• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

33140000-3 : Медичні матеріали (медичні маски, щитки та рукавиці)

Метою цієї закупівлі є закупівля товарів, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій короновірусної хвороби (COVID-19)

Завершена

98 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 988.00 UAH
Період оскарження: 09.11.2021 10:20 - 15.11.2021 09:00
Вимога
Відхилено

щодо правильності тендеру

Номер: 56b49470989a49dda51bcb17426cb370
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-09-002870-b.a1
Назва: щодо правильності тендеру
Вимога:
Наше підприємство подало звернення в Державну аудиторську службу з метою перевірки Вашого тендеру і грубі порушення щодо його виконання. Наше підприємство на відміну від першого учасника 7років на тендерах і маємо бездоганну репутацію. Тому всі документи подавали виключно по Вашому списку. У першого учасника відсутні сертифікати на щитки, що є грубим порушенням по тендерам. Також відсутні справки від постачальників про те, що товар береться у фірм, які гарантують поставку. Немає листа про працівників. В технічній пропозиції відсутні зовсім щитки. Може перший учасник за них забув. Тобто тендер з суцільними порушеннями. Нас відхиляли на тендерах за єдину довідку. Ми розуміємо, що це економія бюджету. Але документація повинна бути в порядку. Скарга направлена нашим підприємством сьогодні в Держаудітслужбу, де цей тендер будуть перевіряти спеціалісти. І ми будемо чекати офіційного листа. І цей лист буде направлен Вам. До цього моменту тендер не може бути закритим.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго вечора! В відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Зазначена Вами у зверненні незгода щодо обрання переможця закупівлі (найменування предмета закупівлі: код ДК 021:2015 – 33140000-3 : Медичні матеріали (медичні маски, щитки та рукавиці, ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-09-002870-b) є таким, що не відповідає нормам чинного законодавства та тендерної документації, виходячи з наступного: - У Вашому звернені зазначено: «відсутні справки від постачальників про те, що товар береться у фірм, які гарантують поставку». Щодо вищевикладеного повідомляємо, що тендерна документація не передбачала надання «справки» від виробників товарів. В оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначається: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів, недопущення до участі недобросовісних учасників та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності учасник надає Авторизаційний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, якими підтверджується можливість поставки товару, який є предметом даної процедури закупівлі та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника.» Зазначені документи були надані ТОВ «АЛЕКС НАПКІН» (переможець закупівлі). - Відносно відсутності штатних працівників, ТОВ «АЛЕКС НАПКІН» надав до тендерної пропозиції гарантійний лист, котрим гарантував виконання зобов’язань щодо поставки товару, не дивлячись на відсутність штатних робітників, так як є товариством, що займається оптовою торгівлею. Також звертаємо Вашу увагу на те, що велика увага була націлена на надані зразки обома учасниками та цінову пропозицію. Тендерний комітет в свою чергу зробив висновок, що зразки надані ТОВ «АЛЕКС НАПКІН» більш якісні та відповідають вимогам зазначених в оголошенні.
Статус вимоги: Відхилено