-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Завершена
44 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 220.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 220.00 UAH
Період оскарження:
20.02.2017 20:22 - 24.02.2017 20:27
Скарга
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
220cd8862e39411fa5d9331a79eabc3d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-20-000707-b.b2
Назва:
Вимога
Скарга:
В процесі редукціону наша пропозиція була економічно найвигідніша, але Замовник відхилив її, аргументувавши своє рішення тим, що наша пропозиція не відповідає медико-технічним вимогам і ми не надали гарантійний лист від виробника про гарантію поставки на засіб Делатест. Річ у тім, що Вами сформовані дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, де є жорстке обмеження щодо вмісту активно-діючих речовин в %. Це грубе порушення, тому що обмежує коло потенційних учасників. Таким вимогам відповідає лише певний засіб певного виробника, торгові марки яких зазначені в документації та неможливо підібрати еквіваленти на ринку України. А це порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі та формуванні вимог до продукції повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО підходу до учасників. Ви запланували вже учасника- переможця? Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника теж є назаконною, та неодноразово визнавалася такою в рішеннях по скаргам АМКУ( рішення від 26.02.2014 № 237-р/пк-ск , від 18.04.2014 № 429-р/пк-ск, від 11.02.2014 №172-р/пк-ск). Вся запропонована нами продукція є еквівалентом за такими показниками: група діючих речовин, сфера застосування, режими використання. За деякими режимами використання вона в рази економічніша,ніж та, що вказана в документації.Враховуючи вищевикладене вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупередженну оцінку. В іншому випадку будемо змушені звернутися з відповідною заявою до представників Громадського контролю та перевіряючих органів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу ЯПНІ 06.03.17.doc 07.03.2017 16:29
- Рішення по скарзіUA-2017-02-20-000707-b.b2.pdf 23.03.2017 23:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.03.2017 14:38
Вирішення:
У відповідь на вимогу ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, подану щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (надалі - Процедура закупівлі, а також Закупівля), повідомляємо наступне.
Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються, а вимога щодо надання гарантійного листа, виданого виробником на позиції товару вимагається з метою запобігання закупівлі фальсифікатів і контрабандної продукції та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, і якщо Учасник є офіційним представником або дистриб’ютором виробника даної продукції, то отримати Гарантійний лист виробника не буде складати жодних труднощів.
Враховуючи викладене, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку. Також слід зазначити, що вся заявлена продукція не виготовляється «певним» тобто одним виробником, а є продуктом п'яти різних виробництв, тому заздалегідь запланувати переможця не можливо.
Що стосується питання відсутності передбаченої умовами даної Процедури закупівлі можливості надання еквівалентів продукції, слід зазначити наступне. Згідно п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з токи зору функціональних критеріїв. Окрім того, не зайвим буде зауважити, що конкретна продукція, яка запитується за даною Процедурою закупівлі, - вітчизняного виробництва, відтак Замовник у повній мірі реалізує загальнодержавну програму з захисту національного товаровиробника (в межах взятих Україною міжнародно-правових зобов’язань) та один з пріоритетних публічних інтересів – досягнення раціонального, ефективного використання державних коштів.
Згідно п. 6.9 Порядку пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Відповідно до п. 9.1 Порядку Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. При цьому, згідно п. 9.2 підставою для дискваліфікації (тобто відхилення пропозиції), серед іншого,є невідповідність пропозиції Учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам Закупівлі. Враховуючи ту обставину, що пропозиція ТОВ ВІК-ХХІ ВІК об’єктивно не відповідає умовам Закупівлі, а саме медико-технічним вимогам (МТВ) до товару, Замовник у повній відповідності до норм законодавства, зокрема п.п. 6.3, 6.9, 9.1, 9.2 Порядку, відхилив пропозицію учасника ТОВ ВІК-ХХІ ВІК.
Отже з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мали право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), забезпечено об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів (в т.ч. шляхом об’єктивного та неупередженого співставлення пропозиції учасника та умов Закупівлі, зокрема МТВ), а з іншого, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, МТВ, повністю відповідають нормам законодавства.
Отже, Процедура закупівлі, в цілому, та оцінка пропозиції ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, зокрема, проведені у повній відповідності до норм чинного законодавства, й з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.03.2017 23:13
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
4134578e69f04c039641e15434e2596e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-20-000707-b.c1
Назва:
Вимога
Скарга:
Шановний Замовнику! Засіб Делатест не може бути закуплений за кодом 24450000-3, тому що не зареєстрований в Україні як дезінфікуючий засіб та входить не в один підрозділ цього коду. Вами виписані дискримінаційно до учасників вимоги до предмету закупівлі, де прописаний склад засобів- це грубе порушення положень Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35 та унеможливлює подання еквівалентів інших виробників засобів ніж тих, що прописані в документації. Інші засоби, зареєстровані в Україні просто не відповідають складу, хоча функціонально можуть бути значно краще і дешевше. Вимагаємо прибрати засіб Делатест з документації, прибрати вимоги щодо складу.
Пов'язані документи:
reviewers
- Рішення по скарзіUA-2017-02-20-000707-b.c1.pdf 11.03.2017 17:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2017 11:40
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.03.2017 17:57