• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Зимовий одяг

Завершена

1 383 180.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 915.90 UAH
Період оскарження: 09.11.2021 10:38 - 22.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 5ae18c4d52e0408dac5765bdf7758026
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-09-003409-b.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Ознайомившись з умовами тендерної документації процедури відкритих торгів на закупівлю зимового одягу ДК 021:2015 - 18220000-7 - Штормовий одяг, нами було виявлено дискримінаційну вимогу Замовника, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон. Умови тендерної документації порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені ст.3 Закону, а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та унеможливлюють нашу участь у даній процедурі. Підставою для подання даної вимоги є затвердження Замовником Документації з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки вона містить незаконні вимоги, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників та порушують права та законні інтереси Скаржника, як потенційного учасника закупівлі. Так, відповідно до п. 1.5 Додатку 1 до тендерної документації: Для виконання гарантійних зобов’язань, зазначених у додатку 2 до Документації, учасник повинен мати сервісний центр/майстерню, розташовану в м. Запоріжжя. Учасник, який знаходиться поза межами м. Запоріжжя, може діяти через свого регіонального представника або партнера, що знаходиться у м. Запоріжжя. Для документального підтвердження згоди регіонального представника (партнера) учасника, який буде представляти інтереси учасника в м. Запоріжжя, учасник надає гарантійний лист на офіційному бланку від регіонального представника (партнера) учасника, адресований замовнику цієї закупівлі, в якому регіональний представник (партнер) учасника надає згоду на представництво учасника у м. Запоріжжя та гарантує виконання гарантійних зобов’язань за кожною заявкою замовника у період виконання договору, який буде укладено з учасником у разі визнання його переможцем за результатами цієї процедури закупівлі (вказати унікальний номер оголошення цієї закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). В гарантійному листі також має бути вказана така інформація про регіонального представника (партнера) учасника: для юридичних осіб – повна назва організації, код ЄДРПОУ, номер ІПН, адреса місцезнаходження, П.І.Б. та номер телефону керівника, П.І.Б. та номер телефону відповідальної особи, адреса електронної пошти; для фізичних осіб – П.І.Б. та номер телефону, серія та номер паспорту, дата видачі паспорту та ким виданий, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), адреса місця проживання (згідно реєстрації та фактична), адреса електронної пошти. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру/майстерні або надання гарантійного листа від регіонального представника (партнера) учасника з сервісним центром в м. Запоріжжя, де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Вважаємо, що в даному випадку має місце порушення прав та законних інтересів Учасників, які бажають взяти участь в оголошеній закупівлі. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність з законодавством та видалити вимогу, щодо наявності сервісного центру/майстерні, розташованої в м. Запоріжжя. Учасник, який знаходиться поза межами м. Запоріжжя, може діяти через свого регіонального представника або партнера, що знаходиться у м. Запоріжжя. Для документального підтвердження згоди регіонального представника (партнера) учасника, який буде представляти інтереси учасника в м. Запоріжжя, учасник надає гарантійний лист на офіційному бланку від регіонального представника (партнера) учасника, адресований замовнику цієї закупівлі, в якому регіональний представник (партнер) учасника надає згоду на представництво учасника у м. Запоріжжя та гарантує виконання гарантійних зобов’язань за кожною заявкою замовника у період виконання договору, який буде укладено з учасником у разі визнання його переможцем за результатами цієї процедури закупівлі (вказати унікальний номер оголошення цієї закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). В разу незадоволенні нашої вимоги, будемо вимушені звертатися в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником взято до уваги оприлюднену інформацію та прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено