Код ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване)
Категорія Замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно з Додатком №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «ціна» - 100%; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: надання забезпечення пропозицій не вимагається; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається; джерело фінансування спрощеної закупівлі: власні кошти Замовника.
Завершена
773 200.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 866.00 UAH
Період оскарження:08.11.2021 14:54 - 12.11.2021 10:00
Вимога
Відхилено
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
Протокол
від 24 листопада 2021 року
Номер:dfe62564241a43a1a3c286148630d9de
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", UA-EDR 42257917
Ідентифікатор запиту:UA-2021-11-08-010240-b.a1
Назва:СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
Протокол
від 24 листопада 2021 року
Вимога:
вих. № 4070/07-б
Від 25.11.2021
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»
53003, Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Новопілля, вул. Теплична, будинок 13
ЄДРПОУ 42257917; тел.068-588-55-55,
e-mail: novopillya1@ukr.net
Інформація про закупівлю
ID: 04859df006c84ffe9c605a86525ca5ba
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-08-010240-b
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
Протокол
від 24 листопада 2021 року
На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-11-08-010240-b) 08.11.2021 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – Код ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки (Категорія Замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно з Додатком №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «ціна» - 100%; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: надання забезпечення пропозицій не вимагається; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається; джерело фінансування спрощеної закупівлі: власні кошти Замовника.) (молоко пастеризоване 2,5%) на очікувану вартість 773 200,00 грн з ПДВ.
18 листопада 2021 року на електронному майданчику було проведено аукціон.
До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
- ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»
- ФОП "Копчай Ольга Борисівна"
- ТОВ «ЛІКЕА»
- ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ"
- ТОВ "ОПТІТРЕЙД"
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР"
- КП "Магдалиновский маслозавод"
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
- ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» – 375 239,00 грн;
- ФОП "Копчай Ольга Борисівна" – 375 240,00 грн;
- ТОВ «ЛІКЕА» – 381 600,00 грн;
- ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ" – 480 180,00 грн;
- ТОВ "ОПТІТРЕЙД" – 540 600,00 грн;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР" – 582 470,00 грн;
- КП "Магдалиновский маслозавод" – 583 000,00 грн;
24 листопада 2021 року Замовником було опубліковано Протокол від 24 листопада 2021 року, відповідно до якого Замовником було відхиллено нашу пропозицію, ціна якої була найбільш економічно вигідною за результатами аукціону.
Наше підприємство з Протокол від 24 листопада 2021 року не погоджується, вважає його таким, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», також порушує наші законні права та інтереси як Учасника пропозиція якого, після проведення аукціону, була визначена найбільш економічно вигідною. У зв’язку із вище викладеним слід зазначити наступе, -
1) У своєму протоколі щодо дискваліфікації нашої пропозиції Замовник зазначає, що
З приводу цього слід зазначити, що «до 91 робочих днів» означає 90 робочих днів та/або не більше 90 рабочих днів включно із дати кінцевого строку подання пропозицій, а також максимальний строк дії Тендерної пропозиції нас як учасника – ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД».
Тому наша Тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника та її дискваліфікація є безпідставною і незаконною.
На підставі всього вищевикладеного та з врахуванням статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
ПРОСИМО:
1. Скасувати Протокол від 24 листопада 2021 року, яким дискваліфіковано пропозицію ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД».
2. За відсутності інших зауважень, акцептувати пропозицію ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД.
Директор
ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» _____________ М.В.Полат
Вирішення:Відповідно до Додатку №3 до Оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі учасник повинен був надати, серед іншого, належним чином оформлену та заповнену форму «Цінова пропозиція» згідно з Додатком №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Згідно з п. 21 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено: пропозиції вважаються дійсними не менше 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Тобто, в пропозиції учасник повинен був самостійно вказати дату, до якої вважається дійсною його пропозиція (але не менше 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій).
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" надав у складі своєї пропозиції заповнену та підписану Цінову пропозицію (вих. №3009/07-б від 16.11.2021), відповідно до якої в п. 12 було зазначено наступну інформацію: «12. Ми погоджуємося дотримуватися умов пропозиції протягом строку її дії. Строк, протягом якого наша пропозиція є дійсною: до 91 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій». Тобто, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" не тільки не зазначив дату, до якої вважається дійсною його пропозиція, а й вказав, що його пропозиція є дійсною до 91 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій, а отже строк дії пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" може бути МЕНШИМ 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Окрім того у своїй вимозі учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" стверджує, що «до 91 робочих днів означає 90 робочих днів та/або НЕ БІЛЬШЕ 90 рабочих днів включно із дати кінцевого строку подання пропозицій», тобто учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" підтвердив, що строк дії його пропозиції може бути МЕНШИМ 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій, що не відповідає вимозі, встановленій в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: срок дії пропозиції учасника повинен складати НЕ МЕНШЕ 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. З урахуванням вищевикладеного пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" було відхилено відповідним протоколом.