-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт системи аспірації в столярній майстерні ВПУ № 19 м. Дрогобича по вул. Грушевського,59 для проведення виробничої практики для професій столярного напрямку» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015: 45453000- 7 - Капітальний ремонт і реставрація)
інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; Більш детально викладно в Додатку 1 до Вимог.
Торги не відбулися
620 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
05.11.2021 13:07 - 11.11.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження дискваліфікації
Номер:
9e7aae90b41b4e6fa87b6396c0cd9074
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-05-001443-a.a2
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику, Ви взагалі розумієте що пишете? Ви розумієте що Ви порушуєте Закон? Розглянему Вашу відповідь на минулу вимогу:
1) Згідно умов пункту Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі учасники у складі пропозиції повинні подати
Зведений кошторисний розрахунок; - такий розрахунок надано у складі пропозиції у вигляді електронного документу під назвою "3_ДЦ_ССР_5.pdf.p7s"
Локальні кошториси; - такий розрахунок надано у складі пропозиції у вигляді електронного документу під назвою "3_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf.p7s"
Договірна ціна; - такий розрахунок надано у складі пропозиції у вигляді електронного документу під назвою "3_ДЦ_ДЦ_3.pdf.p7s"
Пояснювальна записка; - такий розрахунок надано у складі пропозиції у вигляді електронного документу під назвою "3_ДЦ_ССР_4.pdf.p7s"
Підсумкова відомість ресурсів (загальна) до договірної ціни. - такий розрахунок надано у складі пропозиції у вигляді електронного документу під назвою "3_ДЦ_ИВР.pdf.p7s"
Довідку у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, які передбачають або будуть передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля - така довідка з усією інформацією міститься у складі пропозиції під назвою "06.Довідка про технічні якісні характеристики предмета закупівлі.docx.p7s"
Календарний графік виконання робіт. - також міститься у складі пропозиції під назвою "График выполнения работ.xls.p7s"
Згідно умов пункту Інша інформація учасники у складі пропозиції повинні подати - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Довідка згідно запропонованої форми (таблиця «а») про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору - довідка за даною формою з усією інформацією міститься у складі пропозиції під назвою "03.Довідка про наявність МТб.docx.p7s"
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Довідка згідно запропонованої форми (таблиця «б») про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору - довідка за даною формою з усією інформацією міститься у складі пропозиції під назвою "04.Довідка про наявність працівників.docx.p7s"
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідка згідно запропонованої форми (таблиця «в») про виконання аналогічних договорів (не менше одного). Аналогічним договором є договір на капітальний ремонт, із класом наслідків СС1. Проект Договору (згідно Додатку 6 до Вимог) - довідка за даною формою з усією інформацією міститься у складі пропозиції під назвою "02.Довідка про виконання аналогічного договору.docx.p7s" + аналогічний договір файл під назвою " КБМ 45453000-7 Кап. ремонт Договор П.ОЦЕВУМ +акты+відгук.pdf"
Відсутні у складі пропозиції Додатки 2 та 5 Вимог. - Додаток 2 також міститься у складі пропозиції файл під назвою "08.Пропозиція.docx.p7s"
Додаток 5 - також міститься у складі пропозиції файл під назвою "01.Відомості про учасника.docx.p7s"
Ще раз зазначаємо та підкреслюємо зазначені Вами же вимоги:
В додатку "Вимоги до предмету закупівлі" в розділі "Інша інформація" міститься наступне :Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог
законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему
закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний підпис КЕП/або
УЕП на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП/або УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Тобто учасники мають право надавати документи у складі пропозиції у вигляді елекронних документів(які мають рівнозначну юридичну силу), але всуперечь Вашим же вимогам та Закону України, Ви вперто відмовляєтесь їх бачити!!!
Вимагаємо скасувати рішення про не законну дискваліфікацію учасника ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" та дотримуватись діючого Законодавства. Більше не потрібно писати відповіді начебто у складі пропозиції відстутні якісь документи(які надані у форматі електронних документів).
Вам потрібна аспірація, ми надали Вам найбільш економічно вигідну пропозицію та готові виконати ці роботи. Взагалі не розуміємо навіщо так вчиняти? Ви порушили Закон та замість виправлення своєї помилки продовжуєте стояти на своєму начебто Закон для Вас нічого не значить. Якщо Ви найдалі будете стверджувати те саме що й досі, ми змушені будемо звертатися до контролючіх органів та зробимо усе можливе щоб притягнути до відповідальності уповноважених осіб які дозволяють собі такі рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2021 11:05
Вимога
Вирішена
Не правомірна причина дискваліфікації
Номер:
fb6c9f2c39014ac8861e552e676d90a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-05-001443-a.a1
Назва:
Не правомірна причина дискваліфікації
Вимога:
В додатку "Вимоги до предмету закупівлі" в розділі "Інша інформація" міститься наступне :Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог
законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему
закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний підпис КЕП/або
УЕП на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП/або УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/або УЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими
підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом
уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису.
Згідно протоколу щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 19.11.2021 зазначено:
Відсутність кошторисних розрахунків, у складі: Зведенего кошторисного розрахунку, Локального кошторису, Договірної ціни, Підсумкової відомості ресурсів, Пояснювальної записки.
Повідомляємо Замовника, що відповідно до інформації зазначеної на початку вимоги, учасники мають право надати документи у вигляді електронних документів з накладанням КЕП/або УЕП а кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо, всі зазначені документи надано учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" у складі пропозиції у вигляді електронних документів з накладання цифрового підпису на кожен окремо. Також було окремо позначено тип файлів - кошторисний розрахунок.
Те саме стосується і інших довідок які, згідно протоколу щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 19.11.2021, начебто відсутні у складі пропозиції але фактично вони усі там є.
Шановний Замовнику, якщо Ви не знайомі з форматом p7s та не знаєте, що таке електронні документи та як їх перевіряти, будь-ласка ознайомтесь з інструкцією за даним посиланням - https://education.zakupki.prom.ua/yak-podyvytysya-fajl-pidpysanyj-elektronnym-pidpysom/
Вимагаємо скасувати незаконне рішення відхилення учасника ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД", повернути на кваліфікацію та більше не порушувати Законодавство України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2021 13:35
Вирішення:
Згідно умов пункту Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі учасники у складі пропозиції повинні подати Зведений кошторисний розрахунок; Локальні кошториси; Договірна ціна; Пояснювальна записка; Підсумкова відомість ресурсів (загальна) до договірної ціни. Довідку у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, які передбачають або будуть передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, календарний графік виконання робіт. Проте такий перелік відсутній у складі пропозиції, всупереч вимогам пункту Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Вимог.
Згідно умов пункту Інша інформація учасники у складі пропозиції повинні подати - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Довідка згідно запропонованої форми (таблиця «а») про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору. наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Довідка згідно запропонованої форми (таблиця «б») про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідка згідно запропонованої форми (таблиця «в») про виконання аналогічних договорів (не менше одного). Аналогічним договором є договір на капітальний ремонт, із класом наслідків СС1. Проект Договору (згідно Додатку 6 до Вимог). Проте такий перелік відсутній у складі пропозиції, всупереч вимогам пункту Інша інформація Вимог.
Відсутні у складі пропозиції Додатки 2 та 5 Вимог.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні