• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лінолеум

Закупівля проводиться на загальну вартість на 2021 рік. Річний план закупівель затверджений рішенням Уповноваженої особи від "05" листопада 2021 року №154. Місцезнаходження: 10014, Україна, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі": Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Вид предмета закупівлі: Товари. Товар має забезпечувати його повну придатність для використання, а також відповідати усім вимогам, що звичайно ставляться на ринку до аналогічних товарів

Завершена

199 999.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 05.11.2021 12:08 - 11.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення Замовником ст.5 та ст.29 Закону України "Про публічні Закупівлі"

Номер: cb80c63ff577458793e30ed2af6166ac
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-05-001329-c.a2
Назва: Порушення Замовником ст.5 та ст.29 Закону України "Про публічні Закупівлі"
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника, що пропозиція ФОП Бондаренко С.С. була відхилена на підставі Протоколу №159 від 16.11.2021. Саме щодо його безпідставності викладена попередня вимога. Прохання розглядати питання конкретно в рамках цього Протоколу. Отже, Пропозиція учасника ФОП згідно Протоколу №159 від 16.11.2021 була выдхилена виключно з 2 підстав: 1) відсутність контактного телефону організації (згідно вимозі ТД про аналогічний договір); 2) відсутності листа-відгука (згідно вимозі ТД про аналогічний договір). Контактний номер телефона був наданий, лис-відгук також. Та навіть, якщо Замовника вони не влаштовують, то Закон України "Про публічні закупівлі" встановлює вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Так,відповідно частина 16 статті 29 цього ж закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Така вимога не була надана Замовником, хоча Закон визначає це його обов'язком. Отже Замовник порушує ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі", тим самим, порушуючи ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, ознайомтесь, будь ласка, з Законом України «Про публічні закупівлі» краще, перш ніж звинувачувати Замовника у порушенні вимог та положень ЗУ «Про публічні закупівлі». Даний закон розмежовує такі поняття, як «пропозиція» та «тендерна пропозиція». Для участі спрощеній закупівлі учасники подають замовнику на розгляд ПРОПОЗИЦІЇ. Якщо ми звернемось до ст. 29 та уважніше прочитаємо ч. 16 – стане зрозуміло, що мова йде саме про ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ. Тобто, дана вимога не розповсюджується на спрощену закупівлю. В першій вимозі до результатів закупівлі ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ" наполягає на більш детальному вивченні документів пропозиції. При повторному перегляді документів було встановлене наступне: 1) Відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі п. 5 Критерії до учасників та інші вимоги, встановлені замовником, передбачено: 3.5.1. Для участі у закупівлі учасники мають надати: 2.1. Довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням договору поставки аналогічного товару, організацію (замовника), з адресою та контактним телефоном, телефоном та ПІБ контактної особи, найменування предмету закупівлі, суми договору, стану виконання, в тому числі своєчасності виконання, який виконаний в 2020-2021 роках, разом із копією такого договору, що вказаний в довідці та документами, які підтверджують факт його виконання. У складі пропозиції Учасник надає інформаційну довідку, в якій зазначає телефон контактної особи замовника, з яким був заключений договір на поставку аналогічного товару. Контактний телефон організації замовника відсутній. Тобто, в довідці має бути зазначено два контактних телефона, а не один. 2) Відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі п. 5. Критерії до учасників та інші вимоги, встановлені замовником, передбачено: 3.5.1. Для участі у закупівлі учасники мають надати: 2.2. Копію позитивного відгуку за наданим договором замовника, що датований після оголошення процедури, із зазначенням про належне виконання учасником договору, що наданий у складі пропозиції. У протокольному рішенні уповноваженої особи №159 від 16.11.2021 р. зазначено, що Учасник надає три аналогічних договори та лише один лист-відгук. У своїй вимозі учасник пояснив, що два договори у складі пропозиції не мають відношення до підтвердження факту виконання договору на постачання аналогічного товару, тому лист-відгук надано лише один. При цьому наданий відгук не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Також, при повторному перегляді документів пропозиції учасника за вимогою самого ж учасника була виявлена наступна підстава для відхилення його пропозиції: 3) Відповідно до розділу ІV. Подання та розкриття пропозиції п. 1. Кінцевий строк подання пропозиції передбачено: 4.1.9. За надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України, необхідно надати відповідну згоду. У складі пропозиції Учасника відповідний лист-згода відсутній. Для участі у спрощеній закупівлі учасник має надати усі документи, які вимагаються оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та відповідають його виду діяльності. Тому, на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.11.2021 14:55
Вимога
Вирішена

Безпідставність відхилення пропозиції ФОП Бондаренко С.С.

Номер: ce5632aad11140c59f7412c85f59bb44
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-05-001329-c.a1
Назва: Безпідставність відхилення пропозиції ФОП Бондаренко С.С.
Вимога:
Договір №63 від 8.10.2021 та Договір №22403 від 18.08.2021, на які ссилається Замовник при відхилені, навіть не зазначені у Довідці про Досвід. Повідомляємо, що ці Договори ніякого відношення до Вимог Розділу 3 п.п.2.1 та 2.2 пункту 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Тендерної Документації НЕ МАЮТЬ. Договір №63 від 8.10.2021 та Договір №22403 від 18.08.2021 були надані у складі документа «Довідка про обладнання, роз'яснення та лист-гарантія». У зв’язку з тим, що Замовник Розділом 5 «1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» тендерної документації передбачив дискримінаційну вимогу стосовного того, що матеріально-технічна база Учасника повинна знаходитись в адміністративних межах 20 км від м. Житомир, ми за рахунок цих повністю виконаних договорів (дали посилання на ці закупівлі на Prozorro) змушені були доводити свою спроможність поставити товар, навіть, якщо наше матеріально-технічне забезпечення знаходиться далі, ніж межах 20 км від м. Житомир. Щодо вимог тендерногї документації про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – вони виконані в повному обсязі. Нами був поданий документ «Довідка про досвід», де є довідка з інформацією про аналогічний досвід, Договір, видаткова та лист відгук. 1. Замовник стверджує, що оскільки дія Договору до 31.12.2021, то це є підставою вважати, що Договір не виконано. Обгрунтовуємо помилковість такої підстави. Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій (ч. 1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», далі — Закон). Статтею 1 Закону визначено, що первинний документ — документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Відповідно до ст. 9 Закону первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо, то безпосередньо після її закінчення. Ведення зазначених документів передбачено Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88. Накладна — документ, що використовують при передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи іншій. Є декілька видів накладних. Наприклад, видаткова накладна, товарно-транспортна накладна тощо. Видаткова накладна фіксує факт отримання/передачі товарів або послуг і завершує купівлю-продаж між продавцем і покупцем. Видаткова накладна може бути замінена актом здачі-приймання. Товарно-транспортну накладну використовують, якщо в процесі купівлі-продажу бере участь транспортна (експедиторська) компанія, що займається перевезенням товару від продавця до покупця. Форму видаткової накладної не затверджено. Ми надаємо ВИДАТКОВУ НАКЛАДНУ у документі «Довідка про досвід». Більше того, дадаємо Лист-відгук, де зазначено, що «поставка товару виконана своєчасно у повному обсязі». Невже у Замовника за таких умов виникають юридично обгрунтовані підстави вважати, що цей Договір було не виконано?! 2. Замовник зазаначає, що контактний телефон організації Замовника відсутній. Це не відповідає дійсності. Адже у документі «Довідка про досвід» чітко прописаний контний номер та контактна особа Замовника. Це свідчить, що при вивчені нашої документації, їй не було приділено достатньої уваги і тому виникли такі помилкові підстави для відхилення. 3. Замовник зазаначає, що ми не надали відгук, але ж це очевидна помилка Замовника. Адже у складі документа «Довідка про досвід» міститься Лист-відгук, для цього достатньо пролистати цей документ до останньої сторінки. Для підтвердження наших слів, ще раз прикріплюємо «Довідку про досвід». Просимо детально вивчити наші документи та скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Бондаренко С.С. За інакших обставин, ми матимемо підстави для звернення до Державної аудиторської служби з питань моніторингу цієї Закупівлі. У своєму зверненні ми також звернемо увагу на Тендерну документацію, яка вже містить дискримінаційні вимоги для учасників, у частині Розділу 5. Дякуємо за Увагу!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: При повторному перегляді документів замовник відхиляє пропозицію ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ" з наступних підстав: 1) Відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі п. 5 Критерії до учасників та інші вимоги, встановлені замовником, передбачено: 3.5.1. Для участі у закупівлі учасники мають надати: 2.1. Довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням договору поставки аналогічного товару, організацію (замовника), з адресою та контактним телефоном, телефоном та ПІБ контактної особи, найменування предмету закупівлі, суми договору, стану виконання, в тому числі своєчасності виконання, який виконаний в 2020-2021 роках, разом із копією такого договору, що вказаний в довідці та документами, які підтверджують факт його виконання. У складі пропозиції Учасник надає інформаційну довідку, в якій зазначає телефон контактної особи замовника, з яким був заключений договір на поставку аналогічного товару. Контактний телефон організації замовника відсутній. 2) Відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі п. 5. Критерії до учасників та інші вимоги, встановлені замовником, передбачено: 3.5.1. Для участі у закупівлі учасники мають надати: 2.2. Копію позитивного відгуку за наданим договором замовника, що датований після оголошення процедури, із зазначенням про належне виконання учасником договору, що наданий у складі пропозиції. У складі пропозиції Учасник надає лист-відгук, датований раніше оголошення спрощеної закупівлі. 3) Відповідно до розділу ІV. Подання та розкриття пропозиції п. 1. Кінцевий строк подання пропозиції передбачено: 4.1.9. За надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України, необхідно надати відповідну згоду. У складі пропозиції Учасника відповідний лист-згода відсутній. Згідно закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. В період уточнень жодних звернень до замовника через електронну систему закупівель не надходило. На підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні