• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

бензин А92 (09132000-3 - Бензин), дизельне паливо (09134200-9 – Дизельне паливо)

Торги відмінено

671 389.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 20 141.69 UAH
Період оскарження: 08.11.2021 14:28 - 20.11.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: a1c24f39dc434076b51f85da7bf189d2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-08-009329-b.c2
Назва: СКАРГА
Скарга:
Зобов’язати Замовника Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області скасувати рішення про визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТАТНЄФТЬ-АЗС-Україна" у процедурі закупівлі: ДК 021:2015: код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, дизельне паливо), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-08-009329-b.
Дата розгляду скарги: 17.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.12.2021 09:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.12.2021 14:05
Дата виконання рішення Замовником: 28.12.2021 12:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником усунуио порушенн та скасовано рішення про визначення ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" переможцем процедури закупівлі — " бензин А92 (09132000-3 - Бензин), дизельне паливо (09134200-9 – Дизельне паливо)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-08-009329-b
Автор: ТОВ "ТД МТК", Данилюк Віктор +380678171010 tdmtcompany@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: a592518e834a47d0b9ebefd48e600667
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-08-009329-b.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Скасувати рішення про визначення переможцем учасника ТОВ «ТАТНЄФТЬ-АЗС-Україна» у процедурі закупівлі: ДК 021:2015: код 09130000-9 Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-08-009329-b.
Вирішення: Уповноважена особа з питань публічних закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області розглянувши Вашу вимогу (ідентифікатор в системі публічних закупівель UA-2021-11-08-009329-b), повідомляє наступне. Згідно інформації з відкритих даних. - ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» є юридичною особою за законодавством України, що створене у формі товариства з обмеженою відповідальністю; - Товариство набуло права юридичної особи з дати його державної реєстрації та внесення відповідного запису в Реєстр, у порядку який встановлено чинним законодавством України; - Товариство відповідає за своїми зобов’язаннями усім належним йому майном; - Товариство здійснює, згідно з чинним законодавством України, володіння, користування та розпорядження своїм майном без обмежень у межах цілей та предмета своєї діяльності та призначення майна; - Товариство має право від свого імені набувати майнових або особистих немайнових прав, нести обов’язки, виступати від свого імені позивачем та відповідачем у судах різних інстанцій; - Товариство сплачує всі необхідні платежі до бюджетів всіх рівнів на Україні та забезпечує населення України робочими місцями, на сьогодні це відкрита та доступна інформація; Одночасно необхідно зазначити що ч. 1 ст. 2 Закону України «Про санкції» передбачена правова основа застосування санкцій, а саме: 1. Правову основу застосування санкцій становлять Конституція України, міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, закони України, нормативні акти Президента України, Кабінету Міністрів України, рішення Ради націоальної безпеки та оборони України, відповідні принципи та норми міжнародного права.» Вищеназваними органами до ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» та його засновника санкції не застосовані. Щодо невідповідності вимогам ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації, та підпису пропозиції підписом, який за інформацією вимоги не є кваліфікованим, з урахуванням інформації Листа №1/06-3-1587 Міністерства цифрової трансформації України, повідомляємо наступне. Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 10.11.2021 у справі № 240/14569/21 розглянуто позицію Держаудитслужби з посиланням на інформацію Листа від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 яким передбачено, що якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Втім, позиція суду така: удосконаленим є електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Тобто учасники процедури закупівлі можуть використовувати удосконалені електронні підписи для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток. експериментальний проєкт реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 05.03.2022 року.
Статус вимоги: Відхилено