• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень гаражу м.Львів, вул.К.Левицького, 72, (ДК 021:2015: 45450000-6 -Інші завершальні будівельні роботи)

Технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі більш детально викладені в оголошенні. Критерій оцінки - ціна. Мова пропозиції - українська. Джерело фінансування: Кошти підприємства (отримані, як внески до статутного капіталу). Забезпечення пропозиції - не вимагається. Забезпечення виконання договору - 1(один) відсоток від вартості Договору за результатами аукціону

Завершена

1 416 343.82 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2021 12:49 - 12.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

оскарження дискваліфікації

Номер: a4b5cee1a8e74a6f869365d04b1b3a43
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-08-001227-a.a2
Назва: оскарження дискваліфікації
Вимога:
ВИМОГА про надання додаткової аргументації щодо підстав відхилення пропозиції та скарга на рішення уповноваженої особи Замовника спрощеної закупівлі 1. Щодо безпідставного відхилення пропозиції учасника – ТзОВ «ДІМ-ЕК» 25 листопада 2021 року о 17:15:39 на веб-порталі Уповноваженого органу системи закупівель Замовником спрощеної закупівлі за предметом: Капітальний ремонт приміщень гаражу м. Львів, вул. К. Левицького, 72, за ДК 021:2015: 45450000-6 -Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-08-001227-a) – ЛКП «Ратуша-Сервіс» розміщено Протокол Уповноваженої особи Замовника І. Дуди № 154/УО від 24 листопада 2021 року, відповідно до якого Уповноваженою особою вирішено: «Відхилити пропозицію учасника ТзОВ «Дім-Ек»…згідно а.1 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»». Підставою відхилення пропозиції ТзОВ «ДІМ-ЕК», згідно рішення Уповноваженої особи (Протокол № 154/УО), є, ніби-то, порушення вимог Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ, а саме – «в довідці про наявність працівників -в колонці 4 потрібно було вказати стаж працівників в роках, учасником не дотримано вимоги щодо змісту наповнення таблиці». Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІМ-ЕК» категорично не погоджується з рішенням Уповноваженої особи з наступних підстав: По-перше, у Довідці про наявність працівників від 15.11.2021 № 68 (файл «1. Довідка працівники») учасником в колонці 4 зазначено дату прийняття працівника на посаду, наприклад «з 12.10.2021», що вказує на більш розширену та актуальну інформацію щодо стажу роботи конкретного працівника на конкретній посаді на конкретному підприємстві. Така інформація абсолютно нічим не порушує ні вимог Додатку 4 до оголошення, ні норм Закону щодо спрощених закупівель. Крім цього, як Учасник мав би виразити стаж працівника «в роках», якщо на момент формування довідки про працівників та подання пропозиції працівник Максимців Степан Іванович (покрівельник) пропрацював в Учасника менше ніж 15 календарних днів? Більше того, в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відсутня безапеляційна умова про відхилення пропозиції за недотримання форми чи змісту надання інформації Учасником. Хоча навіть наявність такої умови суперечила б Закону про закупівлі та умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Зокрема, у розділі 22 Оголошення «Інша інформація та опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок» Замовник розмістив інформацію щодо формальних помилок: «Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції…». Серед технічних помилок та описок, які будуть вважатися формальними, Замовником, зокрема, зазначено наступні: - недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі за змістом; - інші помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на її зміст. Таким чином, «встановлення» Замовником порушення в Учасника насправді є порушенням норм Закону і свого ж Оголошення Замовником. По-друге, відхилення пропозицій учасників згідно а.1 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» є кричущим порушенням Закону Уповноваженою особою Замовника, тому що відхилення пропозицій учасників у спрощених закупівлях здійснюється виключно за частиною 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - що є підставою для звернення зі скаргою в ДАСУ для проведення моніторингу закупівлі і притягнення до відповідальності винних осіб. 2. Щодо порушення у визначенні переможця закупівлі. 1) 25 листопада 2021 року о 17:25:27 на веб-порталі Уповноваженого органу системи закупівель Замовником спрощеної закупівлі за предметом: Капітальний ремонт приміщень гаражу м. Львів, вул. К. Левицького, 72, за ДК 021:2015: 45450000-6 -Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-08-001227-a) – ЛКП «Ратуша-Сервіс» розміщено Протокол Уповноваженої особи Замовника І. Дуди № 155/УО від 25 листопада 2021 року, відповідно до якого Уповноваженою особою відхилено пропозицію учасника ТзОВ «Престижбуд-Захід»…згідно а.1 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Однією з підстав відхилення було «подання учасником кошторисних документів без врахування наказу Мінрегіонбуду від 01.11.2021 № 281, який набрав чинності 08.11.2021 року, яким визначено втрату чинності ДСТУ Б.Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», пропозиція учасника розрахована на основі недіючого ДСТУ Б.Д.1.1-2013». Ця підстава відхилення – правомірна, однак неправомірним є відхилення згідно а.1 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». 2) 25 листопада 2021 року о 17:28:47 на веб-порталі Уповноваженого органу системи закупівель Замовником спрощеної закупівлі за предметом: Капітальний ремонт приміщень гаражу м. Львів, вул. К. Левицького, 72, за ДК 021:2015: 45450000-6 -Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-08-001227-a) – ЛКП «Ратуша-Сервіс» розміщено Протокол Уповноваженої особи Замовника І. Дуди № 156/УО від 25 листопада 2021 року, відповідно до якого Уповноваженою особою прийнято рішення «визнати переможцем учасника ТОВ «Дельтабуд» та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі…». Уповноваженою особою в Протоколі № 156/УО констатовано: «Після детального вивчення пропозиції учасника, (УО) дійшла висновку, що загалом пропозиція Учасника відповідає вимогам оголошення про проведення Спрощеної закупівлі». Однак, з огляду на відхилення попередньої пропозиції учасника – ТзОВ «Престижбуд-Захід» саме з питання кошторисної документації, слід зазначити, що Замовником пропозиція переможця не була вивчена детально! По-перше, 01 листопада 2021 року Міністерством розвитку громад та територій України видано наказ № 281, яким затверджено кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», що набрали чинності 08.11.2021. Абзацом 2 п.1.1. розділу І «Настанови з визначення вартості будівництва» регламентовано: «Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором». Пунктом 5.33. Настанови встановлено: «5.33. До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва». Ця норма носить обов’язковий характер! Аналогічна норма була прописана в п.6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» (який втратив чинність 08.11.2021) та була багаторазовим предметом розгляду органом оскарження (АМКУ) в частині відсутності в кошторисній документації коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Результатом таких розглядів стали рішення АМКУ про скасування рішень Замовників торгів про визначення переможців торгів, в яких у кошторисах були відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. До таких рішень, зокрема, можна віднести рішення органу оскарження у закупівлях: 1) UA-2020-07-07-000952-c, рішення від 04.09.2020 № 16700-р/пк-пз; 2) UA-2020-10-30-001840-a, рішення від 08.12.2020 № 22683-р/пк-пз; 3) UA-2020-11-05-010802-c, рішення від 21.01.2021 № 1041-р/пк-пз; 4) UA-2021-02-17-002742-b, рішення від 19.04.2021 № 8330-р/пк-пз; 5) UA-2021-05-12-002701-c, рішення від 06.07.2021 № 15190-р/пк-пз; 6) UA-2021-06-17-008619-b, рішення від 13.09.2021 № 20737-р/пк-пз По-друге, кошторисна документація переможця торгів - ТОВ «Дельтабуд» складена станом на 16 листопада 2021 року, виконана в найновішій версії програмного комплексу АВК-5 (3.6.2), яка розроблена відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», проте в п.10 Договірної ціни в позиції «Розрахунок № 12»: Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – у всіх колонках стоять прочерки « - » - тобто учасник-переможець не виконав обов’язкові вимоги п.5.33. «Настанови з визначення вартості будівництва»! І в той же час Замовник, відхиляючи з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції попередніх учасників, «не вбачає явного порушення» в учасника-переможця, а вважає, що «пропозиція Учасника відповідає вимогам оголошення». Беручи до уваги наведене вище, Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІМ-ЕК» вимагає: 1. Надати чітку аргументацію щодо підстав відхилення пропозиції ТзОВ «ДІМ-ЕК»: яким чином надана в Довідці про наявність працівників чітка і більш конкретизована інформація про стаж роботи працівників є невідповідністю абстрактним вимогам Замовника до визначення стажу «в роках»? 2. Скасувати рішення про визначення переможцем учасника – ТОВ «Дельтабуд». 3. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТзОВ «ДІМ-ЕК» та прийняти рішення про визначення ТзОВ «ДІМ-ЕК» переможцем торгів. У випадку невиконання цієї вимоги ТзОВ «ДІМ-ЕК» звернеться в ДАСУ для проведення перевірки закупівлі та в суд для захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо Вам наступне : Вимогами Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі були підтвердження кваліфікаційних критеріїв та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріїв. Одним із таких критеріїв є довідка про наявність працівників, яку необхідно було заповнити учасникам. Учасник ТзОВ «Дім-Ек» не дотримав вимоги замовника спрощеної закупівлі щодо змісту наповнення таблиці в графі 4. Учасник, згідно вимог Оголошення, за власним бажанням МОЖЕ надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям, але ОБОВ»ЯЗКОВО надавши у складі документації тендерної пропозиції інформацію та документи, які необхідно надати, а не взамін неї. Учасник не ніби-то, а насправді не надав інформацію про стаж ВСІХ працівниках у довідці, а не тільки про покрівельника Максимціва Степана Івановича. Учасник підмінює поняття щодо дискваліфікації учасника ТзОВ «Престижбуд-Захід» та визначення переможця ТзОВ «Дельтабуд» - перший учасник дискваліфікований за недотримання форми документації, а невключення витрати по інфляційних процесах – рішення учасника, Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. Дякуємо. Вимога не задоволена. Рішення уповноваженої особи №157/УО від 30.11.2021року
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.11.2021 16:54
Вимога
Залишено без розгляду

Вважаємо неправомірною і безпідставною дискваліфікацію нашої пропозиції

Номер: ec76670c4fe6444cb2165dbcf276960f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-08-001227-a.a1
Назва: Вважаємо неправомірною і безпідставною дискваліфікацію нашої пропозиції
Вимога:
Вважаємо неправомірною і очевидно безпідставною дискваліфікацію нашої пропозиції у закупівлі «Капітальний ремонт приміщень гаражу м.Львів, вул.К.Левицького, 72, (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)», оскільки: 1. В «довідці про обладнання» виробник/марка вказано для обладнання, за винятком «молоток», «лопата будівельна» тощо. 2. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відсутня форма, згідно з якою необхідно було подати календарний план виконання робіт, а саме, з зазначенням «фасадні роботи, дах, внутрішні ремонтні роботи», про що зазначено в протоколі №151 /УО від 18.11.21 року. В нашій пропозиції подано «Календарний графік виконання робіт», який не порушує терміни виконання робіт згідно Технічних вимог щодо закупівлі, а саме «до 01 березня 2022 р.». 3. Сума «договірної ціни» та «зведеного кошторисного розрахунку» не співпадає у зв’язку з тим, що «Зведений кошторисний розрахунок» містить «Витрати на технічний нагляд». Кошти на покриття витрат, пов’язаних з виконанням функцій замовника, враховуються у загальній вартості будівництва, а тому вважати це порушенням недоцільно. Враховуючи зазначене, вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, в іншому разі будемо звертатись в правоохоронні органи та АМК.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. На Вашу вимогу повідомляємо наступне : 1. Вимогами Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник відповідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» на підтвердження відповідності мав надати лист-довідку учасника згідно взірця поданого нижче, на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завірений печаткою (за наявності), щодо наявності власного або орендованого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених в технічному завданні. Учасник ПП "НОВОСАД-БУД" у довідці про наявне обладнання у графі "виробник/марка" не вказав виробника/марку підіймача щоглового, крану переносного, фарборозпилювача, риштування, апарату для газового зварювання та різання, а не тільки "молоток, лопата тощо", чим порушив вимоги Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Замовник звернув увагу учаснику не на відповідність форми календарного плану, а його наповненню інформацією, а саме – пунктом 9 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося надати календарний графік з ЧІТКИМ планом робіт (на бачення учасника). Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та Додатком 4 до Оголошення (Технічні вимоги) і так передбачено виконання робіт до 01 березня 2022року. Технічними вимогами передбачено цілий перелік робіт, які необхідно виконати, серед них – покрівельні роботи, опорядження фасаду, внутрішні ремонтні роботи тощо, які виділено по розділах. Учасник дипломатично вказав назву предмету закупівлі, початок робіт листопад 2021року та закінчення 01 березня 2022року. Не зовсім «чіткий» календарний план. 3. У вимогах Оголошення про проведення спрощеної закупівлі немає вимоги включати у вартість розрахунку вартості пропозиції витрати на технічний нагляд. Так, у зведеному кошторисному розрахунку присутня Глава 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги», розрахунком П116 «Кошти на здійснення технічного нагляду» передбачено витрати на технічний нагляд , але ці витрати несе ВИКЛЮЧНО Замовник, так як технічний нагляд – це контроль над підрядником. Тому учасник безпідставно включив їх у ЗКР, тому і отримав невідповідність між договірною ціною та зведеним кошторисом. Дякуємо. Вимога не задоволена. Рішення уповноваженої особи №152/УО від 23.11.2021року
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.11.2021 14:01