-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Рентгенологічне обладнання, 2 лоти
2 лоти
Завершена
22 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 34 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 34 000.00 UAH
Період оскарження:
17.07.2017 17:24 - 07.09.2017 00:00
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
3d4abe1b18994d1c87a5c77baf9d5abe
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-17-001998-b.a1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(щодо встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію)
I. ВСТУП ТА ФАКТИ
1. Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) («Замовник») розмістив оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-07-17-001998-b ● f02b341172844f6386555e852331ada9, Рентгенологічне обладнання.
2. Оголошення про проведення відкритих торгів містить 2 (два) ЛОТИ.
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Здраво» («Здраво») є одним з перших підприємств, яке успішно поєднали торгівлю лікарськими засобами та медичними виробами із їх ефективним маркетингом та рекламою, щоб допомогти виробникам і споживачам продукції простіше знаходити один одного.
4. Здраво має право на провадження господарської діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами відповідно до ліцензії №АВ518323 від 05.02.10р., що видана в порядку, передбаченому законодавством України.
5. Здраво має право на провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів відповідно до безстрокової ліцензії №АЕ192440 від 02.03.13р., що видана в порядку, передбаченому законодавством України.
6. Вказані ліцензії підтверджують наявність у Здраво відповідної матеріально-технічної бази, кваліфікованого персоналу, а також умов щодо контролю за якістю лікарських засобів, що ввозяться ним на територію України. Це саме стосується і медичного обладнання.
7. Здраво має намір взяти участь у відкритих торгах по даній закупівлі та як потенційний учасник відкритих торгів може запропонувати товар згідно ЛОТУ №2.
8. Після ознайомлення з тендерною документацією виявлено можливе порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких порушуються права та охоронювані законом інтереси Здраво.
9. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
10. Згідно з ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
11. На думку скаржника, замовник у тендерній документації встановив вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, які полягають в наступному.
ІІ. ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ОБГРУНТУВАННЯ ЩОДО ЇХ УСУНЕННЯ
12. В додатку 2 тендерної документації на закупівлю мамографа Лот №2 в кількості 1 штуки Замовником зазначені наступні обмеження щодо технічних характеристик товару.
А) Діапазон повороту С-арки у вертикальній площині (обертання навколо горизонтальної вісі) не менш ніж ±180 градусів
13. Більшість рентген апаратів для мамографії мають діапазон повороту С-арки у вертикальній площині (поворот навколо горизонтальної осі) в діапазоні + 180 ° /-135 ° і це дозволяє робити всі необхідні маніпуляції при скринінгової мамографії.
14. В нижченаведеній таблиці зазначено виробників та моделі в яких конструктивно закладена значення кута повороту в діапазоні -135 ° / + 180 °, що є достатнім функціоналом при мамографічної діагностиці.
Бренд Siemens Siemens Planmed Planmed Planmed SINOMDT SINOMDT
Модель Mammomat 3000 Nova Mammomat 1000 Planmed Sophie Planmed Sophie Classic Planmed NUANCEDR Mammo. Navigtor DR PLUS Navigtor DR CARE
Кут повороту С-дуги +135° / -180° +135° / -180° -135°~ +180° -135°~ +180° -135°~ +180° -135°~ +180° -135°~ +180°
15. Отже, встановлення Замовником вимоги даного технічного параметра (Кут повороту С-дуги -180 ° / + 180 °) тягне дискримінацію для скаржника та більшості учасників, які могли запропонувати сучасні рентген діагностичні системи для мамографії.
Б) Діапазон нахилу С-арки не гірше ніж від +180º/ -30º
16. Такий параметр як нахил С-дуги мамографа прискринінгової маммографії не є кваліфікаційним критерієм, оскільки, не несе функціонального значення та не впливає на якість діагностики, функціональність діагностики, безпеку чи ресурс роботи. Крім того, даного параметру не має у більшості моделей мамографів більшості провідних виробників, що вкотре свідчить про дискримінаційний характер зазначеної вимоги.
В) Розподільча здатність матриці не менш ніж 2800 x 3550 пікселів
17. Роздільна здатність матриці детектора не дає повноцінну оцінку якості отриманих зображень за допомогою цифрового детектора, що виключає цей критерій як кваліфікаційний. Більш комплексним критерієм оцінки якості детектора є його розподільча здатність, яка вимірюється в парах ліній на мм (1 пара ліній на міліметр відповідає 2 пікселям/мм). Тобто, для оцінки якості зображення необхідно враховувати не тільки кількість пікселів але і їх розмір, чим більше їх розташовуються на мм, тим детальніше буде отримана діагностична картинка, що безпосередньо впливає на якість діагностики. А зазначення саме конкретної розподільчої здатності матриці не менше не менш ніж 2800 x 3550 пікселів, не впливає на якість діагностики, а свідчить лише про дискримінаційний характер зазначеної вимоги.
Г) Квантова ефективність (DQE) не менше 55 %
18. Така технічна характеристика як квантова ефективність (DQE) - це порівняння квантових ефективностей детектування (DQE), які несуть інформацію про додаткові шуми, що вносяться в сигнал на всіх етапах перетворення сигналу. Основною незручністю при використанні параметра DQE є складність його експериментального визначення, а також неоднозначність і невідповідність один одному різних визначень DQE. Тому, ставити цей параметр конкретним значенням - некоректно. Було б правильно внести значення яке задовольнятиме потреби лікаря і внести діапазон відхилень у вигляді +/- 10%.
Д) Наявність двох лотків для завантаження плівки, які можуть бути налаштовані на будь-які формати плівок, що підтримуються принтером
19. Даний критерій не є кваліфікаційним для мамографа, оскільки і з одним лотком можна друкувати, а наявність чи відсутність другого лотка жодним чином не впливає на якість друку.
20. Зазначені вище висновки щодо дискримінаційних вимог, які ставляться до мамографа підтверджується листом-роз’ясненням компанії SINO MEDICAL-DEVICE TECHNOLOGY CO., LTD., що спеціалізується на розробці і виробництві мамографічних рентген апаратів та яка має відповідні сертифікати ISO 9001:2008 та ЄС Сертифікат (додаються).
21. Отже, Замовник, шляхом встановлення специфічних технічних вимог до мамографа, які не мають кваліфікаційного значення для діагностики, умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників при проведенні процедури закупівлі, що суперечить законодавству (ч.3.ст.5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,) у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушено право та законні інтереси Здраво.
ІІІ. ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
22. З огляду на викладене, вважаємо за необхідне внести зміни до тендерної документації, щоб забезпечити участь у відкритих торгах широкому колу учасників, що підвищить конкуренцію серед учасників та нівелює можливу корупційну складову і, як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
23. Для усунення дискримінаційних вимог ми пропонуємо змінити вимоги додатку 2 тендерної документації на закупівлю мамографа Лот №2:
(1) Змінити діапазон повороту С-арки у вертикальній площині (обертання навколо горизонтальної вісі) не менш ніж ±180 о градусів на «+ 180 ° /-135 ° градусів»;
(2) Вимогу Діапазон нахилу С-арки не гірше ніж від +180º/ -30º - виключити;
(3) Замінити Розподільча здатність матриці не менш ніж 2800 x 3550 пікселів на «2816х3528 пікселів» або виключити;
(4) Вимогу Квантова ефективність (DQE) не менше 55 % - виключити, або внести діапазон відхилень у вигляді +/- 10%;
(5) Вимогу щодо наявності двох лотків для завантаження плівки, які можуть бути налаштовані на будь-які формати плівок, що підтримуються принтером - виключити;
ІV. ВИМОГИ
24. На підставі викладеного у даній Скарзі та керуючись ч.3.ст.5, ст. 18, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
(1) Встановити порушення допущені Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та зобов’язати усунути дискримінаційні вимоги у зазначеній тендерній документації шляхом внесення змін до неї.
Перелік матеріалів, що додаються до Скарги:
1. Копія ліцензії №АВ518323 від 05.02.10 року;
2. Копія ліцензії №АЕ192440 від 02.03.13 року;
3. Лист-роз’яснення компанії SINO MEDICAL-DEVICE TECHNOLOGY CO., LTD;
4. Сертифікат ISO 9001:2008 від 16.10.2015 року;
5. ЄС Сертифікат від 14.10.2015 року;
6. Документ про внесення плати за подання скарги.
«12» серпня 2017 року
Генеральний директор
ТОВ «Здраво»
В.А. Лось
Пов'язані документи:
Учасник
- 4. Сертифікат ISO.pdf 12.08.2017 17:57
- 6. Документ про внесення плати за подання скарги.pdf 12.08.2017 17:57
- 5. ЄС Сертифікат.pdf 12.08.2017 17:57
- 3. Лист-роз_яснення компанії SINO MEDICAL-DEVICE TECHNOLOGY CO._ LTD.PDF 12.08.2017 17:57
- 2. Копія ліцензії АЕ192440.pdf 12.08.2017 17:57
- СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.pdf 12.08.2017 17:57
- 1. Копія ліцензії _АВ518323.pdf 12.08.2017 17:57
- рішення від 15.08.2017 № 5546+лист Замовнику.pdf 16.08.2017 14:53
- Рішення від 01.09.2017 № 6048.pdf 01.09.2017 18:24
- Лист від 22.08.2017 номер 061-9075.05.04.PDF 22.08.2017 14:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.08.2017 17:57
Опис причини скасування:
Вих. № 28/08/17-S
Дата 28 серпня 2017 року
Постійно діючій адміністративній колегії
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
Найменування скаржника, який подає заяву: Товариств
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.08.2017 13:16
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
01.09.2017 18:25