• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Вікна

ЛОТ 1 – Вікна на перший поверх адмінбудинку; ЛОТ 2 – Вікна в адмінбудинок та будинок громади села Велика Солона. Відповідно до Інфолиста Мінекономіки № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року у разі: виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити, а також при виділенні додаткових коштів, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. Таким чином, замовник при затвердженні та внесені змін до річного плану закупівель не міг передбачити виділення додаткових коштів рішенням №3 сесії Єланецької селищної територіальної громади від 28.10.2021 року «Про внесення змін до бюджету Єланецької селищної територіальної громади на 2021 рік » в сумі 9850,00 грн. на придбання вікон на перший поверх адмінбудинку та 69 063,00 грн. придбання вікон в адмінбудинок та будинок громади села Велика Солона, тому такий предмет закупівлі вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. Таким чином, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом проведення спрощеної закупівлі.

Завершена

78 913.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 50.00 UAH
Період оскарження: 06.11.2021 14:11 - 12.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

скарга

Номер: 38d29b5bb0d9432f95fea0839e0f1c01
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-06-000044-c.a2
Назва: скарга
Вимога:
сканкопію скарги прикріплено
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. Відповідно до Додатку 4 до спрощеної закупівлі, учасники повинні були надати документи для підтвердження характеристик: - «довідку у довільній формі за підписом відповідальної особи та печаткою (у разі використання) про згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками, а також з укладанням договору у редакції, що викладена в умовах оголошення про проведення закупівлі»; - «гарантійний лист довільної форми про постачання якісних товарів і надання документів які підтверджують якість товару і будуть надані при постачанні товару/ або зразки документів виробника, які підтверджують якість товару і будуть надані при постачанні товару (паспорт якості, або сертифікат якості, або етикетка або інше)». Учасником ФОП Керницький О. О. у своїй пропозиції було додано 2 файли під назвою: Довідка, файл «довідка згода з техн. характеристиками», Гарантій лист файл «гарантійний лист товару» чим підтвердив згоду з технічними, якісними характеристиками товару. Тому під час поставки, відповідність товару буде звірена згідно Додатку 1 до спрощеної закупівлі. 2. У вимогах до спрощеної закупівлі при подачі пропозиції не ставилось вимог до учасників про вказання гарантійного строку. 3. Відповідно до Податкового кодексу України, фізична особа-підприємець на другій групі може надавати послуги населенню, а також юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, що перебувають на єдиному податку. Хочу звернути увагу, що предметом спрощеної закупівлі є товари. Відповідно до листа Державної Податкової служби України N 6815/0/61-12/23-50.0214 «платник єдиного податку другої групи, може здійснювати продаж товарів платникам податків незалежно від обраної ними системи оподаткування.»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.11.2021 16:58
Вимога
Залишено без розгляду

скарга на рішення про оголошення переможцем закупівлі

Номер: df95f3758e9845f8ae241b37456c4deb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-06-000044-c.c1
Назва: скарга на рішення про оголошення переможцем закупівлі
Вимога:
Уповноваженій особі, відповідальній за організацію та проведення процедури закупівель Єланецької селищної ради М. О. Рудінському Копія: Голові Державної аудиторської служби України 04070, м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, 4 Копія: Заступнику начальника управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області начальник відділу контролю у сфері закупівель ЩЕРБЕНОК Владиславу Вікторовичу Скарга щодо закупівлі «Вікна» ЛОТ 2 Вікна в адмінбудинок та будинок громади села Велика Солона, ДК 021:2015: 2015: 44220000-8: Столярні вироби (далі – Закупівля) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2021-11-06-000044-c. 1) Переможець закупівлі ФОП Керницький О.О. взагалі не зазначив технічні характеристки металопластикових вікон (назва виробника готових віконних блоків, назва профільної системи, її камерність, монтажна глибина, формула склопакету, назва виробника фурнітури), які він планує поставити у випадку оголошення його переможцем закупівлі, незрозуміло чи є цей товар є ідентичним вимогам Замовника, чи це еквівалент товаром або товар з кращими характеристиками. Таким чином, ФОП Керницьким О.О. можлива поставка дешевого товару, з гіршими характеристиками ніж це зазначено у технічніх вимог замовника. Поставку товару ФОП Керницьким О.О. неможливо проконтролювати та перевірити, так як технічні характеристики пропозиції учасника ФОП Керницького О.О. останнім штучно знеособлені і тому фактичні характеристики не буде ні з чим звірити. 2) Також ФОП Керницький О.О. не зазначив протягом якого конкретно гарантійного строку Постачальник гарантує якість товару та можливість його експлуатації. 3) Згідно витягу з реєстру платників єдиного податку ФОП Керницький О.О. є платником єдиного податку на 2 групі. Згідно п.п.2 п. 291.4 Податкового Кодексу України Фізична особа-підприємець на єдиному податку 2 групи має право здійснювати господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства. Очевидно, що ФОП Керницький О.О. не має права надавати послуги юридичній особі - Єланецькій селищній раді, яка перебуває на загальній системі оподаткування. Перелічених порушень достатньо для дискваліфікації ФОП Керницького О.О.. На підставі викладеного, - ПРОШУ: 1) Скасувати рішення (Протокол № 260 від «23» листопада 2021 року) про визначення переможцем закупівлі ФОП Керницького О.О.. 2) Відхилити пропозицію ФОП Керницького О.О. та перейти до розгляду наступної пропозиції. ФОП Браїло Т.Г.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Відповідно до Додатку 4 до спрощеної закупівлі, учасники повинні були надати документи для підтвердження характеристик: - «довідку у довільній формі за підписом відповідальної особи та печаткою (у разі використання) про згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками, а також з укладанням договору у редакції, що викладена в умовах оголошення про проведення закупівлі»; - «гарантійний лист довільної форми про постачання якісних товарів і надання документів які підтверджують якість товару і будуть надані при постачанні товару/ або зразки документів виробника, які підтверджують якість товару і будуть надані при постачанні товару (паспорт якості, або сертифікат якості, або етикетка або інше)». Учасником ФОП Керницький О. О. у своїй пропозиції було додано 2 файли під назвою: Довідка, файл «довідка згода з техн. характеристиками», Гарантій лист файл «гарантійний лист товару» чим підтвердив згоду з технічними, якісними характеристиками товару. Тому під час поставки, відповідність товару буде звірена згідно Додатку 1 до спрощеної закупівлі. 2. У вимогах до спрощеної закупівлі при подачі пропозиції не ставилось вимог до учасників про вказання гарантійного строку. 3. Відповідно до Податкового кодексу України, фізична особа-підприємець на другій групі може надавати послуги населенню, а також юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, що перебувають на єдиному податку. Хочу звернути увагу, що предметом спрощеної закупівлі є товари. Відповідно до листа Державної Податкової служби України N 6815/0/61-12/23-50.0214 «платник єдиного податку другої групи, може здійснювати продаж товарів платникам податків незалежно від обраної ними системи оподаткування.»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.11.2021 16:51