• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

комп’ютерне обладнання (ноутбуки) для нової української школи

Завершена

294 140.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 470.70 UAH
Період оскарження: 05.11.2021 16:48 - 17.11.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога

Номер: 041bc494af804c1b9ee2fa18ba5c19bf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-05-015238-b.c4
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний замовнику звертаємо увагу, що у вас була конкретна вимога надати україномовний або російськомовну версію сайту учасник невиконав дану вимогу, те що в даного сайту є різні версії це зрозуміло, але це не змінює факту того що учасником не виконано вашу вимогу Крім того інші невідповідності які на Вашу думку даний ноутбук виконує непідтверджені ні на сайті виробника ні в порівняльній таблиці це стосується як веб камери так і мережевого звязку, тільки з Ваших слів даний ноутбук виконує вимоги, а тому вважаємо що розгляд даної пропозиції є упередженим. Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію як таку що не аідповідає вимогам тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Скарга
Виконана замовником

Неправомірне обрання переможцем

Номер: 3350610ca62f4f84a4b1ebee0145c933
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-05-015238-b.a3
Назва: Неправомірне обрання переможцем
Скарга:
Скарга у вкладенні
Дата розгляду скарги: 08.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.11.2021 15:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.12.2021 15:32
Дата виконання рішення Замовником: 13.12.2021 19:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до ч.22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та на виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.12.2021р. №27250-р/пк-пз уповноваженою особою Батівської селищної ради (замовником) скасовано Рішення замовника №4 та №5 від 24.11.21р., таким чином, замовником виконано рішення органу оскарження в установленому законодавством порядку
Автор: ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ", ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" 380443648300 INFO@DISTRIINVITEIT.COM.UA
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 8d93da68b10b441dae0dc0dcebc47339
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-05-015238-b.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний замовнику вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця ПП "Снік-Гал" так як пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації : 1) Технічними вимогами передбачено: "розмір діагоналі - не менше ніж 14 дюймів, з роздільною здатністю не менше ніж 1920 x 1080; тип матриці – IPS", а ПП "Снік-Гал" в порівняльній таблиці зазначили Розширення екрану 1920 x 1080 (FullHD),AAS що не відповідає вимогам замовника 2)Технічними вимогами передбачено: "дискретний або інтегрований; апаратна підтримка DirectX - не нижче версії 11.X (де X - цифра від 0 до 9); апаратна підтримка OpenGL - не нижче версії 4.X (де X - цифра від 0 до 9)" а ПП "Снік-Гал" в порівняльній таблиці не виконали вимогу замовника зазначили "Відеокарта Графіка Intel UHD" що не відповідає вимогам замовника 3) Учасник має зазначити посилання на сайт виробника (україномовну або російськомовну версію) натомість ПП "Снік-Гал" надали посилання на польсько мовну версію pl.dynabook.com, крім того варто зазначити що даний ноутбук є тільки на даній версії сайту, що не відповідає вимогам замовника 4)Вимога замовника "фронтальна - з роздільною здатністю не менше ніж 720 p (1280 x 720)"а ПП "Снік-Гал" в порівняльній таблиці не виконали вимогу замовника зазначили "Веб-камера 1,0 Мпікс" що не відповідає вимогам замовника 5) Замовник вимагав "з підтримкою стандартів 100BASE-TX та 1000BASE-T" ПП "Снік-Гал" в порівняльній таблиці не виконали вимогу замовника зазначили "LAN 1 Гб/с,W" що не відповідає вимогам замовника Тобто цієї сукупності невідповідностей для дискваліфікації пропозиції ПП "Снік-Гал"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1) запропонований, в оскаржуваному заявником (ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС») рішенні, для закупівлі товар (Toshiba Dynabook SATELLITE PRO C50(C50-H10WPYS34E-001001PL – надалі «товар») оснащений екраном Full HD non-reflective High Brightness eDP™ IPS display with LED sidelighting and 16:9 aspect ratio internal resolution : 1,920 x 1,080 (15.6”), що відповідає технічним вимогам установленим замовником в Додатку 4 до тендерної документації (технічній специфікації), в якому передбачено вимоги до відео монітору: інтегрований з корпусом; розмір діагоналі - не менше ніж 14 дюймів, з роздільною здатністю не менше ніж 1920 x 1080;тип матриці – IPS; 2) процесор, що використовується у запропонованому для закупівлі товарі: i3-1005G1 (https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/196588/intel-core-i3-1005g1- processor-4m-cache-up-to-3-40-ghz. html), підтримує у т.ч. стандарти DirectX 12 та OpenGL 4.5. отже, товар відповідає установленим технічним вимогам, що передбачені в Додатку 4 до тендерної документації та визначають наступні критерії до графічного адаптеру: дискретний або інтегрований; апаратна підтримка DirectX - не нижче версії 11.X (де X - цифра від 0 до 9);апаратна підтримка OpenGL - не нижче версії 4.X (де X - цифра від 0 до 9); 3) в пропозиції учасника торгів ПП «СНІК-ГАЛ» наявне посилання на веб-сайт https://pl.dynabook.com/, наведена версія веб-сайту передбачає 40 мовних варіянтів, у тому числі українську версію; 4) запропонований переможцем електронних торгів ноутбук оснащений HD веб-камерою, роздільна здатність якої є не менше 720p, що відповідає установленим технічним вимогам, які передбачені в Додатку 4 до тендерної документації; 5) дротовий зв’язок обраного за результатами розгляду пропозицій товару забезпечується технологією Gigabit Ethernet LAN – підтримує стандарти (інтерфейси): 10BASE-T,100BASE-TX та 1000BASE-T, таким чином, товар у цій частині відповідає установленим технічним вимогам, що передбачені в Додатку 4 до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 5f9c7e758e134a70b91da14b485a61ee
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-05-015238-b.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу учасника від 09.11.2021 внести зміни в тендерну документацію з наданням авторизаційного листа, повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту. Просимо ознайомитися з практикою Замовників. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний запитувачу! Уповноважена особа, за наслідками розгляду вимоги опублікованої в системі електронних торгів 10 листопада 2021 року, ідентифікатор вимоги UA-2021-11-05-015238-b.b1 щодо необхідності усунення дискримінаційних вимог в частині надання у складі тендерної пропозиції авторизованого листа підтвердження виробника товару, інформує про наступне. У складі опублікованої в системі електронних торгів тендерної документації та додатків до неї (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-05-015238-b), не встановлено наявність вимоги замовника щодо необхідності подавати для участі у відкритих торгах авторизованого листа від виробника запропонованого обладнання. Зважаючи на вищевикладене, уповноваженою особою прийнято рішення про відхилення вимоги UA-2021-11-05-015238-b.b1 від 10 листопада 2021 року.
Статус вимоги: Відхилено