• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проектної документації на капітальний ремонт мостового переходу через р. Спринька в с. Лукавиця на км 51+201 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-15 Мостиська – Самбір – Борислав, Львівська область (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)

1) Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: міститься у Додатку № 3 до Документації спрощеної закупівлі (вимог до предмета закупівлі). 2) Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: м. Львів, вул. Володимира Великого, 54 (Служба автомобільних доріг у Львівській області). Кількість та обсяг визначені Замовником у Додатку № 3 до документації. 3) Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Критерієм оцінки є ціна. Питома вага критерію «Ціна» становить 100%. 4) Вимоги до предмета закупівлі містяться у окремому файлі Документації спрощеної закупівлі (вимог до предмета закупівлі). 5) Проект договору міститься у Додатку № 4 Документації спрощеної закупівлі (вимог до предмета закупівлі).

Завершена

1 050 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 500.00 UAH
Період оскарження: 05.11.2021 08:48 - 15.11.2021 09:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі

Номер: 6d20489f09e2409db7331f55d55e17c6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-05-000640-b.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
05 листопада 2021 року Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі Замовник) було розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом «Розроблення проектної документації на капітальний ремонт мостового переходу через р. Спринька в с. Лукавиця на км 51+201 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-15 Мостиська – Самбір – Борислав, Львівська область (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи)» № UA-2021-11-05-000640-b. 29 листопада 2021 року Замовником оприлюднено протокол № 202-УО у відповідності до якого пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Експерт Проект Плюс» було неправомірно відхилено, чим грубо порушено Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Вважаємо, що Замовником було прийнято неправомірне та упереджене рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Експерт Проект Плюс» адже його пропозиція відповідає усім вимогам, які встановлені до предмету закупівлі, а тому рішення Замовника про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Експерт Проект Плюс» є незаконним та таким, яке слід скасувати з наступних підстав: - По-перше рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Експерт Проект Плюс» було прийнято з грубим порушенням пунктів 2, 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Замовником порушено принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а також право Учасника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. - По-друге у протоколі відхилення №202-УО від 29 листопада 2021 року Замовник вказує, що під час детального розгляду поданих документів у складі тендерної пропозиціх Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам до предмету закупівлі, а саме: Пунктом 2.1 Додатку №1 Нової редакції документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі) на цю Закупівлю серед іншого встановлено вимогу про те , що Учасники в складі пропозиції підтверджують відповідність поданої пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі наступними інформацією та документами: 2.1. Гарантійним листом за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції, який має містити інформацію про те що: - пропозиція учасника відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені Замовником у Завданні (Додаток № 3 до документації) та іншим вимогам, визначеним Замовником у документації за предметом закупівлі; - ціна пропозиції включає в себе повний обсяг/комплекс послуг/робіт, що визначені Замовником в Завданні (Додаток № 3 до документації) та відповідає умовам документації за предметом закупівлі; На виконання цієї вимоги Учасником у складі пропозиції не надано жодного документу. Ми категорично не погоджуємось із даним рішенням Замовника виходячи з наступного:  Товариство з обмеженою відповідальністю «Експерт Проект Плюс» підтвердило свою відповідність Пункту 2.1 Додатку №1 Нової редакції документації спрощеної закупівлі шляхом завантаження у електронну систему документів під назвою «6. Гарантійний лист відповідність» та «7. Гарантійний лист ціна». Вважаємо, що надані документи слугують належним підтвердженням відповідності даній вимозі. Замовник відхилив Учасника з надуманих формальних підстав, адже потрібна інформація була надана Учасником. Враховуючи зазначене вважаємо, що Вами не було дотримано принципів здійснення публічних закупівель передбачених статтею 5 Закон України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу максимальної економії та ефективності, а з прийнятих Вами рішень щодо безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції у Ваших діях вбачається зловживання службовим становищем та інші корупційні дії. Виходячи із зазначеного вище вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Експерт Проект Плюс» та провести кваліфікацію належним чином з дотриманням положень Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо Вам, якщо наша вимога не буде розглянута та задоволена на підставі норм та положень чинного законодавства, нам необхідно буде звернутися за захистом своїх законних прав та інтересів до Державної аудиторської служби України та до Суду.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу від 29.11.2021 №29/11/21-1 щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Відповідно, підстав для скасування рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Експерт Проект Плюс» немає. Варто зазначити, що Ваше твердження щодо порушення пунктів 2, 4, та 5 частини 1 статті 5 Закону, а саме «Замовником порушено принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а також право Учасника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі» є хибним та недоречним, адже в межах даної спрощеної закупівлі, станом на момент подання Вашої вимоги, не було визначено переможця. Крім цього, керуючись абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону, додатково повідомляємо аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Експерт Проект Плюс» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: Підпунктом 2.1 Додатку №1 Нової редакції документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі) на цю Закупівлю серед іншого встановлено вимогу про те, що Учасники в складі пропозиції підтверджують відповідність поданої пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі наступними інформацією та документами: «2.1. Гарантійним листом за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції, який має містити інформацію про те що: - пропозиція учасника відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені Замовником у Завданні (Додаток № 3 до документації) та іншим вимогам, визначеним Замовником у документації за предметом закупівлі; - ціна пропозиції включає в себе повний обсяг/комплекс послуг/робіт, що визначені Замовником в Завданні (Додаток № 3 до документації) та відповідає умовам документації за предметом закупівлі.» У документах під назвою «6. Гарантійний лист відповідність» та «7. Гарантійний лист ціна», що завантажені у електронній системі закупівель, міститься інформація про відповідність ТЕНДЕРНОЇ пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі, а також міститься посилання на Додаток №3 до ТЕНДЕРНОЇ документації. На виконання вимоги підпункту 2.1 Додатку №1 Нової редакції документації СПРОЩЕНОЇ закупівлі (вимог до предмету закупівлі) на закупівлю робіт: «Розроблення проектної документації на капітальний ремонт мостового переходу через р. Спринька в с. Лукавиця на км 51+201 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-15 Мостиська – Самбір – Борислав, Львівська область (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи), Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Експерт Проект Плюс» у складі пропозиції не надано Гарантійного листа за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції, який містить інформацію про те що: - пропозиція учасника відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені Замовником у Завданні (Додаток № 3 до документації) та іншим вимогам, визначеним Замовником у документації за предметом закупівлі. - ціна пропозиції включає в себе повний обсяг/комплекс послуг/робіт, що визначені Замовником в Завданні (Додаток № 3 до документації) та відповідає умовам документації за предметом закупівлі. Таким чином пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Експерт Проект Плюс» була правомірно відхилена відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. Крім цього, зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, Замовник неухильно дотримується вимог Закону, зокрема усіх принципів здійснення закупівель, таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Також особливу увагу варто звернути на те, що Ваше твердження «…Вами не було дотримано принципів здійснення публічних закупівель передбачених статтею 5 Закон України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу максимальної економії та ефективності, а з прийнятих Вами рішень щодо безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції у Ваших діях вбачається зловживання службовим становищем та інші корупційні дії» є безпідставним, таким, що не відповідає дійсності, а також містить ознаки недостовірної інформації. Враховуючи зазначене вище, Замовник відстоює своє право на недоторканість ділової репутації, відповідно така недостовірна інформація підлягає спростуванню.
Статус вимоги: Відхилено