-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали
ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали.Місце знаходження замовника - 15200 Україна Чернігівська область місто Сновськ вул. Спортивна.21 категорія замовника- юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Відкриті торги - відбудуться українською мовою
Завершена
174 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 870.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 870.00 UAH
Період оскарження:
09.11.2021 13:18 - 22.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
оскарження Протоколу засідання тендерного комітету про обрання ФОП Шарути переможцем
Номер:
3c05cf974cd04032be0d786478aa1444
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-09-001698-c.b3
Назва:
оскарження Протоколу засідання тендерного комітету про обрання ФОП Шарути переможцем
Вимога:
Згідно додатку 1 тендерної документації Замовника учасник повинен був надати довідку щодо дотримання Учасником норм чинного законодавства. Але учасник Шарута С.В. надала лист про дотримання норм тільки Закону України "Про санкції", а про Рішення РНБО від 28.10.17, Постанову КМУ від 16.12.15, Постанову КМУ від 30.12.15 нічого не вказано.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.12.2021 14:13
Вирішення:
Шановний Учасник, уважно вивчивши вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 4 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», Установити, що до 1 січня 2022 року:замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) для організації та проведення процедур закупівель.
Замовник має право визначити уповноважену особу (осіб) та тендерний комітет (комітети), за умови що кожен із них буде відповідальним за організацію та проведення конкретних процедур закупівель.
Для цілей цього Закону тендерний комітет - це службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом.
Таким чином, ваше твердження про незаконне рішення тендерного комітету є таким, що не відповідає дійсності та чинному законодавству України.
Відповідно до пунктів 3 та 14 Медико-технічних характеристик, що містяться у Додатку 4 до тендерної документації, учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати протокол випробувань на наявність залишку оксиду етилену, що видані сертифікованою або акредитованою лабораторією не раніше 60 календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
Всупереч вищезазначеній вимозі, у складі тендерної пропозиції ФОП Разгонова Антона Андрійовича відсутній протокол випробувань на наявність залишку оксиду етилену, що видані сертифікованою або акредитованою лабораторією не раніше 60 календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
Беручи до уваги вищевикладену підставу, а також з урахуванням інших підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Разгонова А.А., що описані у Протоколі засідання тендерного комітету №194 від 01.12.2021 року, тендерна пропозиція ФОП Разгонова була правомірно відхилена Замовником з урахуванням підстав та порядку, визначених статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що у випадку, якщо Учасник процедури закупівлі вважає, що тендерна документація містить дискримінаційні або неправомірні вимоги, такий Учасник має право звернутися до Замовника із запитанням або вимогою про вилучення дискримінаційних умов з тендерної документції двома шляхами:
1) Звернушись до Замовника у порядку, передбаченому частиною 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з ч.1 статті 24 Закону,Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усізвернення за роз’ясненнями та зверненнящодоусуненняпорушення автоматично оприлюднюються в електроннійсистемізакупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягомтрьохробочихднів з дня їхоприлюдненнянадатироз’яснення на звернення та оприлюднитийого в електроннійсистемізакупівельвідповідно до статті 10 цього Закону.
2) Звернувшись до Органу оскарження зі скаргою на дискримінаційні умови тендерної документації у порядку, передбаченому статтею 18 Закону.
Обидва вищеописані шляхи захисту прав Учасника можливо реалізувати на етапі до моменту закінчення строку для подання тендерних пропозицій. Будь-які зауваження щодо неправомірних або дискримінаційних умов тендерної документації, заявлені після проведення аукціону Замовником не розглядаються, про що свідчать норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
оскарження протоколу про відхилення учасника Разгонова А.А.
Номер:
6b0ab4e45cb4403998ac6c96ed3c0058
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-09-001698-c.c2
Назва:
оскарження протоколу про відхилення учасника Разгонова А.А.
Вимога:
Згідно ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" від 10.11.2021 року № 922-VIII, п. 35, уповноважена особа - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником Замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі (спрощених закупівель згідно з цим Закономт на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Тому Протокол засідання тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції від 01.12.2021 № 194 було незаконно підписано тендерним комітетом, а не уповноваженою особою. Також вимоги Замовника про проведення випробувань на наявність залишку оксиду етилену халатів та бахіл не передбачені діючим законодавством України, тому учасник надав гарантійний лист № 10 від 25.11.2021 року , в якому повідомив, що запропонований товар відповідає вимогам, викладеним в додатку 4 оголошення закупівлі. Ці вимоги порушують принцип рівності усіх учасників закупівлі. Тому прошу відмінити протокол засідання тендерного комітету Замовника від 01.12.2021 № 194 про відхилення пропозиції Разгонова А.А.
Пов'язані документи:
Учасник
- експертиза одяг.pdf 01.12.2021 13:45
- Відповідь на вимогу 1.docx 03.12.2021 08:48
Дата подачі:
01.12.2021 13:45
Вирішення:
Шановний Учасник, уважно вивчивши вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідка складена у довільній формі Учасником (підписана, датована та завірена печаткою у разі використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі:
-Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 № 1644-VII;
-Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків;
-Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ФОП Шарути Світлани Петрівни містяться:
- Довідка, вих.№1 насутпного змісту: ФОП «Шарута Світлана Петрівна» не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, в тому числі за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю та інформація щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: 1) Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; 2) Постанова Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; 3) Постанова Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншоїтериторіїУкраїни на тимчасовоокупованутериторію»; 4) Постанова КабінетуМіністрівУкраїнивід 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборонуввезення на митнутериторіюУкраїнитоварів, щопоходять з РосійськоїФедерації» (діє до 31 грудня 2020 року (включно)).
- Гарантійний лист №1 наступного змісту: Даним листом підтверджуємо, що ФОП «Шарута Світлана Петрівна»неперебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів,передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушеннязаконодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких іншихобставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що
перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю.
Таким чином, надавши вищезазначені документи ФОП Шарута Світлана Петрівна виконала оскаржувану вимогу тендерної документації.
При цьому, вважаємо за необхідне повідомити, що вся інформація, зафіксована у рішеннях Ради Національної Безпеки і Оборони України є публічною інформацією і знаходиться у відкритому доступі.
Вважаємо за необхідне повідомити, що згідно з частиною 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до абзацу 2 частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи все вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для скасування рішення про визначення ФОП ШАРУТА СВІТЛАНА ПЕТРІВНА переможцем процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали», номер оголошення в електронній системі закупівельUA-2021-11-09-001698-c.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Скасована
оскарження результатів розгляду пропозиції
Номер:
6ca9f6bd8987478480eca5a6b41fe3e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-09-001698-c.c1
Назва:
оскарження результатів розгляду пропозиції
Скарга:
Згідно ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" від 10.11.2021 року № 922-VIII, п. 35, уповноважена особа - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником Замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі (спрощених закупівель згідно з цим Закономт на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Тому Протокол засідання тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції від 01.12.2021 № 194 було незаконно підписано тендерним комітетом, а не уповноваженою особою.
Також вимоги Замовника про проведення випробувань на наявність залишку оксиду етилену халатів та бахіл не передбачені діючим законодавством України, тому учасник надав гарантійний лист № 10 від 25.11.2021 року , в якому повідомив, що запропонований товар відповідає вимогам, викладеним в додатку 4 оголошення закупівлі. Ці вимоги порушують принцип рівності усіх учасників закупівлі.
Тому прошу відмінити протокол засідання тендерного комітету Замовника від 01.12.2021 № 194 про відхилення пропозиції Разгонова А.А.
Пов'язані документи:
Учасник
- експертиза одяг.pdf 01.12.2021 13:37
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
01.12.2021 13:37