-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) – Поточний середній ремонт: влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 31+200 – км 31+800 автомобільної дороги державного значення Р-20 Снятин-Тязів в Івано-Франківській області
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
Завершена
17 751 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 88 756.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 88 756.50 UAH
Період оскарження:
05.11.2021 11:12 - 02.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено
внесення змін до тендерної документації щодо аналогічного договору
Номер:
16353dcb0bcc4a17a9c8154d1b32af12
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-05-005068-b.a1
Назва:
внесення змін до тендерної документації щодо аналогічного договору
Вимога:
У цій закупівлі UA-2021-11-05-005068-b та в ідентичній з предмету та тендерної документації закупівлі UA-2021-09-17-005493-b Замовник встановив такий класифікаційний критерій, як документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору. Щодо закупівлі UA-2021-09-17-005493-b ТОВ «РемстройПлюс» подало скаргу на умови тендерної документації до Антимонопольного комітету України. Однією з вимог у скарзі (пункт 2.1.) була вимога щодо усунення дискримінаційних умов щодо визначення аналогічного договору. Ця вимога складалася з трьох самостійних вимог щодо аналогічного договору: - дискримінаційні умови визначення аналогічного договору щодо предмета такого договору (пункт 2.1.1 Скарги); - дискримінаційні умови визначення аналогічного договору щодо частини виконання такого договору (пункт 2.1.2 Скарги) - дискримінаційні умови визначення аналогічного договору щодо надання документів, що підтверджують виконання такого договору (пункт 2.1.3 Скарги). Рішенням від 22.10.2021 №23987-р/пк-пз Антимонопольний комітет України задовольнив вимоги щодо усунення дискримінаційних умов щодо визначення аналогічного договору (за пунктами 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3 Скарги) у повному обсязі (сторінки 11 та 12 відповідного рішення). У зв'язку з вищевикладеним, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації із закупівлі UA-2021-10-25-013247-b у частині аналогічного договору, змінивши визначення аналогічного договору у цій закупівлі таким чином: «договір з будівництва (пристрою, реконструкції, капітального) або поточного ремонту) дорожніх інформаційних систем (метеостанції, інформаційні табло) та/або систем відеоспостереження за рухом та/або автоматизованого керування рухом та/або систем вагового контролю на транспорті та/або дорожнього освітлення, електроживлення та їх елементів, враховуючи основні види робіт згідно технічним завданням тендерної документації». При цьому при визначенні документів, що підтверджують виконання таких договорів, встановити, що у разі виконання аналогічного договору в інших державах, відмінних від України, учасник надає документи, передбачені в іноземній державі та що підтверджують введення в експлуатацію обладнання (системи, комплексу та інше), які були предметом аналогічного договору.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2021-09-17-005493-b.pdf 24.11.2021 17:58
- рішення від 22.10.2021 №23987.pdf 24.11.2021 17:59
Дата подачі:
24.11.2021 17:59
Вирішення:
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до вимог Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Вважаємо, що замовником при встановленні кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження їх відповідності, було дотримано визначені принципи, що в цілому відповідає вимогам Закону.
Окремо зазначаємо, що у вашій вимозі не зазначено в чому саме полягає дискримінаційність вимог тендерної документації по відношенню до вас, а також яким саме чином така вимога обмежує конкуренцію.
Також звертаємо вашу увагу, що встановлення кваліфікаційних критеріїв та способів їх підтвердження є компетенцією замовника, а тому ваша вимога змінити визначення аналогічного договору на зручне для вас є безпідставною і необґрунтованою.
Статус вимоги:
Відхилено