• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Електромеханічне обладнання (лот 1 - 3D комп'ютерний стенд регулювання кутів встановлення коліс; лот 2 - шиномонтажний станок автоматичний для коліс до 24"; лот 3 - цифровий балансувальний стенд з сенсорним дисплеєм та 3D підсвіткою)

Завершена

875 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 975.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2021 14:52 - 22.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" по лоту №1

Номер: 937bf380d8ac4e9db6f613acd9308d23
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-08-002127-c.c1
Назва: Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" по лоту №1
Вимога:
ВИМОГА 08.11.2021 р. ДП «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів (далі за текстом – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (електронній системі закупівель) було розміщено оголошення про проведення закупівлі UA-2021-11-08-002127-c з очікуваною вартістю за Лотом №1 «3D комп'ютерний стенд регулювання кутів встановлення коліс» 460 000 грн з ПДВ. 29.11.2021 року за результатами автоматично проведеного аукціону електронною системою закупівель визначено учасників за ціновим критерієм вибору переможця у наступному порядку: № з/п Учасник Остаточна пропозиція, грн. з ПДВ 1 ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" 386 000,00 грн 2 ТОВ "ТМАВТО" 386 322,00 грн 3 ТОВ Автомеханіка 459 516,00 грн 4 ТОВ АЛДІТОП 460 000,00 грн 29.11.2021 р. тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" за результатами проведеного аукціону була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною і почалась її оцінка. Однак, згідно протоколу №3-23/1539 (протокольне рішення) 06.12.2021 року уповноваженої особи про відхилення тендерних пропозицій учасників (далі за текстом – Протокол відхилення) Замовником прийнято рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА». Підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» Замовника вказав наступне: «учасник запропонував товар, технічні характеристики якого не відповідають вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (Додаток 3). ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не погоджується з таким рішенням Замовника, оскільки воно прийнято з порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закону). Ч.4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Крім того, до основних принципів здійснення публічних закупівель відносяться, у т.ч. принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Закон у сфері публічних закупівель надає право учасникам відкритих торгів пропонувати еквівалент товару, який визначений Замовником у тендерній документації. Еквівалент (аналог) - продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Учасником ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» було запропоновано по Лоту №1 у якості товару «3D компютерний стенд регулювання кутів встановлення коліс HawkEye 2-х камерний «механічний ліфт», QuickGrip, П3 ProAlign PA220E-HS222MLAE HUNTER», яким має такі технічні характеристики: 1. Колія 121,9 см – 243,8 см (48”-96”); 2. Колісна база – 200,7-533,3 см (79”-210”); 3. Діаметр шин – 48,3 см – 99,1 см (19”-39”); 4. Зусилля затиску – 164,6 Н; 5. Діаметр ободу – 10”-30” Замовник у протоколі відхилення вказує, що учасником ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» запропоновано товар, технічні характеристики якого не відповідають вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (Додаток 3 тендерної документації): №п/п Характеристика Вимога Пропозиція ТОВ «Лаунч Україна» Відповідність вимогам 1 Колія 121,9 см – 243,8 см (48”-96”) 121,9 см – 243,8 см (48”-96”) Відповідає 2 Колісна база 200,7-457,2 см (79”-180”) 200,7-533,3 см (79”-210”) Не відповідає 3 Діаметр шин 48,3 см – 99,1 см (19”-39”) 48,3 см – 99,1 см (19”-39”) Відповідає 4 Зусилля затиску 164,6 Н 164,6 Н Відповідає 5 Діаметр ободу 11”-22” 10”-30” Не відповідає Однак, висновки, зроблені Замовником, вважаємо помилковими, оскільки ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» було запропоновано товар з еквівалентними та покращеними технічними характеристиками. Вказаний товар, що запропонований ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» не може бути визначений як невідповідний. Запропонований учасником товар вироблений компанією HUNTER Engineering Company, USA. Вказаний виробник є світовим лідером у виробництві найсучаснішого обладнання, зокрема систем стендів для регулювання кутів встановлення коліс, балансувальних верстатів, шиномонтажних стендів та ін. Запропонований товар інших учасників, поза всякими сумнівами, не є рівнозначним по технічним та якісним характеристикам товару виробництва компанії HUNTER Engineering Company. HUNTER Engineering Company – це виробник зі світовим іменем, який займається виробництвом обладнання з 1946 року. Таким чином, запропонований учасником ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» є беззаперечно якісним та з відповідними, та, навіть, покращеними технічними характеристиками, які вимагалися Замовником. Крім того, Замовником допущено порушення щодо процедури розгляду тендерних пропозицій, передбаченої ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, згідно ч.10 ст.29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Таким чином, Замовником порушено 5-денний строк для оцінки найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону. Положеннями ч.11 ст.29 Закону передбачено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Однак, як вбачається з протоколу відхилення, Замовник одночасно відхилив всі 3 пропозиції учасників, в тому числі і найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА». На підставі вищевикладеного, з метою усунення порушень, допущених під час прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА», прошу скасувати Протокол №3-23/1539 (протокольне рішення) 06.12.2021 року уповноваженої особи про відхилення тендерних пропозицій учасників, як такий, що не відповідає вимогам законодавства та порушує принципи здійснення публічних закупівель та здійснити заходи щодо відновлення порушеного права ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» на перемогу у закупівлі. Директор ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» ________________ Сергій БРИНЗА
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання та повідомляємо наступне: 1. Щодо запропонованого на Вашу думку еквіваленту товару: наші вимоги як Замовника визначені та викладені у Додатку 3 тендерної документації, в повній мірі відповідають вимогам статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Висновок щодо невідповідності пропозиці ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» зроблено у відповідності до абзацу 2 п.2 частини1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» та підтверджується рішенням №492-р/пк-пз(пункт 2) від 23.05.2018р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з аналогічного питання (аналогічною правовою позицією). 2. Щодо порушення строку розгляду пропозицій: 2.1 Згідно з частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до ст.253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. День визначення найбільш економічної пропозиції для учасника №1 - 29 листопада 2021р., а отже кінцевий строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції - 06.12.2021р. включно. 2.2 Розглянувши протягом одного дня пропозиції трьох Учасників та відхиливши їх всіх одночасно за наявності законних підстав, Замовник жодним чином не порушив положення ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено