• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Охорона об’єктів та майна

Завершена

700 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 2 626.80 UAH
Період оскарження: 09.11.2021 10:47 - 15.11.2021 10:00
Вимога
Відхилено

Порушення прав учасника

Номер: 656917796c6a44198d8d75cf0d2bb0cd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-09-000786-c.a2
Назва: Порушення прав учасника
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, п. 13 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб її підтвердження: - наявна дискримінаційна вимога, а саме: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) (договір (договори) про надання послуг з охорони комунальних об’єктів Миколаївської міської ради або з охорони об’єктів автомобільного транспорту у місті Миколаєві Миколаївської області) не менше 6 (шість) місяців: копії договору (-ів) та усіх актів наданих послуг (або інших аналогічних документів) до даного договору (-ів) щодо надання послуг з охорони комунальних об’єктів Миколаївської міської ради або з охорони об’єктів автомобільного транспорту в місті Миколаєві Миколаївської області. Дана вимога значно звужує коло Учасників, даючи змогу приймати участь лише тим, хто, має досвід охорони комунальних об’єктів або об’єктів з охорони автомобільного транспорту саме в Миколаївській міській раді або у місті Миколаєві. Також дана вимога несе собою корупційні порушення, адже Замовник з якихось причин хоче бачити Учасника лише з свого регіону та такого, який співпрацює з Миколаївською міською радою. Згідно чинного законодавства аналогічним слід вважати договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі. Усі інші кількісні, вартісні, часові, територіальні обмеження, до того ж, надмірні, лише призводять до прихованих дискримінаційних умов, корупційних ризиків та обмеження конкуренції. Тому ми просимо внести зміни в ТД та дотримуватись головних принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників. В іншому випадку Учасник буде ініціювати моніторинг даної закупівлі Державною аудиторською службою України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо Вам, що Ваша вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне. Замовником проводиться спрощена закупівля, а не відкриті торги. Посилання на норми, що регулюють проведення процедури відкритих торгів є некоректним. У відповідності до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено вимоги до учасників, а не кваліфікаційні критерії. Вимоги щодо наявності досвіду надання послуг з охорони комунальних об’єктів або об’єктів з охорони автомобільного транспорту у місті Миколаєві Миколаївської області спрямовані на встановлення належної кваліфікації учасника закупівлі. Критерій аналогічності договору визначається замовником і може передбачати як повну тотожність предмету договору предмету закупівлі (повна аналогія), так і подібність (схожість) предмету договору предмету закупівлі (часткова аналогія). Предмет закупівлі передбачає охорону комунального об’єкта автомобільного транспорту, що належить до сфери управління Миколаївської міської ради. Визначення аналогічності договору було визначено за однією з ознак (часткова аналогія): наявність досвіду надання послуг з охорони комунальних об’єктів Миколаївської міської ради або об’єктів з охорони автомобільного транспорту у місті Миколаєві Миколаївської області. Не вбачаємо у вищезазначених вимогах жодних ознак дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з ч. 20 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога в документації,що порушує права потенційних учасників

Номер: 8ef4964a153a4107a67c013869248931
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-09-000786-c.a1
Назва: Вимога в документації,що порушує права потенційних учасників
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно пункту 13 кваліфікаціних критерій вашої документації, вами вимагається непередбачені законом кваліфікаційні критерії, а саме: - документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) (договір (договори) про надання послуг з охорони комунальних об’єктів Миколаївської міської ради або з охорони об’єктів автомобільного транспорту у місті Миколаєві Миколаївської області) не менше 6 (шість) місяців: копії договору (-ів) та усіх актів наданих послуг (або інших аналогічних документів) до даного договору (-ів) щодо надання послуг з охорони комунальних об’єктів Миколаївської міської ради або з охорони об’єктів автомобільного транспорту в місті Миколаєві Миколаївської області, а також відгук від контрагента, складений не раніше дати оприлюднення цього оголошення та підписаний особисто керівником (директором) контрагента, що повинен містити інформацію про предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити замовника (повне найменування, адреса, прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, його контактний номер телефону), інформацію про термін, якість наданих послуг та відсутність з боку контрагента претензій щодо невиконання або неналежного виконання умов договору на дату надання відгуку; Аналогічним слід вважати договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі. Усі інші кількісні, вартісні, часові, територіальні обмеження, до того ж, надмірні, лише призводять до прихованих дискримінаційних умов, корупційних ризиків та обмеження конкуренції. Враховуючи вимоги ст. З, 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник, при встановленні кваліфікаційних критеріїв, повинен виходити з необхідності виключення недобросовісних учасників, які не мають належної кваліфікації, але й при цьому також повинен створити конкурентне середовище,забезпечити можливість участі у закупівлі якомога більшого кола учасників, не допускати створення дискримінаційних умов та порушення прав потенційних учасників. Ви-Замовнику не дотримались вищевказаних умов чим порушили права Учасників на участь у торгах. Учасник має бажання взяти участь у процедурі закупівлі, має досвід надання аналогічних послуг за значно більшою кількістю постів, складністю охороняємих об’єктів в різних містах та областях України, а також усі можливості для надання послуг за предметом закупівлі, однак, умови тендерної документації в частині підтвердження такого кваліфікаційного критерію виконання, не дозволяють Учасникам взяти участь у процедурі закупівлі. Таким чином вважаємо, що Замовник безпідставно, необгрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників встановив обмеження щодо аналогічного досвіду. На підставі вище викладеного вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо аналогічного досвіду!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо Вам, що Ваша вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне. Замовником проводиться спрощена закупівля, а не відкриті торги. Посилання на норми, що регулюють проведення процедури відкритих торгів є некоректним. У відповідності до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено вимоги до учасників, а не кваліфікаційні критерії. Вимоги щодо наявності досвіду надання послуг з охорони комунальних об’єктів або об’єктів з охорони автомобільного транспорту у місті Миколаєві Миколаївської області спрямовані на встановлення належної кваліфікації учасника закупівлі. Критерій аналогічності договору визначається замовником і може передбачати як повну тотожність предмету договору предмету закупівлі (повна аналогія), так і подібність (схожість) предмету договору предмету закупівлі (часткова аналогія). Предмет закупівлі передбачає охорону комунального об’єкта автомобільного транспорту, що належить до сфери управління Миколаївської міської ради. Визначення аналогічності договору було визначено за однією з ознак (часткова аналогія): наявність досвіду надання послуг з охорони комунальних об’єктів Миколаївської міської ради або об’єктів з охорони автомобільного транспорту у місті Миколаєві Миколаївської області. Не вбачаємо у вищезазначених вимогах жодних ознак дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з ч. 20 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги: Відхилено