-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання (надання послуг з прибирання приміщень адмінбудівель)
Завершена
625 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 125.00 UAH
Період оскарження:
08.11.2021 11:18 - 20.11.2021 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА НА ДІЇ ТА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
3871e413346c4d6e80b13335bed4596b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-08-004112-b.a4
Назва:
СКАРГА НА ДІЇ ТА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
суть скарги наведена в доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- додаток до скарги 07.12.2021 15:42
- Додаток до скарги 07.12.2021 15:44
- додаток до скарги 07.12.2021 15:44
- додаток до скарги 07.12.2021 15:44
- додаток до скарги 07.12.2021 15:44
- скарга 07.12.2021 17:39
- Протокол 15.PDF 10.12.2021 10:39
- Протокол 22 від 10.12.2021.pdf 10.12.2021 10:39
- Протокол 19 від 03.12.2021.pdf 10.12.2021 10:39
- Протокол 16.pdf 10.12.2021 10:39
- Додаток 7.docx 13.12.2021 09:29
- Додаток 3 (зі змінами).doc 13.12.2021 09:29
- Додаток 1 -ст.16.docx 13.12.2021 09:29
- Додаток 3.doc 13.12.2021 09:29
- ТД прибирання.doc 13.12.2021 09:29
- Додаток 5_договір.doc 13.12.2021 09:29
- Додаток 2 -ст.17.rtf 13.12.2021 09:29
- Додаток 1 -ст.16 (зі змінами).docx 13.12.2021 09:29
- Додаток 6.docx 13.12.2021 09:29
- Додаток 8.doc 13.12.2021 09:29
- Додаток 4.doc 13.12.2021 09:30
- Протокол №19 від 02.12.2021.doc 13.12.2021 09:34
- Протокол № 22 від 10.12.2021.doc 13.12.2021 09:34
- Протокол №12 від 11.11.2021 - зміни до ТД по прибиранню.doc 13.12.2021 09:34
- Послуги з прибирання.PDF 13.12.2021 09:34
- протокол № 16 від 29.11.21.doc 13.12.2021 09:34
- Протокол 12.PDF 13.12.2021 09:34
- Протокол 10.PDF 13.12.2021 09:34
- протокол № 10 від 13.11.21- (послуги з прибирання).doc 13.12.2021 09:34
- протокол № 15 від 26.11.21.doc 13.12.2021 09:35
- Рішення від 10.12.2021 № 27427.pdf 10.12.2021 14:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.12.2021 № 27993.pdf 21.12.2021 16:30
- Рішення від 20.12.2021 № 27993.pdf 23.12.2021 12:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.12.2021 17:09
Дата розгляду скарги:
20.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.12.2021 14:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.12.2021 12:23
Скарга
Скасована
СКАРГА НА ДІЇ ТА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
51d30c941f184c22b8aac02fba04b71b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-08-004112-b.a3
Назва:
СКАРГА НА ДІЇ ТА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
викладена в доданому файлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
07.12.2021 15:42
Вимога
Є відповідь
щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі та усунення порушень
Номер:
3c2a6d9faa894234921bc9941fa6b0c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-08-004112-b.c2
Назва:
щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі та усунення порушень
Вимога:
1. Прошу пояснити правові підстави виставлення замовником даної процедури закупівлі вимоги про усунення невідповідностей до учасника ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ОРГАНІЗАЦІЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "РОДИНА" щодо системи оподаткування. Якщо за ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено порядок і строки розміщення повідомлення з вимогою про усунення невдповідностей лише стосовно інформації та/або документів:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
2. У складі тендерної пропозиції учасника ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ОРГАНІЗАЦІЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "РОДИНА", визначеного переможцем даної процедури закупівлі, відсутній розпорядчий документ уповноваженого органу управління юридичної особи про схвалення (погодження, згоду на вчинення) правочину, пов’язаного з поданням тендерної пропозиції та укладенням (підписанням) договору про закупівлю та/або наданням повноважень щодо подання тендерної пропозиції та укладення (підписання) договору про закупівлю. Вимога про надання цього документа встановлена п. 3.1.13 (а.3) розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
3. В пп. 1) п. 1.2 Додатку 1-ст.16 до тендерної документації Замовником вимагалось документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (шляхом завантаження аналогічного договору з усіма додатками тощо). При цьому Замовником зазначено «аналогічним договором вважається договір, предметом якого є послуги з прибирання (надання послуг з прибирання приміщень адмінбудівель)». Учасником ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ОРГАНІЗАЦІЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "РОДИНА" завантажено договір (нерозбірлива копія) від 01 квітня 2021р. № 3, в додатку1 до якого зазначені найменування зон прибирання: складські приміщення та прилегла територія. Що не відповідає вимозі Замовника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.11.2021 16:14
Вирішення:
1. Прошу пояснити правові підстави виставлення замовником даної процедури закупівлі вимоги про усунення невідповідностей до учасника ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ОРГАНІЗАЦІЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "РОДИНА" щодо системи оподаткування. Якщо за ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено порядок і строки розміщення повідомлення з вимогою про усунення невдповідностей лише стосовно інформації та/або документів:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Нормами ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
У той час відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Оскільки ці дві правові норми передбачають різні строки для усунення невідповідностей, а ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» не надає вичерпний перелік невідповідностей, вважаємо, що дана норма є більш спеціальною. Таким чином, враховуючи, що саме положення ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» були підставою для повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, вважаємо, що вимога ФОП Карпенка Андрія Анатолійовича в цій частині не підлягає задоволенню.
2. У складі тендерної пропозиції учасника ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ОРГАНІЗАЦІЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "РОДИНА", визначеного переможцем даної процедури закупівлі, відсутній розпорядчий документ уповноваженого органу управління юридичної особи про схвалення (погодження, згоду на вчинення) правочину, пов’язаного з поданням тендерної пропозиції та укладенням (підписанням) договору про закупівлю та/або наданням повноважень щодо подання тендерної пропозиції та укладення (підписання) договору про закупівлю. Вимога про надання цього документа встановлена п. 3.1.13 (а.3) розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Відповідно до п. 3.1.13 (а.3) розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації копія розпорядчого рішення, іншого документа уповноваженого органу управління юридичної особи про схвалення (погодження, згоду на вчинення) правочину, пов’язаного з поданням тендерної пропозиції та укладенням (підписанням) договору про закупівлю та/або наданням повноважень щодо подання тендерної пропозиції та укладення (підписання) договору про закупівлю – у разі якщо статутом або іншим установчим документом юридичної особи передбачено обмеження щодо вчинення відповідних правочинів без схвалення (згоди, погодження) уповноваженого органу управління юридичної особи.
Натомість Статутом ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ОРГАНІЗАЦІЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "РОДИНА" подібні обмеження не передбачені, у зв’язку з цим вимога ФОП Карпенка Андрія Анатолійовича в цій частині не підлягає задоволенню.
3. В пп. 1) п. 1.2 Додатку 1-ст.16 до тендерної документації Замовником вимагалось документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (шляхом завантаження аналогічного договору з усіма додатками тощо). При цьому Замовником зазначено «аналогічним договором вважається договір, предметом якого є послуги з прибирання (надання послуг з прибирання приміщень адмінбудівель)». Учасником ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ОРГАНІЗАЦІЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "РОДИНА" завантажено договір (нерозбірлива копія) від 01 квітня 2021р. № 3, в додатку1 до якого зазначені найменування зон прибирання: складські приміщення та прилегла територія. Що не відповідає вимозі Замовника
Предметом даної закупівлі згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» є 90910000-9 Послуги з прибирання.
Послуги з прибирання складських приміщень не виокремлюються нормативно-правовими актами в окремий код закупівлі, а такі найменування зон прибирання як приміщення кладовщика, санвузол, туалет, тамбур, які прибирались ГРОМАДСЬКОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ "ОРГАНІЗАЦІЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "РОДИНА" дозволяють мати вагомі підстави вважати, що досвіду переможця буде достатньо для надання послуг із прибирання приміщень Миколаївського міського центру зайнятості
У зв’язку з цим вимога ФОП Карпенка Андрія Анатолійовича в цій частині не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Незаконні кваліфікаційні вимоги
Номер:
4e9c38d8955a499684272def565dee3c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-08-004112-b.a1
Назва:
Незаконні кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Додатком 1 до тендерної документації передбачено таке: 1) аналогічний договір повинен бути укладений та виконаний не раніше 01 січня 2019року(з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору)–аналогічним договором вважається договір, предметом якого постачання електричної енергії споживачу; учасник повинен виступати у якості продавця (постачальника) за аналогічним договором, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування відповідного товару. Вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною відносно усіх потенційних учасників закупівлі з надання послуг з прибирання, а тому підлягає вилученню. Окремо зауважимо, що закупівлю Вами оголошено щодо надання послуг з прибирання, у техзавданні йдеться про природний газ, аналогічний договір Ви вимагаєте про постачання електроенергії. А що ж робити у цьому випадку клінінговій компанії, яка б хотіла якісно прибрати Ваш офіс?
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 12.PDF 11.11.2021 09:52
Дата подачі:
10.11.2021 10:56
Вирішення:
Дана вимога є слушною, запропоновано взяти її до уваги і внести зміни до Додатку 1 до Тендерної документації, зокрема викласти п.п. 1, п. 1 Додатку 1 у наступній редакції
«аналогічний договір повинен бути укладений та виконаний не раніше 01 січня 2019 року (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) – аналогічним договором вважається договір, предметом якого є послуги з прибирання (надання послуг з прибирання приміщень адмінбудівель)».
Статус вимоги:
Задоволено