• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Конструкційні матеріали код за ДК 021:2015-44110000-4 (Мастика герметизуюча бітумно-еластомірна МГБЭ М-85)

Торги відмінено

355 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 775.00 UAH
Період оскарження: 22.08.2017 08:50 - 03.09.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга в Антимонопольний комітет України

Номер: 0a5035550e554978b38131ca234c61c3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-22-000065-a.b6
Назва: Скарга в Антимонопольний комітет України
Скарга:
Скарга в Антимонопольний комітет України по результатам Закупівлі: UA-2017-08-22-000065-a. Конструкційні матеріали код за ДК 021:2015-44110000-4 (Мастика герметизуюча бітумно-еластомірна МГБЭ М-85) стосовно відхилення пропозиції скаржника і визначення переможця
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.09.2017 19:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.10.2017 21:26
Дата виконання рішення Замовником: 07.12.2021 11:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.10.2017 № 7186-р/пк-пз , тендерним комітетом підприємства «Київавтошляхміст» скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Полі-Оіл Індастрі» від 18.09.2017 № 682 та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «УНІПРОМ» від 21.09.2017 № 708 по закупівлі в електронній системі закупівлі № UA-2017-08-22-000065-a
Автор: ООО "Полі-Оіл Індастрі", Денис Кузнецов +380675692129, +380675692129 denys.kuznietsov@gmail.com http://krol-oil.com
Вимога
Є відповідь

Банківська гарантія

Номер: 5a41e5a2dd12468280b601e95b4e81d1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-22-000065-a.b5
Назва: Банківська гарантія
Вимога:
Чому банківські гарантії повинні оформляти всі учасники торгів, а не переможець? Було б логічно, якщо оголошений переможцем учасник надавав банківську гарантію щодо виконання своїх зобов'язань. Виходить цікава ситуація: постачальник надає товарний кредит , платить за участь в тендері, платить за банківську гарантію і ще дає мінімальну ціну. Чому коли береш кредит у банку, то гарантійні зобов'язання надає позичальник, а не кредитор?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ЗУ "Про публічні закупівлі" 25.12.2015 року № 922-VIII Стаття 24. Забезпечення тендерної пропозиції 1. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Відносно дискваліфікації по аукціону Конструкційні матеріали код за ДК 021:2015-44110000-4 (Мастика герметизуюча бітумно-еластомірна МГБЭ М-85

Номер: f557934cd1124ae2b1cb744d7ba61a42
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-22-000065-a.c4
Назва: Відносно дискваліфікації по аукціону Конструкційні матеріали код за ДК 021:2015-44110000-4 (Мастика герметизуюча бітумно-еластомірна МГБЭ М-85
Вимога:
Закон України про публічні закупівлі Стаття 17. Відмова в участі у процедурі закупівлі 1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"; 10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. 2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). 3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Ви, в своєї відповіді посилаєтесь на пункт 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації,але відносно тендерної пропозиції ,її зміста та форми нема зауважень і вона подана згідно Додатку 5 тендерної документації.А от Ваша вимога викладена в Розділі 3 п.5 Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом 5 календарних днів з моменту завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель), сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №5 до тендерної документації, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, не передбачена Законом Украіни ,як підстава для дискваліфікації Учасника і розглядається нами ,як упереджене і дискрімінаційне рішення. В своєї відповіді ви застосувуєте норму "якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації" до сроків подання ,які також не відповідають вимогам Закону України і носять штучний та дискримінаційний характер,але вимоги до тендерної пропозиції викладені в Додатку 5 до тендерної документації,згідно з яким оформлена пропозиція "Полі-Оіл Індастрі".Ще раз підкреслюємо ,що Тендерна пропозиція подається на підставі Зразка Додатка 5. Невідповідність вимогам Додатка 5 дає підстави стверджувати,що наша тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації,що в нашому випадку безпідставно.Дякуємо за відповіді та сподіваємось на законодавчо обгрунтоване рішення
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Якщо ТОВ "Полі-Оіл Індастрі" вважав таку вимогу замовника незаконною, він міг скористатись правом наданим йому статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» і звернутись до Замовника за роз’ясненням тендерної документації або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Однак, ТОВ "Полі-Оіл Індастрі" таким правом не скористався. Більше того, відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Таким чином, скарги, які стосуються вимог тендерної документації не можуть бути предметом оскарження після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Відносно дискваліфікації по аукціону Конструкційні матеріали код за ДК 021:2015-44110000-4 (Мастика герметизуюча бітумно-еластомірна МГБЭ М-85

Номер: 863a14bbbb6249b2b4defddde22fb3f2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-22-000065-a.c2
Назва: Відносно дискваліфікації по аукціону Конструкційні матеріали код за ДК 021:2015-44110000-4 (Мастика герметизуюча бітумно-еластомірна МГБЭ М-85
Вимога:
Згідно з умовами аукціону :Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага критерію ціна – 100 (сто) %.Навіть в завантаженій тендерній пропозиції ТОВ "Полі-Оіл Індастрі" ціна складає 300 00.00,що на 54 000.00 грн меньше ціні учасника ТОВ "Уніпром".Таким чином Замовник сам порушує вимоги тендерної документації,відхиляючи найбільш вигідну пропозицію,просимо Вас переглянути Ваше рішення
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до підпункту 5 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом 5 календарних днів з моменту завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель), сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №5 до тендерної документації, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника. ТОВ «Полі-Оіл Індастрі» станом на 18.09.2017 не розмістило на майданчику остаточну тендерну пропозицію за результатами пониження ціни на аукціоні. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Відносно дискваліфікації по аукціону Конструкційні матеріали код за ДК 021:2015-44110000-4 (Мастика герметизуюча бітумно-еластомірна МГБЭ М-85

Номер: 7f4f4b800dd345219cc1e9b1c1ca9043
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-22-000065-a.c3
Назва: Відносно дискваліфікації по аукціону Конструкційні матеріали код за ДК 021:2015-44110000-4 (Мастика герметизуюча бітумно-еластомірна МГБЭ М-85
Вимога:
Витяги з Закону України «Про публічні закупівлі»,які можуть бути порушені Замовником і на які просимо звернути Вашу увагу: Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. 4. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Також звертаємо Вашу увагу,що Стаття 17. Відмова в участі у процедурі закупівлі не передбачає підстав,яка вказана в Вашому протоколі,що вказує на дискримінацію учасника ,а також відхилення найбільш вигідной ціни ТОВ "Полі-Оіл Індастрі" ,вказує на порушення однієї з основних вимог Закону - максимальна економія та ефективність.Звертаємо Вашу увагу на те,що в Вашому Протоколі про відхилення пропозиції ТОВ "Полі-Оіл Індастрі" на вказані ціні,які були запропоновані Учасниками,що суттєво змінює зміст результату рогляду. Вимога вашої тендерної документації: Розділ 3 п.5 Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом 5 календарних днів з моменту завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель), сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №5 до тендерної документації, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника. Не передбачена Законом як підстава для дискваліфікації Учасника і розглядається нами ,як упереджене і дискрімінаційне рішення.Просимо вас законодавчо обгрунтовано переглянути Ваше рішення
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до підпункту 5 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом 5 календарних днів з моменту завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель), сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №5 до тендерної документації, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника. ТОВ «Полі-Оіл Індастрі» станом на 18.09.2017 не розмістило на майданчику остаточну тендерну пропозицію за результатами пониження ціни на аукціоні. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про роз’ясненнями відносно дискваліфікації в закупівлі

Номер: f3819265cb894d0780a987ddd095dd58
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-22-000065-a.c1
Назва: Вимога про роз’ясненнями відносно дискваліфікації в закупівлі
Вимога:
Просимо надати письмове роз’яснення підстав для дискваліфікації ТОВ "Полі-Оіл Індастрі" в закупівлі Конструкційні матеріали код за ДК 021:2015-44110000-4 (Мастика герметизуюча бітумно-еластомірна МГБЭ М-85) № UA-2017-08-22-000065-a
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Письмове роз’яснення підстав для дискваліфікації ТОВ "Полі-Оіл Індастрі" зазначено в протоколі засідання тендерного комітету підприємства «Київавтошляхміст» від 18.09.2017 № 682
Статус вимоги: Відхилено