• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Контейнер пластиковий 240 л. для твердих побутових відходів

Торги не відбулися

1 599 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 996.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2021 15:35 - 13.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо усунення Замовником (КП Спецкомунтранс) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-11-08-011744-b

Номер: 5822895640a94cb1914434fd77fb67bb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-08-011744-b.a2
Назва: Щодо усунення Замовником (КП Спецкомунтранс) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-11-08-011744-b
Скарга:
Просимо: 1. Встановити факт наявності порушень процедури закупівлі; 2. Долучити додані файли та інформацію в якості доказів порушень; 3. Зобов’язати Замовника виключити з Додатку 5 тендерної документації вимогу щодо «Ручка кришки: суцільнолита з корпусом»; 4. Зобов’язати Замовника виключити з Додатку 5 тендерної документації вимогу «Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт.; розташовані по всій висоті стінки».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.11.2021 20:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.12.2021 15:17
Дата виконання рішення Замовником: 09.12.2021 13:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №26882-р/пк-пз від 02.12.2021 року, по закупівлі UA-202 I -11-08-011744-b, за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнер пластиковий 240 л. для твердих побутових відходів), протокольним рішенням тендерного комітету КП «Спецкомунтранс» № 137 від 09.12.2021 року внесено зміни до тендерної документації затвердженої протоколом № 130 від 26.11.2021 року відповідно до ідентифікатора UA-2021-11-08-011744-b.
Автор: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Альта Логістік Україна +380673275852 llcalua@ukr.net https://www.altalogistic.com.ua/
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення Замовником дискримінаційних вимог у закупівлі

Номер: 96777104d2144a459c31af1ca8acf179
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-08-011744-b.c1
Назва: Вимога щодо усунення Замовником дискримінаційних вимог у закупівлі
Вимога:
ВИМОГА Уважно ознайомившись з вимогами тендерної документації та додатками до неї Скаржником був виявлений ряд встановлених Замовником дискримінаційних вимог, що в свою чергу буде обмежувати коло потенційних учасників у даній закупівлі та проведенню закупівлі із порушенням діючого законодавства. З метою недопущення порушення основоположних засад та принципів проведення публічних закупівель, Скаржник, як потенційний учасник, вважає, що Замовником повинні бути внесені зміни відповідно до наступних пояснень: 1. Відповідно до Додатку №5 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником встановлені гранично обмежені габаритні розміри для контейнера, межі яких не передбачені жодним стандартом, а саме: «Габаритні розміри: не більше 735x580x1095». Також, звертаємо Вашу увагу, що Замовник зазначив у технічній частині тендерної документації, що «Контейнер має відповідати міжнародним сертифікатам EN 840-1», але в той же час, Замовник навмисно, нехтуючи вимогами даного стандарту EN 840-1 , встановлює дискримінаційні обмеження. Надаємо Вам порівняльну таблицю допустимих показників, що врегульовані даним нормативним документом та вимог, встановлених Замовником. висота ширина довжина Вимоги, встановлені Замовником Не більше 995 Не більше 580 Не більше 735 Стандарт EN 840-1 1100 макс. 580 ±5 740 макс. Враховуючи вищенаведене, Ми, як потенційний учасник даної закупівлі заперечуємо стосовно встановлених Замовником обмежень, адже виробники можуть виробляти продукцію, що знаходиться у межах встановлених саме відповідним стандартом, а не в межах, які Замовник встановив для навмисного звуження конкуренції з можливістю участі саме конкретного постачальника. Окремо наголошуємо, що даний параметр не впливає на міцність конструкції, гарантійні строки, а також термін та умови експлуатації товару, отже Замовник встановив дискримінаційну вимогу, що повинна бути приведена у відповідність до Закону та стандарту, або виключена із технічних вимог до предмета закупівлі. 2. В технічному описі предмету закупівлі у Додатку №5 тендерної документації, Замовником встановлена дискримінаційна вимога, а саме - " Ручка кришки: суцільнолита з корпусом, для відкриття з 3-х сторін ". Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо , що ні сертифікатом відповідності ДСТУ 8476:2015, ні EN 840-1, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлена обов’язкова наявність того, що ручка/ручки мають бути суцільнолиті. Скаржник пояснює це тим, що стандарт ДСТУ 8476:2015 та EN 840-1, на який посилається Замовник у тендерній документації, не зазначає технічних особливостей щодо наявності саме суцільнолитої ручки кришці контейнера. Тому вказує, що особливості виробництва зазначеної технічної характеристики щодо кожного контейнера виробники визначають самостійно. Виробництво контейнерів може здійснюватися як з суцільнолитою ручкою для відкриття на кришці контейнера так і з уцільнолитими (двома, трьома і т.д.) ручками (чи будь- якою іншою достатньою кількістю ручок). Прописуючи конкретну характеристику "Ручка суцільнолита" Замовник призводить до дискримінації тих учасників технологія виробництва контейнерів яких відмінна від описаної Замовником та передбачає не суцільно вбудовану ручку, але має достатню кількість ручок для відкриття кришки контейнера, що дозволяє відкрити кришку користувачу контейнера знаходячись з будь якої сторони контейнера. Оскільки вказана вимога не передбачена документом, який підтверджує відповідність товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-1, ця вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі. Тому, вимога Замовника в частині обов’язкової наявності саме "Ручка суцільнолита" є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників, порушує вимоги Закону та підлягає негайному виключенню з технічного опису предмету закупівлі тендерної документації. 3. В технічному описі предмету закупівлі у Додатку №5 тендерної документації, Замовником встановлена дискримінаційна вимога, а саме: «Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт.; розташовані по всій висоті стінки» - Стандарт ЕN 840-1 не встановлює жодної вимоги щодо наявності чи відсутності ребер жорсткості. Зазначене залишено, на розсуд виробника. Наша Компанія готова запропонувати високоякісні контейнери які не оснащені ніякими особливостями прес форм, але при цьому по технічним характеристикам виготовлені з високоякісного поліетилену (первинна сировина) високої щільності (НDРЕ), витривалі до низьких та високих температур, мають вантажопідйомність 110 кг.(виробник задекларував на кожній одиниці товару), що в повній мірі забезпечують можливість використання контейнеру за призначенням і жодним чином не впливають на його якість. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Тому Замовник повинен виключити вимоги, які порушують норми чинного законодавства та вимоги, які не дають можливості потенційним Учасникам запропонувати товар більшої якості за нижчою ціною. З урахуванням вищезазначеного просимо Замовника внести відповідні зміни до умов тендерної документації та додатків до неї, з метою виключення дискримінаційних вимог та приведення її у відповідність до діючого законодавства.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику ! У відповідності до п.3 ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Відносно вимоги за першим пунктом зауважуємо, що граничні розміри контейнерів, які визначені Замовником знаходяться у межах визначених стандартом EN 840-1. Опис товару не містить конкретно визначений розмір контейнера, а містить діапазон розмірів, таким чином Замовник жодним чином не встановлює обмежуючих умов для потенційних учасників, та вони можуть запропонувати товар, який відповідає заданим параметрам. Відносно вимоги за другим та третім пунктом зауважуємо, що Замовником не вимагається надання учасниками у складі пропозиції сертифіката відповідності ДСТУ 8476:2015. В технічному описі предмету закупівлі у Додатку №5 тендерної документації, Замовником встановлені вимоги до якісного виконання конструкції контейнерів: «Ручка кришки: суцільнолита з корпусом, для відкриття з 3-х сторін; Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт.; розташовані по всій висоті стінки». Жодним чинним стандартом, який регламентує виготовлення пластикових контейнерів, не встановлено заборону наявності додаткових параметрів, які покращують якість та впливають на зносостійкість з урахуванням впливу зовнішнього середовища та обслуговування предмету закупівлі. Всі зазначені вимоги у Додатку №5 тендерної документації сформовані з урахуванням досвіду багаторічного використання контейнерів з даними параметрами та оптимальними властивостями товару. Крім того зауважуємо, що існує декілька виробників, які виготовляють пластикові контейнері, які відповідають усім технічним вимогам Замовника. Замовником оприлюднено Тендерну документацію, яка відповідає усім вимогам чинного законодавства, у тому числі із дотриманням чинних принципів здійснення закупівлі, встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тому вважаємо необхідність внесення змін до ТД відсутня.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.11.2021 16:31