19. Додатку 2 до Оголошення:
«Гарантійний лист на підтвердження того, що будівельні матеріали та комплектуючі вироби, конструкції та системи, що застосовуватимуться учасником для виконання робіт, повністю відповідають вимогам щодо їх якості, а також, усім технічним вимогам/державним стандартам, та мають відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують їх якість та безпечність, висновки про дозвіл їх використання та копії яких учасник зобов’язується надати у складі пропозиції.»
Чинним законодавством передбачено, що у разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Учасником ТОВ «Комплекс-груп» у складі пропозиції надано Лист-роз’яснення від ФОП Василевський В.Я., у якому надано інформацію, з посиланням на норми чинного законодавства, у якому значено про відміну сертифікації.
Оскільки нами Замовником, не зазначався певний перелік матеріалів на, які необхідно надавати документи, що підтверджують якість, то з урахуванням вимог чинного законодавства Лист-роз’ясненя з посиланням на норми чинного законодавства про відсутність даних документів є достатнім, для виконання вимог замовника.
Щодо третього питання:
Учасник на власний розсуд визначає, які саме документи надає у складі пропозицівї. Законом та Замовником не заборонено надавати документи, які не вимагаються Оголошенням. Не зрозуміло яким чином взагалі надання певного документу, який не вимагався Замовникм, може свідчити про підробку документів.
Щодо четвертого питання:
Фізособи можуть виконувати роботи (надавати послуги) як на підставі трудового договору, так і на підставі цивільно-правового договору (далі-ЦПД). Під час виконання робіт (надання послуг) за трудовим договором мають дотримуватися вимоги трудового законодавства, а за умови укладання ЦПД на виконання роботи (надання послуг) керуються цивільним законодавством. На цьому наголошувало Мінсоцполітики в листах від 20.04.2012 р. № 64/06/187-12, від 16.05.2011 р. № 151/06/186-11.
Чинним законодавством не забороно залучати до виконання робіт фізичних осіб на підставі цивільно-правового договору.
Щодо п’ятого питання:
«Проект договору, заповнений, скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника, що підтверджує погодження Учасника з основними умовами договору (Додаток №3 до Оголошення)»
ТОВ «Комплекс-груп» у складі пропозиції надано проект догвоору, кожна сторінка якого скріплена підписом та печаткою уповноваженої особи та Лист-згоду, який містить погодження саме з умовами проекту догвору.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Фактично відсутністть реквізитів в проекті договору є формальною помилкою, оскільки вона не впливає на зміст пропозиції та інформація про всі необхідні реквізити учасника міститься в інших документах пропозиції, а саме у відомостях про учасника та правовстановлюючих документах Товариства.
Щодо скасування процедури:
Не зрозуміло, які саме порушення законодавства допущено, оскільки НАУКОВО – ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СУМИПОЛІТЕХСЕРВІС» зазначає про недолі ТОВ «Комплекс-груп», але пропозиція даного учасника зараз знаходиться на етапі кваліфікації, а отже рішення на яке написана дана вимога взагалі не існує на момент подання.
Жодних законних підстав для скасування процедури не має. Підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Комплекс-груп», а тим паче для скасування процедури відстуні. А отже вимога НАУКОВО – ВИРОБНИЧОГО ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СУМИПОЛІТЕХСЕРВІС» є безпідставною, та взагалі не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.11.2021 16:07