-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині система оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання), в приміщенні Юрківська філія комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Перспектива» Таврійської сільської ради Оріхівського району Запорізької області, с. Юрківка, вул. Центральна, 143
Завершена
1 084 844.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 424.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 424.22 UAH
Період оскарження:
05.11.2021 15:59 - 18.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Сертифікат на системи пожежної сигналізації та оповіщення що відповідає вимогам ДСТУ-Н CEN/TS 54-14^2009
Номер:
5ed4747ad9314084a051eef4b3252d76
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-05-014247-b.b2
Назва:
Сертифікат на системи пожежної сигналізації та оповіщення що відповідає вимогам ДСТУ-Н CEN/TS 54-14^2009
Вимога:
Підпунктом 6 пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію Сертифікату на системи пожежної сигналізації та оповіщення що відповідає вимогам ДСТУ-Н CEN/TS 54-14^2009.
Відповідно абз.2 ч.6 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ПРИЙНЯТИ маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, ВИЗНАЧЕНИЙ ЗАКОНОДАВСТВОМ.
Тендерна документації не містить умов, що передбачені статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», які, в свою чергу, надають можливість потенційним учасникам використати своє право та надати в складі тендерної пропозиції "маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам". Не зазначивши умови статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник СВІДОМО ІГНОРУЄ принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», ч.2 ст.31 та ч.2 ст.25 Господарського кодексу України.
На підставі викладеного вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити норми статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» у повному обсязі, які розширюють права потенційних учасників на участь у даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.11.2021 22:54
Вирішення:
Дякуємо за запитання. В Тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів , що за класом наслідків належить до СС2, що видана ДАБІ України
Номер:
7ac2912ae73f4e01bf98ef73fd723117
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-05-014247-b.b1
Назва:
Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів , що за класом наслідків належить до СС2, що видана ДАБІ України
Вимога:
Підпунктом 1 пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належить до СС2, що видана ДАБІ України.
Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 тендерної документації предметом даної закупівлі є: «код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині система оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання), в приміщенні Юрківська філія комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Перспектива» Таврійської сільської ради Оріхівського району Запорізької області, с. Юрківка, вул. Центральна, 143)», що відповідає пункту 2 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015р. (далі – Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Беручи до уваги предмет закупівлі та керуючись пунктом 2 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, послугами і роботами протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, є монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Відповідно до п.13 Переліку органів ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2015 р. № 609 (далі – Перелік органів ліцензування), органом ліцензування, який уповноважений видавати ліцензії щодо видів господарської діяльності, що пов’язані з наданням послуг і виконанням робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, є ДСНС (Державна служба з надзвичайних ситуацій).
Вимога тендерної документації щодо підтвердження наявності «…в складі тендерної пропозиції оригіналу або копії Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів , що за класом наслідків належить до СС2, що видана ДАБІ України» є неправомірною, оскільки жоден з вищенаведених нормативно-правових актів, що регулюють діяльність у сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не регулює порядок робіт на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів , що за класом наслідків належить до СС2.
Враховуючи предмет закупівлі та керуючись чинним законодавством України в сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, учасникам достатньо підтвердити наявність чинної ліцензії з виду господарської діяльності – надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України в сфері надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників та обмежує право на участь у даній закупівлі, а саме в частині вимоги щодо підтвердження наявності «…в складі тендерної пропозиції оригіналу або копії Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належить до СС2, що видана ДАБІ України».
Відповідно до ч.2 ст.25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку.
Відповідно до ч.2 ст.31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, частини четвертої та п’ятої статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII та абзацу четвертого п.1 ч.4 Прикінцевих положень Закону № 922-VIII, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників.
Стосовно аналогічної вимоги тендерної документації Колегією АМКУ вже було винесено рішення № 20087-р/пк-пз від 03.09.2021 (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-02-010769-b) щодо видалення з тексту тендерної документації вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції оригіналу або копії Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належить до СС2, що видана ДАБІ України, як ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ.
На підставі всього викладеного вимагаємо з тексту тендерної документації видалити вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції оригінал або копію Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належить до СС2, що видана ДАБІ України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.11.2021 22:13
Вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідно до п. 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України « Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Предметом закупівлі, у відповідності до класифікатора, є виконання будівельних робіт – ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи. Одночасно вказані роботи належать до робіт протипожежного призначення. Таким чином, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», виконання робіт, згідно з розробленим проектом потребує наявності у виконавця двох ліцензій: на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками та на надання послуг і на виконання робіт протипожежного призначення. Отже, вимога Замовника щодо надання учасниками закупівлі ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів є обґрунтованою і відповідає вимогам чинного законодавства.
Враховуючи викладене, повідомляємо, що вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено