• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт покрівлі Красівського СБК

Завершена

70 445.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 352.23 UAH
Період оскарження: 08.11.2021 13:38 - 12.11.2021 13:35
Вимога
Відхилено

ПРО ВИЗНАННЯ ПРОТИПРАВНИМ ТА СКАСУВАННЯ ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №366 від 19 листопада 2021 року

Номер: 825c1a2772cc4f35adb356f3b66dd30e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-08-007761-b.b1
Назва: ПРО ВИЗНАННЯ ПРОТИПРАВНИМ ТА СКАСУВАННЯ ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №366 від 19 листопада 2021 року
Вимога:
19 листопада 2021 року уповноваженою особою Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради прийнято протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №366 (надалі – Протокол №366) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРИВБАСУКРБУД». Однак, Протокол №366 є протиправним, прийнятим всупереч вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-11-08-007761-b та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав: Відповідно до ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Відповідно до ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Таким чином, чинним законодавством передбачено виключні умови для відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до змісту Протоколу №366 тендерна пропозиція ТОВ «КРИВБАСУКРБУД» була відхилена у зв’язка із тим, що Додаток №4: Проект договору ТОВ «КРИВБАСУКРБУД» наданий не був. Проте, наше підприємство не було зобов’язано подавати у складі тендерної документації Додаток №4: Проект договору. Пунктом 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-11-08-007761-b (надалі – Оголошення) встановлено перелік документів, що надаються учасниками: перелік документів, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції визначені у Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. ТОВ «КРИВБАСУКРБУД» виконало вимоги Оголошення та надало всі документи, визначені Додатком №2 до оголошення. Надалі, пунктом 15 Оголошення встановлено, що відсутність документів, передбачених у Додатку №1,2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, розцінюється як невідповідність пропозиції учасника умовам документації електронних торгів. Таким чином, встановлено обов’язок для учасника надати документи, передбачені Додатком №1 до Оголошення. ТОВ «КРИВБАСУКРБУД» виконало вимоги Оголошення та надало всі документи, визначені Додатком №1 до оголошення. Надалі, Оголошенням передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію учасника, у разі її невідповідності вимогам замовника викладеним у цьому оголошенні та додатках до нього. Наголошуємо, що Оголошення містить вимоги щодо надання документів передбачених виключно Додатком №1 та 2 до Оголошення. Оголошення не містить вимог щодо необхідності надання Додатків №3 та Додатків №4 що містяться в Оголошенні. Незважаючи на вищевикладене, ТОВ «КРИВБАСУКРБУД» було подано заповнений Додаток №3, відповідно до змісту якого: 1. Ми погоджуємося з основними умовами Договору, які викладені у Додатку 5 до Документації «Проект договору» тендерної документації, та з тим, що основні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених частиною четвертою статті 41 Закону. 2. Ми згодні дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дня розкриття тендерної пропозицій. Наша тендерна пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована замовником у будь-який час до закінчення встановленого Законом терміну. 3. Якщо наша тендерна пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір із замовником не пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, але не раніше, ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 4. У разі визнання нас переможцем торгів та прийнятті рішення про намір укласти договір з ТОВ «КРИВБАСУКРБУД» зобов’язується відповідно до вимог пп.2.2 п.2 розділу 5 тендерної документації в строк п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати замовнику перераховану ціну тендерної пропозиції з урахуванням результатів аукціону (заповнену та підписану тендерну пропозицію (Додаток 1) з відповідним розрахунком ціни). Таким чином, ТОВ «КРИВБАСУКРБУД» засвідчив, що ознайомлений з умовами договору, що має бути укладений з переможцем закупівлі. Враховуючи вищевикладене, а саме той факт, що умовами Оголошення НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ОБОВЯЗКУ Учасників подавати Додаток №4: Проект договору, вимагаємо: 1. скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №366 від 19.11.2021 уповноваженї особи Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради; 2. скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №368 від 19.11.2021 уповноваженї особи Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради 3. скасувати ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-11-08-007761-b від 19 листопада 2021 13:12; 4. оприлюднити ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-11-08-007761-b з ТОВ «КРИВБАСУКРБУД». У випадку безпідставного незадоволення даної вимоги ми будемо вимушені звернутись до територіальних органів Державної аудиторської служби України з скаргою на протиправні дії Замовника, а також до суду з вимогами про визнання протиправним та скасуванням протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №332 від 29 жовтня 2021 року одночасно з поданням заяви про забезпечення позову з вимогами про зупинити виконання договору в закупівлі UA-2021-11-08-007761-b.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Якщо вимогами тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони проєкт договору про закупівлю, а у складі тендерної пропозиції учасника такий документ відсутній, то така тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Адже відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому наданий учасником ТОВ «КРИВБАСБУД» лист , яким підтверджено згоду з проєктом договору про закупівлю в редакції, запропонованій замовником та гарантовано виконання умов, викладених у зазначеному проєкті договору про закупівлю, вважати таким, що замінив ненаданий проєкт договору про закупівлю, підстав немає. Відсутність заповненого проєкту договору про закупівлю в складі тендерної пропозиції є підставою для відхилення. А тому замовник має привід для правомірного відхилення вашої тендерної пропозиції. Незмінно щодо такого самого питання наводимо приклад рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) № 1838-р/пк-пз від 02.02.2021, оголошення № UA-2020-12-02-012314-b.
Статус вимоги: Відхилено