• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

свинина пісна та філе куряче для закладів загальної середньої та дошкільної освіти Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області

технічні характеристики в додатку №2 до тендерної документації

Торги не відбулися

1 873 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 733.00 UAH
Період оскарження: 05.11.2021 09:00 - 20.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо аналогічного договору

Номер: 11bd1e52bedb43c5a34390bdbb0ab38f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-05-000878-b.b4
Назва: Щодо аналогічного договору
Вимога:
Шановний замовник! У відповіді з відмовою усунути порушення прав нашого підприємства, вами же зазнечене, що: "Договір про закупівлю має відповідати нормам Цивільного кодексу України (ЦК) та Господарського кодексу України (ГК). Договір вважають укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору (ст. 638 ЦК). Тобто істотною умовою договору є предмет закупівлі." Звертаємо вашу увагу, що а ні ЦК, а ні ГК не перендбачене як істотна умова договору при визначені предмета договору посилка на код ДК. Для дійсності договору достатньо визначити предмет договору як "продукти харчування", на підставі якого можливо постачання різних продуктів харчуванняч, у тому числі м'яса. Відповідно, наше підприємство має досвід та аналогічний договор на постачання м'яса, але не має можливості взяти участь в закупівлі. На підставі вищезазначеного, дана вимога замовника є дискримінаційною, сутево обмежує коло учасників. Вимагаємо усунути порушення законодавства. В іншому випадку ми змушені будемо скористатися нашим правом і оскаржити цю умову в АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до вимоги від 09.11.2021р. на думку учасника, замовник у відповіді з відмовою усунути порушення прав підприємства учасника, зазначає, що: "Договір про закупівлю має відповідати нормам Цивільного кодексу України (ЦК) та Господарського кодексу України (ГК). Договір вважають укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору (ст. 638 ЦК). Тобто істотною умовою договору є предмет закупівлі." Звертаємо вашу увагу, що а ні ЦК, а ні ГК не передбачене як істотна умова договору при визначені предмета договору посилка на код ДК. Для дійсності договору достатньо визначити предмет договору як "продукти харчування", на підставі якого можливо постачання різних продуктів харчування, у тому числі м'яса. Відповідно, наше підприємство має досвід та аналогічний договір на постачання м'яса, але не має можливості взяти участь в закупівлі. На підставі вищезазначеного, дана вимога замовника є дискримінаційною, суттєво обмежує коло учасників. Вимагаємо усунути порушення законодавства. В іншому випадку ми змушені будемо скористатися нашим правом і оскаржити цю умову в АМКУ. Відповідно до пункту 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) – предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Предмет закупівлі замовник визначає за Порядком, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020р. № 708. Зокрема, для товарів і послуг він визначає предмет закупівлі на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 № 1749 (далі — ЄСЗ) за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуг. Запропонований Вами предмет закупівлі - продукти харчування відносяться до коду класифікатора ДК 021:2015 – 15800000-6 Продукти харчування різні або ДК 021:2015 – 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (продукти харчування різні, які не входять до кодів групи 15110000-15790000). Замовник планує проводити процедури закупівель на продукти харчування для закладів загальної середньої та дошкільної освіти, з урахуванням поділу продуктів харчування на конкретні предмети закупівлі (частини) без уникнення проведення процедур закупівель відповідно до положень Закону. Поділ на частини є правом, а не обов’язком замовника. Рішення про поділ зроблено з огляду на економічну і технічну доцільність (дуже великий обсяг закупівлі, при цьому є ризик того, що у разі проведення процедури за єдиним предметом закупівлі «продукти харчування» не буде достатньої кількості учасників, які зможуть виконати вимоги замовника щодо обсягу продуктів харчування, та процедура буде мати більше 20 лотів). Замовник визначив із переліку продуктів харчування частину предмета закупівлі за кодом 15110000-2 М'ясо та оголосив відповідну процедуру закупівлі не порушуючи законодавство. Відповідно до статті 16 Закону, Замовник встановив вимогу підтвердження кваліфікації учасника та визначив аналогію договору відповідно до предмету закупівлі. За результатами визначення предмету закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015, укладається договір. У вимогах Тендерної документації є проект договору, який укладається з переможцем відповідно до предмета закупівлі, цінової пропозиції за результатами аукціону та є істотною умовою договору. Умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі за одиницю товару). Істотні умови не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. На підставі вищезазначеного, Замовник визначає предмет закупівлі не порушуючи Закон та Порядок, не встановлює дискримінаційних вимог щодо визначення аналогічного предмета закупівлі, а саме: Аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договори на постачання товару відповідно до предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо вимог тендерної документації

Номер: 435ece0e1008438597c72f9f659baabd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-05-000878-b.b3
Назва: Щодо вимог тендерної документації
Вимога:
Шановний замовник! Тендерною документацією вимагається надати: Для платників ПДВ: копія витягу з реєстру платників ПДВ. Дане положення Документації є таким, що прямо протирічить Закону, є дискримінаційним у т.ч. для Скаржника, та встановлює додаткові, не обумовлені у законодавстві перешкоди для участі у даній процедурі закупівлі. Згідно з статтею 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 "Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" передбачено, що реєстр платників податку на додану вартість ведеться Державною податковою службою України та оприлюднюються у формі відкритих даних. Відповідна технічна можливість безоплатно та вільно перевірити статус платника податків реалізована за допомогою електронного сервісу за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv. Таким чином, інформація з реєстру платників податку на додану вартість оприлюднена у формі відкритих даних та міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якої є вільним. Замовник має можливість перевірити дану інформацію самостійно. Вимагаємо усунути порушення вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник перегляне дану вимогу і внесе відповідні зміни до документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо аналогічного договору

Номер: aa35bfe1ad49473e8a789c9166f4e62d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-05-000878-b.b2
Назва: Щодо аналогічного договору
Вимога:
Шановний Замовник! Тендерною документацією дається тлумачення аналогічного договору, а саме: "Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на постачання за кодом ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (свинина пісна, філе куряче)." У відповіді було уточненно, що якщо в аналогічному договорі вказані коди класифікатора, тобто 151100000-2 Мясо, тоді можна вважати такий договір аналогічним. Наше підприємство має намір взяти участь в закупівлі, але має аналогічний договір з приватною структурою на постачання продуктів харчування різних, у тому числі м’ясних виробів. Договір не містить посилання на класифікатор, але передбачає постачання саме продуктів харчування. Дана вимога є дискримінаційною умовою тендеру, що різко обмежило коло потенційних учасників торгів й порушує Закон, а саме - відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: "добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням." Відповідно до пункту 4 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Внаслідок встановлення Замовником у тендерній документації вказаної дискримінаційної вимоги, потенційний виконавець з досвідом й наявною власною матеріально-технічною базою не має змоги взяти участь у торгах та запропонувати свою економічно вигідну ціну. Вимогаємо усунути порушення законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до пункту 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) – предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Предмет закупівлі замовник визначає за Порядком, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454. Зокрема, для товарів і послуг він визначає предмет закупівлі на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 № 1749 (далі — ЄСЗ) за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуг. За результатами визначення предмету закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015, укладається договір. Договір про закупівлю має відповідати нормам Цивільного кодексу України (ЦК) та Господарського кодексу України (ГК). Договір вважають укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору (ст. 638 ЦК). Тобто істотною умовою договору є предмет закупівлі. На підставі вищезазначеного, Замовник не встановлює дискримінаційні вимоги щодо визначення «Аналогічного договору».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо аналогічного договору

Номер: cb8d24eec80f48cb97ab726056f2dde4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-05-000878-b.b1
Назва: Щодо аналогічного договору
Вимога:
Шановний замовник! Тендерна документація передбачає, що аналогічними можуть бути ліше договори, які укладені в 2019-2021 роках. Наше підприємство має аналогічний договір, якій укладений в 2018 році. Дана вимога є діскріминаційною, вимагаємо усунути порушення та привесті тендерну дкументацію у відповідность до чинного законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників та рівне ставлення до них, Замовник приведе у відповідність вимоги тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено