• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Електронне обладнання для двигунів і транспортних засобів

Завершена

883 334.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Період оскарження: 09.08.2017 14:47 - 04.09.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 2ce57460604141e7a08fdebd54ef4d18
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-09-000738-c.a2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ „ТОРГОВИЙ ДІМ „ЛІТАН”, яка є найнижчою за результатами електронного аукціону, повністю відповідає вимогам документації електронних торгів, зокрема заявленим технічним параметрам, а також всім чинним в Україні нормам, ДСТУ, ГОСТам, тому рішення Замовника, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету від 15.09.2017р. № 202 щодо анулювання переможця електронних торгів на предмет закупівлі по Лоту № 1, – є незаконним, необґрунтованим, таким, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель: принципу максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об'єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до тендерної документації можна представити інший аналог, не гірше прототипу. Торговий Дім «ЛІТАН» представив систему керування тяговими двигунами SDMC 103-01.03 з одним силовим блоком і незалежним керуванням двома групами по двох включених послідовно тяговими двигунамиами ТІ 022Н (ТІ 022, ТІ 023), з рекуперацією енергії у контактну мережу й із системою діагностики трамвая. У зв'язку з високим ступенем інтеграції (5 мікропроцесорів) багато блоків, зазначені в технічній специфікації, інтегровані в силовий блок, багато функцій виконуються програмно, а зв'язок між вузлами здійснюється по CAN інтерфейсу (зменшується кількість джгутів). У паспорті виробу SDMC 103-01.03 є наступні дані: 1) призначення системи; 2) технічні характеристики із граничними вхідними й вихідними параметрами; 3) список додаткових вузлів, які розташовуються в безпосередній близькості від виконавчих вузлів (педалей, контактів) і передають інформацію з CAN шини. Бортовий комп'ютер; 4) Список зовнішніх датчиків; 5) Список устаткування, пред'явленого в тендерній технічній специфікації, але не вхідний у стандартну поставку системи; 6) Гарантія на виріб. Висновки технічних працівників ЛКП «Львівелектротранс» щодо системи SDMC 103-01.03 зроблені під призмою технічної реалізації й функцій вузлів системи КПТТ-6. Нижче по пунктах відповідаємо на всі питання: 1. У паспорті виробу написаний “Максимальний вихідний струм у режимі ”С” однієї ланки, А 350”, тобто сумарно 700 А. Це максимально припустимий струм для трамваїв “Tatra КТ4” із причіпним вагоном. У системі SDMC-103-01.03 даний параметр змінюється програмно з бортового комп'ютера від 0 до 700А. Так що, установити струм обмеження 600А немає ніяких проблем. 2. По комплектності системи SDMC 103-01.03: a) у п.4 технічної специфікації написано: “тяговий перетворювач -2 шт”, а от у паспорті виробу написано: “силовий блок - 1шт”. У силовому блоці керування MFI-550/05-02C фізично є два тягових перетворювачі, по одному на групу двигунів. Кожний перетворювач має свої IGBT- транзистори, драйвера й схему керування. б) так як силовий блок керування має один загальний силовий вхід, доцільніше використовувати один могутніший радіореактор, замість двох малопотужних. в) у паспорті виробу написано, що поставляється педаль ходу, педаль гальма й педаль безпеки. Зрозуміло, що по одному кожного виду. г) транспортний бортовий комп'ютер “ InBus-103G” з кольоровим восьмидюймовим монітором і дозвільною здатністю 800х480 розроблений разом з Fujitsu і Hitachi (Японія). Даний комп'ютер не комерційний, а виробляється під замовлення вищевказаних фірм і для наших потреб. В інтернеті інформацій на нього немає. Параметри аналогічні німецькому комп'ютеру ЕТС 2-084. д,е,є ) датчики, зазначені в паспорті, є зовнішніми датчиками й мають інше призначення, ніж у прототипі. Дані датчики використовуються тільки для виміру споживаної й рекуперованої електроенергії. зазначений у пункті 2.д) датчик з номінальним струмом 1000 А обраний з необґрунтовано більшим запасом, тому що, відповідно до умов тендера, автоматичний вимикач має номінальний струм 250А, повинен спрацьовувати при 750 А. Датчик, що поставляється нами, має номінальний струм 500А, а максимально дозволяє вимірювати струм до 1000А. Зазначений у пункті 2.е) датчик, дійсно 1 шт. і використовується для виміру струму бортового акумулятора 24 В. Зазначений у пункті 2.є) датчик LV100/SP84 із практики має дуже низьку надійність і часто виходить із ладу. Датчик UCN розроблений і виробляється «Інформбізнес»(Молдавія). Працює в діапазоні 100 до 4500 В и має високу надійність. У реальності всі датчики, відповідальні за контроль і керування силовими вузлами перебувають у силовому блоці керування й окреми специфіцировати їх не було необхідності. ж) Також як і в пункті 2.е), виходячи з того, що є один загальний вхід силового модуля керування, замість двох гальмівних резисторів, використовується один, але потужніший. Сподіваюсь, що ми детально відповіли на всі висновки фахівців «Львівелектротранс» і це сприятиме відміні нашої дискваліфікації. У разі відмови Замовника в задовільнені нашої вимоги, залишаємо за собою право звернутися до компетентних контролюючих державних органів з метою перевірки дотримання Замовником правил, принципів, умов проведення оголошеної процедури електронних торгів, обґрунтованності і неупередженості прийнятих рішень за результатами процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 29.09.2017 14:39
Підтвердження вирішення: Ви не підтвердили, що блок імпульсивних перетворювачів, який пропонується, має можливість переходу до керування асинхронними ТЕД потужністю до 120кВт.
Вимога
Є відповідь

вимога про надання інфомації про причини анулювання пропозиції переможця електронних торгів; перегляд і скасування необґрунтованого рішення

Номер: 7d55375bf8fc4a2e8d5547100bc919c1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-09-000738-c.c1
Назва: вимога про надання інфомації про причини анулювання пропозиції переможця електронних торгів; перегляд і скасування необґрунтованого рішення
Вимога:
ВИМОГА Керуючись ч. 3 ст. 30 Закону України „Про публічні закупівлі”, ВИМАГАЄМО надати інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ „ТОРГОВИЙ ДІМ „ЛІТАН” заданим в технічній специфікації (Додаток №1 до документації електронних торгів) параметрам. Зі свого боку, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ „ТОРГОВИЙ ДІМ „ЛІТАН”, яка є найнижчою за результатами електронного аукціону, повністю відповідає вимогам документації електронних торгів, зокрема заявленим технічним параметрам, а також всім чинним в Україні нормам, ДСТУ, ГОСТам, тому рішення Замовника, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету від 15.09.2017р. № 202 щодо анулювання переможця електронних торгів на предмет закупівлі по Лоту № 1, – є незаконним, необґрунтованим, таким, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель: принципу максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об'єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Також наголошуємо: учасник електронних торгів має право звернутися до компетентних контролюючих державних органів з метою перевірки дотримання Замовником правил, принципів, умов проведення оголошеної процедури електронних торгів, обґрунтованності і неупередженості прийнятих рішень за результатами процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на Вимогу щодо рішення Замовника
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 19.09.2017 17:09
Підтвердження вирішення: Рішення про відхилення пропозиції було прийнято на основі висновку технічного відділу ЛКП "Львівелектротранс"